Jatkoajan KESÄMILF 2017

  • 37 649
  • 177

Barney

Jäsen
Jennifer Lopez. Minä päivänä tahansa ja sunnuntaina vähintään kahdesti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mädchen Amickille ääni. Myös Marisa Tomei on edelleen erittäin kaunis.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mädchen Amickille ääni. Myös Marisa Tomei on edelleen erittäin kaunis.

Kahden vaiheille meni itsellä. Tomei on kyllä jäätävän kaunis, teki vaikutuksen The Wrestler - elokuvassa. Amickin valitsin kuitenkin. Joskus kalsarikänniä kiskoessa kanavia selailin, ja taisi olla Subilta kun tuli Witches of East end. Ja Amick oli samalla ruudussa. Hyvin on ikääntynyt, yhtä kuuma kuin Twin Peaksissa aikanaan. Toki vaihtoehtoja olisi vieläkin ollut, mutta nämä olivat päällimmäiset.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tarja Halonen.

Nyt on kova! Nainen, joka maailman viimeisenä naisena käännyttäisi useimmat miehet homoiksi.

Ei saatana!
*naurua kyyneleet silmissä*
Olin juuri kirjoittamassa samaa. Edessäsi pyörisi korsetin ja sukkanauhojen välissä löysä selluliittipeppu, joka tursuaa pitkiä, pimeässäkin hehkuvia porkkananvärisiä perskarvoja. Olette yhtä sairaan ellottavan pervoja kuin minä, ja... se on jo melko pahasti sanottu!

Jotain positiivista ja oksennuksen makuista nobelaneria pois suusta: Michelle Pfeiffer, 59-vee. Riittäisi meille kolmelle. Teenkö varauksen juhannukseksi?

Edit: Tavja sai minut kiihtymään ja typoilemaan. Veri siirtyi aivoista... metriä alemmas.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei saatana!
*naurua kyyneleet silmissä*
Olin juuri kirjoittamassa samaa. Edessäsi pyörisi korsetin ja sukkanauhojen välissä löysä selluliittipeppu, joka tursuaa pitkiä porkkananvärisiä perskarvoja. Olette yhtä sairaan ellottavan pervoja kuin minä, ja... se on jo melko pahasti sanottu!

On vittu pakko sanoa, että homostelu jonkun nuoren hyvännäköisen miesmallin kanssa olisi pienempi paha kuin jonkun vanhan löysän lyhyttukkaisen feministin luutiminen.

Jos tästä saa homon maineen, niin antaa mennä.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Anne Kukkohovi. Vaaleat vetää minua puoleensa.
 

Yö-Orava

Jäsen
Tää onkin jo visaisempii pähkinä näin äkkiseltään, tausta- ja selvitystyöt mm. ex-NFL Networkin ja nykyisin ESPN:n Molly Qerimin tilanteen jälkikasvun suhteen alkavat ensi tilassa ja palaan vielä myöhemmin asiaan.

molly qerim - Google-haku Juutuupissa myös videoita joissa keskustelee urheilusta. Tai ainakin nyt huutelee väliin kun muut keskustelevat.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos tästä saa homon maineen, niin antaa mennä.

Jos ruuveja ohimoilla yhä enemmän kiristetään ja kriteerejä yllättäen korotetaan, niin olenhan minäkin ilmeisesti ollut piilohomo koko Halosen virkakauden?
Masennusilta: Real voitti, brändipullo on tyhjä, eukko nukkuu, veskipöntölle täyttämään sudokua.

Muistakaa: Michelle Pfeiffeer!
*tähän loppuun sellainen hymyilevä paskamainen pikkujuzka*
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos ruuveja ohimoilla yhä enemmän kiristetään ja kriteerejä yllättäen korotetaan, niin olenhan minäkin ilmeisesti ollut piilohomo koko Halosen virkakauden?
Masennusilta: Real voitti, brändipullo on tyhjä, eukko nukkuu, veskipöntölle täyttämään sudokua. *nyyhk*

Muistakaa: Michelle Pfeiffeer!
*tähän loppuun sellainen hymyilevä paskamainen pikkujuzka*

Mä oon koko ikäni saanut kuulla, että oonko mä homo. Koska olen kuulemma sen oloinen. Ja varmaan mä vähän olenkin, mutta kun en ole, niin en ole.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Alizeelle ääni ehdottomasti.

Alizee veti nuorempana sellaista jäätävää teasing settiä, että oli pakko purkaa paineita heti miten. Nykyään on sellaista särmää ja tietää-mitä-tekee meininkiä tuossa heilumisessa, mikä huutaa sitä, että Alizeella menee isompikin makkara kuorineen.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Karmeeta paskaa täällä on ollut tarjolla...
Jos Anne Kukkohovi pääsee listoille niin sama asia kun laitan Shakiran äänestykseen. Reikää kuitenkin rassattu ihan isolla rahalla.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Laitetaan tähän Gal Gadot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös