Jatkoajan Kesäpuuma 2022

  • 18 894
  • 104

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tänä vuonna palataan vihdoin normaaliin eli ei enää valita koronapuumaa. Vain kuuma kesäpuuma. Ikärajan ylittäneitä löytyy taas varmaan ihan kivasti.

“Cougars” are popularly defined as women in their 40s (or older) who date significantly younger men, generally at a 10-year age gap or more.

Unohdetaan nyt tuo deittailuaspekti, mutta ikäraja on 40 (ja kun joku haluaa tarkennuksen niin sanotaan että tämän kesän aikana täytettävä 40 eli viimeistään 31.8.2022) eikä lapsia vaadita eli ei ole pakko olla MILF.

Alkusarja 4.6. asti. Sitten finaali noin 10 eniten ääniä saaneiden kesken. Tulokset tulee tänäkin vuonna juhannukseksi.

Yksi ääni per tyyppi, ääntä saa vaihtaa kerran uudella viestillä.

Äänestyskelvottomia ovat aiemmat voittajat. Ensimmäisen Jatkoajan Kesäpuuma -tittelin vei Anne Kukkohovi (kuten vei myös tätä edeltäneen kesämilf kisan). Toisen vei Jaana Pelkonen (ensimmäinen kesätyttö ja kesäpuuma voittaja). Ensimmäiseksi ja valitettavasti ei viimeiseksi koronapuumaksi valittiin Pippa Laukka. Toinen korona- ja kesäpuuma oli Katheryn Winnick (ensimmäinen ulkomaalainen voittaja).

Mitä enemmän kuvia, sitä parempi.

Oma ehdokkaani oli viime vuonna yhden päivän verran liian nuori. Nyt edustuskelpoinen eli Susanna Laine.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Sabrina Salernon instaa olen seurannut, timmissä kunnossa viisikymppiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nyt ollaan tärkeän asian äärellä, joten pakko pysähtyä miettimään asiaa. Onneksi olen ehtinyt näiden kolmen vuoden aikana, jolloin olin ulkona Jatkiksesta, perehtyä tähän nimenomaiseen asiaan oikein kunnolla.

Aloitetaan Else Lautalasta. 43-vuotias nainen, joka on edelleen huomattavasti seksikkäämpi kuin suurin osa puolta häntä nuoremmista naisista.

Seuraavaksi mieleeni tulee ex-Arch Enemyn solisti ja nykyinen manageri Angela Gossow. Helvetin kovassa kunnossa oleva vegaani.

Kolmanneksi ehdokkaaksi nostaisin kokin, nimittäin Padma Lakshmin. Mikä tahansa ruoka hänen tekemänään ja tarjoilemanaan maistuisi minulle. Varsinkin, jos hän olisi jälkiruokana.

Gåsmamman- ja Morden i Sandhamn -sarjoista tuttu Alexandra Rapaport on MILF parhaimmasta päästä ja ansaitsee ehdottomasti tulla mainituksi tässä ketjussa vähintään kerran.

Viides ehdokkaani on sveitsiläinen ex-huippumalli Michelle Hunziker, joka on Eros Ramazzottin ex-vaimo. Harvemmin täällä Pohjolassa otsikoita aikaansaanut nainen on suositumpi eteläisessä Euroopassa, mutta se tuskin haittaa tässä kisassa.

Aina iloinen ja helposti lähestyttävä Suvi Hartlin on kuudes ehdokkaani. Hän vain tuntuu paranevan iän myötä.

Kuusi kovaa ehdokasta, mutta vain yksi pitää valita. Huh huh. Vaikea vastata ihan heti.

P.S. Kaikki linkit vievät kyseisten naisten omille Instagram-sivuille.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyllä se taitaa niin vaan olla, että tällä kertaa ääneni saa ihanainen Else Lautala.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Vanhempi rikoskonstaapeli Kristiina Mikkilä. Sais pidättää mut koska vain.
Instassa _kristiina_m
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Voisin äänestää Susanna Lainetta tai Annastiina Heikkilää. Minusta nämä voisivat olla kaksi seuraavaa voittajaa. Jälkimmäisen iästä tiedän vain syntymävuoden 1982, eikä internet osaa auttaa enempää. Todennäköisesti on 40 vuotta täyttänyt. Annan ääneni Annastiinalle.

Jos paljastuu, että hän on vasta 39-vuotias, niin sitten ääneni menee Susanna Laineelle.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No, minä vuorostani äänestän Susanna Lainetta ilman sen kummempia ehtoja.
Olen joskus miettinyt, millaista olisi pitää sylissä tuollaista pitkää, pitkäraajaista, hoikkaa naista - olisiko se kuin kasa heinäseipäitä, vai...

Edit: typo (kiitos @Czescku )
 
Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
No, minä vuorostani äänestän Susanna Mainetta ilman sen kummempia ehtoja.
Olen joskus miettinyt, millaista olisi pitää sylissä tuollaista pitkää, pitkäraajaista, hoikkaa naista - olisiko se kuin kasa heinäseipäitä, vai...
Onko tuossa kirjoitusvirhe? Susanna Maine nimellä ei google kerro mitään.

Kiitokset nimimerkille @alwahla kattavasta listauksesta. Ja myös @heketsu88 . Minulle täysin tuntemattomia ihanuuksia. Veikkaan kyllä että jos nimimerkin @Krepo vaimo olisi julkkis niin voittaisi äänestyksen... (tägätään tähän "jostain syystä" @banaaninviljelijä )
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Onko tuossa kirjoitusvirhe? Susanna Maine nimellä ei google kerro mitään.

Kiitokset nimimerkille @alwahla kattavasta listauksesta. Ja myös @heketsu88 . Minulle täysin tuntemattomia ihanuuksia. Veikkaan kyllä että jos nimimerkin @Krepo vaimo olisi julkkis niin voittaisi äänestyksen... (tägätään tähän "jostain syystä" @banaaninviljelijä )
Kohtuullista liioittelua jo tämä. Toki todettava, että ihan mielelläni mme Krepoa katselen edelleen päälle 21 aviovuoden jälkeenkin!!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Viimeksi äänestänyt täällä “kesätyttö” kategoriassa muistaakseni Susanna Lainetta ja Kristiina Mäkelää, koska heillä oli mahdollisuuksia voittaakin.

Nyt kun on puuma -kategoria menossa ilman ennakkosuosikkia, niin laitetaan ääni Anne Koukkuhoville. Vaikka on levinnyt mallimitoista, niin onhan tuo nyt edelleen rotunainen ja takuuvarma kyrvänkovettaja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viimeksi äänestänyt täällä “kesätyttö” kategoriassa muistaakseni Susanna Lainetta ja Kristiina Mäkelää, koska heillä oli mahdollisuuksia voittaakin.

Nyt kun on puuma -kategoria menossa ilman ennakkosuosikkia, niin laitetaan ääni Anne Koukkuhoville. Vaikka on levinnyt mallimitoista, niin onhan tuo nyt edelleen rotunainen ja takuuvarma kyrvänkovettaja.
Kukkohovi on jo tämän voittanut, eikä häntä voi enää äänestää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää mietin vielä. Huh, kun on paljon ehdokkaita.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Arja Koriseva on ikääntynyt aika helvetin hyvin, jos minulta kysytään. Näköjään vm. 1965, eikä kyllä uskoisi.

Toisaalta lähempänä jo ehkä granny-kategoriaa siitä huolimatta :D

E: Ehkä Kummelin juhlajaksossa oli hyvä meikkauskin hämäämässä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös