Jatkoajan kesätyttö 2013

  • 91 405
  • 306

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Minä annan ääneni kotimaiselle, ei ainakaan pikaisella silmäyksellä kovin suositulle, kesätyttö -aineksia selvästi omaavalle Riikka Lehtoselle. Kyseessä on siis ilmeisesti entinen lentopalloilija, nykyinen rantalentopalloilija. Tästä pari kuvaa.
 
Viimeksi muokattu:

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Tuodaas kisaan vähän lisää kotimaista verta. SuomiPopin aamulypsyn sympaattinen ja sanavalmis ANNI HAUTALA.
Kuulostaa hyvältä ja näyttää vielä paremmalta.
Ei varmasti toimi kaikille, mutta itse olen mieltynyt naapurin tyttömäiseen olemukseen, jonka sisälle kätkeytyy todellinen villiminkki :) ..ja nuo silmät..
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Koska Emilia ja Emma ovat jo menossa finaaliin niin ääneni saa Oona Tolppanen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En anna ääntäni uudelleen (se kun ei taida olla edes laillista kun jo kerran ehdotin Therese Johaugia tässä ketjussa kesätytöksi) mutta mainitaan nyt ketjuun uudeksi ehdokkaaksi Nelosen melko uusi meteorologi Anniina Törmä, jonka ulkonäköä voi tiirailla vaikkapa tästä IS:n sivuilta löytyvästä uutisesta, "Hellepäiviin liittyvät rivakat ukkoskuurot yleistyvät" jossa uutisessa Anniina ennustaa meille ukkosta.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
VanKamp on ehkä söpömpi mutta Emilia Clarke on minun khaleesini, lukitsen vastauksen.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oona Chaplin
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Äänestän tasapuolisuuden nimissä talvimuija Therese Johaugia.

Kuvia en linkitä, häpäisette ne kuitenkin. Pervot.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kyllähän se ääni menee tuolla Bottaksen emännälle, eli Emilia Pikkaraiselle. On se vaan niiiiiiiiiiiiiiin nätti.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Ääneni menee ehdottomasti Zlata Ognevichille.
 

kovalev

Jäsen
Voisin myös sijoittaa tänä vuonna Kerttuun, koska Petra-buumi on jo ilmeisesti menneen kesän heiniä. Pääasia että Yleisradio pysyy edustettuna.

Eli Kerttu Kotakorpi.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Vajaa viikko ehdokasasettelua jäljellä ja tilanne seuraava:

Ääniä annettu 178 ja ne ovat jakautuneet 70 eri tytön välillä.

Tilanne:

Emilia Clarke 19 ääntä
Emma Stone 12 ääntä
Zlata Ognevich 10 ääntä
Kaley Cuoco 9 ääntä
Satu Tuomisto 8 ääntä
Nooralotta Neziri 8 ääntä
Lotta Harala 7 ääntä
Emmelie de Forest 7 ääntä
Magdalena Neuner 6 ääntä
Jennifer Lawrence 5 ääntä
Emilia Pikkarainen 5 ääntä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös