Jatkoajan kesätyttö 2009

  • 119 340
  • 275

ditrim

Jäsen
Onkos Mira kelvollinen tähän äänestykseen? Kyseessä kuitenkin yli kolmekymppinen äiti (joskin erittäin hyvännäköinen sellainen).

AAAARGH mitä helvettiä? Mä oon aina elänyt sellaisessa uskossa että noi PMMP:t olisivat jotain kakskymppisiä. Voi nyt vittu, aikuiset naiset laulamassa jostain rusketusraidoista ja ties mistä pissisleikeistä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No jos puhutaan kesätytöstä niin pitäisi kai joku raja olla, ettei tämä käänny joksikin milf-äänestykseksi?
No, on täällä äänestetty ihan hyväksytysti mm. Miia Nuutilaa, joka myös on jo äiti. Voi olla jokunen muukin äänestyksen kohde. Myös menneiltä vuosilta.

Edit. Kas, ei ollutkaan äänestetty? Muistelin näin. No, en sitten tiedä. Päätuomari sitten päättäkööt, että hyväksytäänkö mammat kisaan, vai pitääkö olla sellainen joka ei ole putkauttanut penskoja sieltä armaasta karvalompsasta.
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
AAAARGH mitä helvettiä? Mä oon aina elänyt sellaisessa uskossa että noi PMMP:t olisivat jotain kakskymppisiä. Voi nyt vittu, aikuiset naiset laulamassa jostain rusketusraidoista ja ties mistä pissisleikeistä.

Silläkin uhalla, että ajan miinaan kuin Jooris konsanaan, mutta pakko sanoa, että Rusketusraitojen aikaan tytöt olivat 22 ja 26. Nykyään siis 27 ja 31. Niin se aika kuluu, ja Pmmp nyt ei välttämättä ole mikään pissisleikkiyhtye. Ei mulla muuta, pahoittelut ot:sta.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ilman muuta Mira hyväksytään mukaan. Kyllä MILF:kin voi olla vielä kesätyttö, jos saa riittävästi ääniä. Yhdellä ei mennä jatkoon.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ilman muuta Mira hyväksytään mukaan. Kyllä MILF:kin voi olla vielä kesätyttö, jos saa riittävästi ääniä. Yhdellä ei mennä jatkoon.

Ääneni olen jo antanut Latva-Piikkilälle, mutta jos maturet lasketaan mukaan niin Helenat Ahti-Hallberg ja Lindgren lienevät sitten vahvoilla vielä kilpailussa. Tiukka kamppailu tulee vielä.
 

Miguel

Jäsen

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Annan ääneni Jenny Paceylle, joka tunnetaan myös taiteilijanimellä Enigma Britannian Gladiators-ohjelmassa.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Tilanne:

21 ääntä:

Sanni Leinonen

16 ääntä:

Minna Kauppi

7 ääntä:

Satu Tuomisto
Anette Latva-Piikkilä
Tuija Hyyrynen

6 ääntä:

Elsa Pataky

5 ääntä

Johanna Kurkela
Vanessa Vandy
Allisson Stokke

Tällä hetkellä ulkona mutta yhdellä äänellä mukana loppuäänestyksessä:

4 ääntä:

Jenni Vartiainen
Linda Henriksson
Elsi Suolanen

Toki näiden neitojenkin takaa voi vielä kohtuu helposti nousta mukaan loppukahinaan.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikseivät menneiden vuosien has-beenit menesty? Kiira Korpi ja Madeleine ei saa mitään ääniä. Ja Eva Wahlström voittanut tämän mestaruuden joskus(WHAT!!?)

Tuodaan tasoa ja ääni yleiskauniille ja raikkaalle Saija Lentoselle Lemmenleikit-aikakaudeltaan.

MACK
 

Johnnie

Jäsen
Mikseivät menneiden vuosien has-beenit menesty? Kiira Korpi ja Madeleine ei saa mitään ääniä. Ja Eva Wahlström voittanut tämän mestaruuden joskus(WHAT!!?)

Tuodaan tasoa ja ääni yleiskauniille ja raikkaalle Saija Lentoselle Lemmenleikit-aikakaudeltaan.

MACK

Pitää vissiin olla (äänestettävän) esillä tänä kesänä, että voi änestää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös