Jatkoajan kesätyttö 2012

  • 106 386
  • 316

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oma ääni menee Beyoncé Knowlesille, siitäkin huolimatta että tekee aika paskoo musaa...
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Jimisola

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
YLE:n iki-ihana urheilutoimittaja Petra Manner!

Oheisesta youtube -videosta voi huomata, ettei Petra jää kakkoseksi edes näihin silikonibeibeihin verrattuna "sillä rintamalla".. (tosin minulla ei ole tietoa Petran "luonnollisuudesta"). Petra on kaunis, iloinen, sporttinen ja mukavan oloinen - selkeää kesätyttöainesta siis!
 

M10

Jäsen
YLE:n iki-ihana urheilutoimittaja Petra Manner!

Oheisesta youtube -videosta voi huomata, ettei Petra jää kakkoseksi edes näihin silikonibeibeihin verrattuna "sillä rintamalla".. (tosin minulla ei ole tietoa Petran "luonnollisuudesta"). Petra on kaunis, iloinen, sporttinen ja mukavan oloinen - selkeää kesätyttöainesta siis!

On se, on ne... Kaduttaa, että menin antamaan ääneni jollekin jämäslaaville, kun olisi ollut Petrakin vaihtoehtona.

Tuomari, vaihdan ääneni! Eli yksi ääni pois siltä LP-Viestin karahkalta, ja Petra tilalle.

ELIMENATION
Dubravka Stojanovic -1
Petra Manner +1
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Vielä kun joku kaunis päivä näkisi Petran bikineissä tai vastaavissa, niin voisi antaa hänelle oman äänensä...ja jotain muuta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Täältä ääni Chisulle! Live-esiintyminen Ruississa oli se viimeinen niitti tälle äänelle. Ihana.

Upeeta! Tais olla jo toinen ääni Chisulle. Minä annoin sen ensimmäisen.

Nyt lisää ääniä Chisulle, senkin moukat.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Petra on kaunis, iloinen, sporttinen ja mukavan oloinen - selkeää kesätyttöainesta siis!

Samaa mieltä tästä. Petra Manner saa siis äänen myös täältä. Kotimaisuus myös plussana, jotenkin kesätytöksi sopii paremmin suomalainen kuin joku Hollywood-starba. (Vaikka olen itsekin tainnut ulkomaalaista aikaisemmin äänestää)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ketjun ensimmäinen viesti lienee määritellyt säännöt äänestykseen. Sen mukaan kerran annettua ääntä ei voi vaihtaa. Minäkin pidän Petrasta ja keuhkoistaan. Kuitenkin nyt nuo hengityselimet jäänevät ainakin muutamaa ääntä vaille.

Siksi kannattaa äänestää Pirjo Heikkilää. Pirjossa on se hyvä puoli, etteivät tissit ratkaise, vaan se luonne. Nih!
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Pakko antaa Petra Mannerille (vai Mantereelle?). Harmittavan vähän hänestä löytyy kuvia, mutta ainakin yksi Youtube-video hänestä löytyy.

Petralle ääni myös täältä!
Aina olen hymyssäsuin kuunnellut ja katsellut hänen esiintymistään ja varsinkin innolla odottanut sitä viimeistä hymyn vierettä kun ohjelma loppuu...
NAM!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko tuomari/ääntenlaskija tulossa vielä kertomaan väliaikatilanteen? Ja laittamaan kuriin nuo ELIMENATION-venkoilijat.

Ei uskalla äänestää vielä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Joo on Petra finaalissa jo. Äänestäkää nyt hyvät miehet Gemmaakin, jotta finaalissa olisi Petralle vastusta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo on Petra finaalissa jo. Äänestäkää nyt hyvät miehet Gemmaakin, jotta finaalissa olisi Petralle vastusta.

Katselen tässä Ruutu.fi -osoitteesta Hyvät ja Huonot Uutiset jaksoa, jossa on Jouni Hynynen vieraana. Hän ei ole kesätyttö, mutta Pirjo Heikkilän vittuilut Hynyselle ohjelman alkupuolella, tekevät kyllä Pirjosta kaikkien kesien tytön.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Petra on niin älyttömän nätti, että pakko antaa ääni hänelle vaikka muitakin hyviä vaihtoehtoja on ollut esillä.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Petralle ääni myös täältä!
Aina olen hymyssäsuin kuunnellut ja katsellut hänen esiintymistään ja varsinkin innolla odottanut sitä viimeistä hymyn vierettä kun ohjelma loppuu...
NAM!

Silläkin uhalla, että alan muistuttaa nimimerkki Schollia, lisäisin tähän vielä vähän muitakin ansioita. Nimittäin yleisurheilun EM-kisoissa panin merkille, että Petra erottuu joukosta myös kielitaidollaan. Haastattelut sujuivat englannin ja suomen lisäksi myös ruotsiksi ja ranskaksi. Saksankielistä haastattelua en kuullut, mutta luotan kovasti siihen, että nahkahousujenkin kieli luistaa.

Kielitaitohan ei sinänsä tee ihmisestä yhtään fiksumpaa tai mielenkiintoisempaa, mutta ei se nyt missään tapauksessa haitaksikaan ole.
 

Reilander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja sen häijyt haittalevyt
En olekaan pitkään aikaan mitään tänne kirjoitellut, mutta näinkin tärkeä asia, kuin kesäkissakisa ajoi minut taas näppylästöäni hipeltämään.

Viime vuonna tähän aikaan minulla ei vielä tunnuksia tänne ollut ja silloin itkun sekaisesti kiroilin itseni uneen, koska viimevuotisessa vastaavassa äänestyksessä ei oikeastaan lainkaan noteerattu Petra "Mahtimunkki" Mannerta.

Kuinka monta kertaa meninkään aikoinaan myöhässä töihin, kun Petra aamuteeveen urheilu-uutisia sulohuulillaan kertoili. Mmm.

PETRA PRESIDENTIKSI!
Ja kesäkissaksi myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös