Jatkoajan kesätyttö 2013 Finaaliäänestys

  • 32 822
  • 159

Finaali Jatkoajan kesätyttö 2013

  • Emilia Clarke

    Ääniä: 60 15,5%
  • Emma Stone

    Ääniä: 44 11,3%
  • Zlata Ognevich

    Ääniä: 26 6,7%
  • Kerttu Kotakorpi

    Ääniä: 26 6,7%
  • Kaley Cuoco

    Ääniä: 48 12,4%
  • Jennifer Lawrence

    Ääniä: 27 7,0%
  • Nooralotta Neziri

    Ääniä: 70 18,0%
  • Lotta Harala

    Ääniä: 21 5,4%
  • Satu Tuomisto

    Ääniä: 24 6,2%
  • Emilia Pikkarainen

    Ääniä: 32 8,2%
  • Emmelie de Forest

    Ääniä: 10 2,6%

  • Äänestäjiä
    388
  • Poll closed .

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jostain syystä tahdon perustella miksi Pikkarainen ei saanut minun ääntäni. Mielestäni kaunis tyttö, mutta käyttää tolkuttomasti liikaa meikkiä, joka pilaa hyvää kokonaisuutta armottomasti. Ei voi kun ihmetellä sitä meikin läträämistä. Pitää aina omalle avovaimollekin sanoa, ettei niitä kasvoja kannata meikkaamalla pilata. Tähän pieni pelivara varauksin, mutta liika on liikaa ja ehdottomasti Emilia on mielestäni sen rajan ylittänyt.

Olen puhunut, ugh, jatkakaa.

Olen samaa mieltä (en tosin ole kiinnittänyt huomiota Emilian meikkaamiseen) tuosta 'less is more' ajattelusta meikkaamisessa. Eli kevyt meikki on monesti paljon parempi kuin oikein räikeä meikkaaminen. Tässä tosin tulee myös se itseä miellyttävä söpö naapurintyttö imago vastaan ja hurja sotamaalaus ei vain siihen oikein sovi. Urheilijatypyjen meikki on ainakin kisatilanteessa monesti hyvin hillitty, poislukien lajit johon raju meikkaus kuuluu (uinti ei ole tällainen laji).
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En ymmärrä miksi monet haukkuvat Nooralotan ulkonäköä, hyvännäköinenhän tuo on. Vissiin sitten moni suomalainen ihannoi jotain vitun blondeja (yök) ja sen vuoksi tummat ovat rumia, vai?

Tämän finaalin ylivoimainen ykköstyttöhän on Zlata Ognevich.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
tummat ovat rumia, vai?

Ovat ne aika rumia, varsinkin kansallispuku yllään ja varasteluhame viritettynä täyteen dieseliä ja kalkkunoita.

Tummahiuksiset naiset sen sijaan eivät välttämättä ole rumia. Enemmän minä pidän tummahiuksisista kuin yleensä vaaleaveriköistä. Mutta punahiuksiset ne vasta hemaisevia ovatkin, tuli väri sitten purkista tai ei. Nam. On se kumma, jos ei Emma Stone kansalle kelpaa. No, makunsa kullakin, onhan Satu Tuomistokin vuosi vuoden perään näissä kisoissa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vissiin sitten moni suomalainen ihannoi jotain vitun blondeja (yök) ja sen vuoksi tummat ovat rumia, vai?

Ainakin minun rankingissani brunetit ovat ihan ylivoimaisia ykkösiä. Seuraavaksi tulevat mustatukkaiset, punapäät ja vasta neljäntenä blondit. Neziri ei ole kaunis, muttei mikään susirumakaan. Jos hän eksyisi oveni taakse kolkuttamaan, saattaisin päästää hänet sisälle, mutta mitään fyysistä en hänen kanssaan haluaisi kokea.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Neziri ei ole kaunis, muttei mikään susirumakaan. Jos hän eksyisi oveni taakse kolkuttamaan, saattaisin päästää hänet sisälle, mutta mitään fyysistä en hänen kanssaan haluaisi kokea.

Mä oon saanut sen käsityksen, että tykkäät muutenkin enemmän tuosta stalkkailupuolesta. Toiminnan miehet sitten erikseen.

NoLo senkun porskuttaa, Go NoLo!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nooralottaa kuitenkin äänestin, vaikka aioin olla äänestämättä ketään. Minua niin kovasti juilivat nuo larppaushörhöjutut, että ihan vaan sen vuoksi tämä meni nyt näin. Ei pelkkä ulkonäkö tätä mielessäni ratko vaan sekin on huomioitava, että onko se Kesätyttö em. larppari, vaiko suomalainen yleisurheilijaneito. Muutenkin tämä kisa olisi mielekkäämpi jos säännöissä suorastaan lukisi, että Jatkoajan Kesätytön tulee olla Suomen kansalainen mutta ei Satu Tuomisto.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
larppaushörhöjutut

[yleistys] Tuntuu, että antipatiat sarjaa kohtaan aiheuttaa vastareaktion myös Emilia Clarkea kohtaan. "Miten tommone sarja, jossa larpataan voi olla noin suosituttu ja ylihypetetty, näkemättä paskaa. Ihan sama kuka tän voittaa, kuhan ei toi larppaaja." Sitten äänestellään NoLoa, vaikka se on kaukana omasta suosikista, mutta pienempi paha ja tietty kotimaisuudesta plussaa.[yleistys/]

Tää skabahan ois taputeltu, jos äänet julkaistaisiin vasta kilpailun päätyttyä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
[yleistys] Tuntuu, että antipatiat sarjaa kohtaan aiheuttaa vastareaktion myös Emilia Clarkea kohtaan.[yleistys/]
Kaikki yleistäjät ovat ääliöitä.

Sitähän saa aivan itse päättää, että mitkä syyt ratkaisevat omaa ääntä annettaessa. Syy voi olla se, että haluaa Kesätytön olevan suomalainen. Syy voi olla se, että fanittaa jotakin tv-sarjaa, jossa kyseinen henkilö esiintyy. Näitä syitä lienee miljoonia etkä sinä tai minä päätä mikä on yksi ja ainoa oikea syy. Omalla kohdalla voi tietenkin päättää mikä tai mitkä ovat ratkaisevia syitä. Kauneus on toki tärkeä valintakriteeri mutta ei ainoa.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Sitähän saa aivan itse päättää, että mitkä syyt ratkaisevat omaa ääntä annettaessa.


Tottakai saa. Pohdintani pointti oli, että jos finaalissa olisi Emilia Clarke, perunasäkki ja Johanna Tukiainen, niin joku suorilta pohtii valintaa perunasäkin ja Tuksun väliltä, koska larppisarja itsessään vituttaa ja sieltä ei voittajaa ainakaan haluta, oli ehdokas kuka tai minkä näköinen tahansa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tottakai saa. Pohdintani pointti oli, että jos finaalissa olisi Emilia Clarke, perunasäkki ja Johanna Tukiainen, niin joku suorilta pohtii valintaa perunasäkin ja Tuksun väliltä, koska larppisarja itsessään vituttaa ja sieltä ei voittajaa ainakaan haluta, oli ehdokas kuka tai minkä näköinen tahansa.

Emilia Clarke ei ole edes kovin kaunis, ja tissitkin ovat ihan lapaset ollakseen lohikärmeksien äidin tissit. Eipä täällä kukaan taida Emilia Clarkea äänestää, Daeferenysios Atlahlatania eli kaleesia täällä äänestetään.

Ulkomuistista tuo larppinimi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tottakai saa. Pohdintani pointti oli, että jos finaalissa olisi Emilia Clarke, perunasäkki ja Johanna Tukiainen, niin joku suorilta pohtii valintaa perunasäkin ja Tuksun väliltä, koska larppisarja itsessään vituttaa ja sieltä ei voittajaa ainakaan haluta, oli ehdokas kuka tai minkä näköinen tahansa.

No onneksi tässä äänestyksessä tilanne ei ole noin karu vaan sillä Emilia Clarkella on ihan nättejä kanssakilpailijoita. En vertaisi ketään finalisteista, tai edes finaalin ulkopuolelle jääneistä ehdokkaista perunasäkkiin saatikka Tuksuun.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Khaleesi on sen verran onnistuneesti järkyttänyt muutaman vakiomielensäpahoittajan mikrokosmosta, että ääni täältäkin Ellulle. Eikä NoLossakaan mitään vikaa ole.

muaddib
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Go NoLo! Vaikka mielipideasioista ei sopisi kiistellä, niin kyllä Neziri pesee tässä äänestyksessä kaikki kilpakumppanit mennen tullen. Ääni meni siis luonnollisestikin tälle Porin tummatukkaiselle päivänsäteelle!

'nuff said
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Erehdyin katselemaan ehkäpä b-luokan leffaa, Zombielandsia. Muuten perus viihdyttävää zombiläpsyttelyä, mutta Emma Stone oli kyllä semmonen ilmestys että huhhuh. Tuota muijaa katselisi vähän paskemmassakin rainassa.

Sai ääneni.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Erehdyin katselemaan ehkäpä b-luokan leffaa, Zombielandsia. Muuten perus viihdyttävää zombiläpsyttelyä, mutta Emma Stone oli kyllä semmonen ilmestys että huhhuh. Tuota muijaa katselisi vähän paskemmassakin rainassa.

Sai ääneni.

Juuri olin tulossa kertomaan, että tämä kuva on nyt ollut taustakuvana siitä lähtien kun leffan näin. Mahtava leffa, mahtava nainen. Ah.

Gååglen kuvahaku.
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Juuri olin tulossa kertomaan, että tämä kuva on nyt ollut taustakuvana siitä lähtien kun leffan näin. Mahtava leffa, mahtava nainen. Ah.

Gååglen kuvahaku.
Emma Stonea äänestin myös minä, vaikka on melko varmaa, ettei äänestämäni ehdokas voita tänäkään vuonna. Sama se oli viime vuonna kun äänestin Emilia Clarkea.
 

salama#8

Jäsen
Taidanpa äänestää Aku Ankkaa tänä vuonna.

Ei löydy sopivaa suomalaista ehdokasta finaliäänestyksestä tänä kesänä. (Kyllä, kesätytön on ehdottomasti oltava suomalainen!)

Viime vuonna oli kyllä huomattavasti tasokaampi finaali. Petra ja Iina, aijjai!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Koska tämä kisa näyttää jo ratkenneelta ilman omaa myötävaikutusta niin pistin ääneni eniten näistä itseäni miellyttävälle tytölle, tämä tyttö on luonnollisesti vaalea ja urheilullinen uimaritypy Emilia Pikkarainen, Bottaksen kelkassa siis mennään. Aivan ei taida Pikkaraisen äänet riittää palkintopallille mutta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta kuten Hugo-peikko osasi aikanaan osuvasti kertoa.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nooralotta ei tarvitse ääntäni voittaakseen joten Kaley Cuoco sai oman ääneni. Tämä tyttö miellyttää silmää eniten, mutta myös NoLoa olisin voinut äänestää, sillä oikeassa elämässä Neziri on todella valloittava ilmestys. Pitkä, hyvännäköinen, positiivinen lahjakas ja todella mukava. Mutta tuskin Cuoco kalpenee siinä vertailussa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Omaa suosikkiani en löytänyt, joten äänestin inhokkia vastaan, eli Jennifer Lawrence pyyhkäisi Tuomiston ohi. Mahtavaa.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
2 päivää äänestysaikaa jäljellä.

Vahvasti näyttää siltä, että äänestyksen voittasa tyttö josta tuomari ei ennen kisaa ollut koskaan kuullutkaan, :-)

Lisäksi huomionarvoista on se, että Tuomiston aika kärkisijoilla alkaa olemaan ohi. Monta finaalipaikkaa ehti kuitenkin saavuttaa.

edit: ollaan lähes 100 jäljessä viimevuoden äänestysmäärästä joten panttaako porukka ääniään?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Nyt kun tiedän ketä Emilia Clarke näyttelee, niin äänestän häntä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös