Jatkoajan kesätyttö 2013

  • 91 324
  • 306

BigJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Emilia Pikkaraisen uima-allas kuva puoltaisi Emiliaa, mutta kyllä nyt tämän skaban ansaitsee jo vihdoin ja viimein voittaa Suomen kaunein tamperelainen, Lotta Harala.

Täsmälleen samaa mieltä. Mielestäni kesätytön tulee edustaa luonnollista ja raikasta, tyttömäistä kauneutta, eli ei siis mitään populaarikulttuurin pakkeloituja ja photoshopattuja vosuja. Lisäksi olen heikkona kauniisiin urheilijablondeihin, joten ääni Lotta Haralalle.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Entäs jos käy ottamassa kuvan Siwan kassasta. Tosin se on kuuskymppinen neliö mutta voi siitä silti digata. Ja sitten tuohon protestiasiaan: tahdon jo nyt protestoida sitä, että yllekirjoittanut luonnehtii niin sanottuja valtuuksiansa, sanoisinko, modemaisesti.
.

Kohta kymmenen vuotta kisaa tuomaroineena olen oppinut, että tässä kisassa on pidettävä tiukka linja. Eli protesti hylätty - toki jos isompikin vastarinta syntyy niin olen toki valmis astumaan syrjään tuomarin paikalta, mutta niin kauan kun itse ääntenlaskentaa hoidan niin näillä mennään.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eriniä meinasin taas äänestää, mutta annanpa ääneni hieman eksoottisemmalle suomalaistytölle, eli Nooralotta Nezirille.

Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3

Nätti on!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kohta kymmenen vuotta kisaa tuomaroineena olen oppinut, että tässä kisassa on pidettävä tiukka linja. Eli protesti hylätty - toki jos isompikin vastarinta syntyy niin olen toki valmis astumaan syrjään tuomarin paikalta, mutta niin kauan kun itse ääntenlaskentaa hoidan niin näillä mennään.

Pahoittelut protestistani. Ymmärrän nyt olleeni väärässä. Kiitän kuitenkin, että protestini käsiteltiin asianmukaisessa järjestyksessä asianmukaisella tavalla.

Lena!
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Salkkareiden Matleena.

Ei vaan oikea kandidaatti;

Janni Hussi

Voi moro.

p.s miten helvetissä tietty joukko on äänestänyt Kiira Korven aikoinaan Kesätytöksi? Karsastava katse, pilkottava terävähammas ja värisevä ääni. Hrrr....
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Itse en sarjaa katso joten näyttelijän nimi kiitos.

Vähän kahde vaiheilla annanko oma-aloitteellisuudellesi vallan ja mahdollisuuden harjoitella Googlen käyttöä vai spoilaanko kaiken ilon sekä teen mitä pyysit. Näyttelijä on Pauliina Jokinen.
Tähdennettäköön etten myös seuraa sarjaa. Joskus traumaattiset asiat jäävät kummittelemaan. Vrt. mielikuva schollin Speedoista.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Vähän kahde vaiheilla annanko oma-aloitteellisuudellesi vallan ja mahdollisuuden harjoitella Googlen käyttöä vai spoilaanko kaiken ilon sekä teen mitä pyysit. Näyttelijä on Pauliina Jokinen.
Tähdennettäköön etten myös seuraa sarjaa. Joskus traumaattiset asiat jäävät kummittelemaan. Vrt. mielikuva schollin Speedoista.

Huoh..miksi ihmeessä olisi minun tehtäväni googlata sinun ehdokkaasi oikea nimi?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Huoh..miksi ihmeessä olisi minun tehtäväni googlata sinun ehdokkaasi oikea nimi?
Jotta olisit voinut antaa Herkulle vielä kolmannen mahdollisuuden? Läpällä heitetty oli sittenkin parempi, kuin tuo varsinainen ehdotus. Makuja on toki monia, mutta ei kannattaisi heittää läpällä nimiä, jotka varsinaista ehdotusta paremmalta näyttävät.

Sori jos astuin tässä ipa_rulesin eli kesäkissain päättämisessä isistämme aurinkoisimman varpaille.
 
Emilia Clarke VAALEILLA HIUKSILLA!!! Ei se tummanakaan paha ole, mutta pettymys oli kuitenkin hienoinen kun ensimmäistä kertaa näin tummilla hiuksilla. Mietin myös hetken uskallanko katsoa tuon meikittömän kuvan, mutta eihän se onneksi paha ollut. Mielenrauhani on nyt taas hetkeksi taattu.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Salkkareiden Cindy, ah niin mun nainen <3

Mia Ehrnrooth on kyseisen roolihahmon näyttelijä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kai nyt joku muukin tulee Chloe Grace Moretzia?

Emilia Clarken suosio ei sinänsä yllätä, mutta se yllättää, kuinka yksipuolisesti Game of Thronesin kauniista naiskatraasta on ehdokkaita valittu. Onhan siellä hyvännäköisiä naisia vaikka joka sormelle. Missä ovat Lena Headey, Carice van Houten, iki-ihana Natalie Dormer (Margaery Tyrell), Sophie Turner ja sokerina pohjalla vähän poikamaisemmista vartaloista pitäville Maisie Williams?

Maisie Williams on muuten myös yli 16-vuotias, ettäs tiedätte. Ihan laillinen silmänilo. Siviilissä ei kukaan erehtyisi Maisieta luulemaan pojaksi.

Pienempien roolien GoT-naisista mahtuisivat monelle ehdokaslistalle myös Natalia Tena (Osha), Sibel Kekilli (Shae) ja Rose Leslie (Ygritte). Hieno sarja, jossa on paljon kauniita naisia ja monet tissit esillä.

Jos sitä tulisi laadittua pelkästään Game of Thrones -sarjan naisista missikisa/kesätyttöäänestys, niin ehdokaslistalle kuuluisi ilman muuta myös pitkä vaalea amatsoni Gwendoline Christie. Ai se miesmäinen meikitön honkkeli ja wannabe-ritari Briennekö? Joka on siis vähän eri näköinen muissa rooleissaan. Plussaa hakaristista.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Kai nyt joku muukin tulee Chloe Grace Moretzia?

Emilia Clarken suosio ei sinänsä yllätä, mutta se yllättää, kuinka yksipuolisesti Game of Thronesin kauniista naiskatraasta on ehdokkaita valittu. Onhan siellä hyvännäköisiä naisia vaikka joka sormelle. Missä ovat Lena Headey, Carice van Houten, iki-ihana Natalie Dormer (Margaery Tyrell), Sophie Turner ja sokerina pohjalla vähän poikamaisemmista vartaloista pitäville Maisie Williams?

Maisie Williams on muuten myös yli 16-vuotias, ettäs tiedätte. Ihan laillinen silmänilo. Siviilissä ei kukaan erehtyisi Maisieta luulemaan pojaksi.

Pienempien roolien GoT-naisista mahtuisivat monelle ehdokaslistalle myös Natalia Tena (Osha), Sibel Kekilli (Shae) ja Rose Leslie (Ygritte). Hieno sarja, jossa on paljon kauniita naisia ja monet tissit esillä.

Jos sitä tulisi laadittua pelkästään Game of Thrones -sarjan naisista missikisa/kesätyttöäänestys, niin ehdokaslistalle kuuluisi ilman muuta myös pitkä vaalea amatsoni Gwendoline Christie. Ai se miesmäinen meikitön honkkeli ja wannabe-ritari Briennekö? Joka on siis vähän eri näköinen muissa rooleissaan. Plussaa hakaristista.

Monta nimeä luettelit, mutta jätit sitten sen kauneimmat mainitsematta. Eli Oona Chaplinin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Emilia Pikkarainen on aika hot ja ehkä vahvin ehdokas mielestäni tässä kategoriassa mutta hyvänä kakkosena tulee oma ikävä kyllä ex-nainen varsinkin punapäänä. :-)
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Emma Watsonille myös ääni täältä. Näyttävä nuori nainen on kasvanut pottersukupolven teinivuosien päiväunitytöstä.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Pidetään kiinni jo parivuotisesta perinteestä ja äänestetään ensimmäisellä kierroksella Emilia Clarkea.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Koska mun suosikin pitää olla SciFi babe, ja Summer ei ole saanut kannatusta, niin otetaas ehdokkaaski jo 16 -vuotiaana Kanadalaisessa scifi sarjassa ReGenesis esiintynyt Ellen Page.

sittemmin Inception ja X-Men leffoissa esiintynyt Ellen on tollanen nuoren näköinen poikatyttömäinen naisnäyttelijä ja olkoon tän kesän mun suosikki

Kuva1 rullaluistimilla
kuva2 "käytän poikien alusvaatteita"
kuva3 klassinen bebe promokuva
kuva4 ja hymyllä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös