Jatkoajan JYP-fanien keskinäinen kunnioitus

  • 6 182
  • 48

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Aloitetaanpa ketjua aiheesta. Ikäväkseni olen viime vuodet joutunut seuraamaan isoilta osin joka ketjussa tätä roskaa, jossa käydään juupas-eipäs -taistelua, koska toinen ei nyt vaan tykkää toisen mielipiteestä. Ja sitten ignoret laulaa itse kullakin, näköjään kovasti siihen käyttäjät toisiaan kannustavatkin... Luulisi, että siinä vaiheessa tajuaa, että vika voi olla myös itsessään, jos kokoajan joutuu näihin kärhämiin eri käyttäjien kesken? Kirjoitetaan romaaneja omista mielipiteistä koskien jotain yhtä aihetta, jotka ei loppupeleissä kiinnosta ketään, tai on jo joiltain käyttäjiltä ignoressa.

Toivoisin myös ihmisten miettivän, että onko tämä vääntö tai päivänselvien asioiden kommentointi soveliaampaa vaikka sinne Twitteriin, Facebookkiin, tms. Twitter on alustana muutenkin jo niin negatiivissävytteinen valittamisalusta, joten go for it. Viimevuosina tämä meidän palsta on ollut sellaista karmeaa pätemistä, pilkunnussimista, mielipidetaistelua ja ihme kitinää tai itkua kun ensimmäisen harjoituspelin ensimmäisen erän ensimmäinen ylivoima ei tuottanut maalia.

Se johtaa siihen, että eipä henkilökohtaisesti kauheasti jaksa enää kirjoitella, ellei ole sitten jotain faktaa tarjota, koska joillekin pitää perustella asia rautalangasta, eikä sekään enää aina riitä. Ja uskon, että en ole asian kanssa yksin.

Mielestäni JYP-osion palstan lukeminen aiheuttaa nykyään enemmän negatiivisia fiiliksiä, kuin positiivisia. Oma ego, ylimielisyys, tunteet ja itsevarma "asiantuntevuus, vailla fatkaa" johtaa keskustelua. Missä on ymmärrys ja hyväksyntä muiden mielipiteille?

Voidaanko me yhteisönä tehdä asialle jotain? Voidaan. Halutaanko me?
Ja toivon, että tähän ketjuun ei tule sitä toisten syyttelyä, vaan itsensä tutkiskelua, keskustelun kehittämisideoita, oman mielipiteen ilmaisun seuraksien ymmärtämistä, jne.

Tähän saa ehdottaa pelisääntöjä, ideoita, ajatuksia, ihan mitä vaan, että tästä palstasta saadaan taas JYP-fanien osalta siedettävä ja positiivinen kokemus, oli sitten peliesitykset miten negoja tahansa. Yhteisöstä ja faneista me saadaan se positiivinen kokemus yhdessä, hajautettuna se moninkertaistaa negatiivisia kokemuksia.

Miten olisi, arvon palstaveljet ja -sisaret?

Kiitos.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin samankaltainen ketju oli pystyssä muutama vuosi sitten, eikä se johtanut mihinkään hyvään. Kyseinen ketju aiheutti kahta kauheammin vääntöä, eikä lopulta muuttanut yhtään mitään.

Valitettavasti en usko, että me yhdessä pohtimalla voidaan tilannetta muuttaa. Jokainen ihminen on oma itsensä ja toimii omalla tavallaan, sekä sitten korjaa toimintaansa, mikäli muiden reaktiot aiempaan toimintaan eivät ole miellyttäneet. Tai no, jotkut eivät korjaa toimintaansa missään välissä, koska ilmeisesti kokevat, että kaikissa muissa on vikaa, eikä minun tarvitse muuttaa mitään, mutta minkäs sille mahtaa.

Vaikka tähän JYP-osioonkin mahtuu monenlaista hiihtäjää, niin silti meitä kaikkia yhdistää JYP. Kuten tuolla toisessa ketjussakin puhuttiin, niin ei niitä tunteitakaan lopulta haluta kitkeä pois, koska pirun tylsäähän tämä elämä olisi ilman tunteita. Yritetään kuitenkin pitää keskustelu asiallisena, vaikka tunteet nousisivatkin pintaan.

Jos joku käyttäjä tai ketju ei itselle toimi, niin ignoreen vaan. Jos joku hetkellinen keskustelu ei ole oma juttu, niin sitä ei ole pakko lukea - tai jos sitä silmäilee, kun ketjun aihe muutoin kiinnostaa, niin ei siihen epäkiinnostavaan keskusteluun tarvitse reagoida. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että joku kokee epäkiinnostavan tai osittain ketjuun kuulumattoman keskustelun suureksi ongelmaksi. Näitähän tulee vastaan käytännössä joka päivä, mutta en minä niistä yleensä häiriinny ollenkaan.

Jokaisella meistä on enemmän tai vähemmän korjattavaa omassa käytöksessä ja toiminnassa, mutta eipä se ole kovin helppoa muuttaa sitä mikä sisimmästä lähtee. Toivottavasti jokainen tunnistaisi kuitenkin omat vikansa ja yrittäisi jollain tasolla korjata niitä, että kaikilla olisi mukavampaa. Itse teen tätä jatkuvasti, mutta eipä se työ tule koskaan valmiiksi, ja ihan kaikkea ei voi korjata, vaikka kuinka haluaisi.

Kiitos. Tämä ketju oli osaltani tässä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Olin jo pidempää tekstiä laittamassa, mutta @Nelfor näköjään kohtuullisen samalla asialla liikenteessä.

Ehkä tyydyn itse toteamaan että peiliin kannattaa yleisesti katsella välillä. Sieltä tuli tänne heijasteltuna huomattua vuosien myötä etten pitänyt näkemästäni. Se loputon negailu nyt onneksi on varsin hyvin jäänyt omalta osaltani vaikka välillä läikkyy. Ei taida kuitenkaan nyt olla esimerkiksi mitään nk. pihvejä kenenkään kanssa. Ja toki se oma oleminen parantuu myös.

Kiitos kuitenkin ketjun avaamisesta @Tukka .

Tällaisessa ketjussa on myös ongelmana tuon uudeksi hieromiseksi muuttumisen lisäksi se että karataan itsemoderoinnin puolelle. Täältä kun tosiaankin löytyy mahdollisuus raportoida viestejä jos häiritsee.

Mutta en pistä pahaksi jos tästä aiheesta koetaan tarvetta keskustella ja keskustelu yllättäisi asiallisella ja rakentavalla otteella.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Niin, tarkoitus ei ole itsemoderoida, vaan luoda terveempää keskustelukulttuuria niin vanhoille, kuin uusillekkin keskustelijoille. Tarkoitus on lähinnä muistuttaa kaikkia kirjoittajia, että elämään mahtuu mielipiteitä, eikä kenenkään ole väärä. Siitähän täällä on paljon väännetty paljon viimeajat. En haluaisi laittaa ihmisiä ignoreen, koska on sielläkin hyviä mielipiteitä. Joskus se jankkaaminen on vaan niin kestämättömän rasittavaa, ja toisteista.

Se, että tätä on joskus koitettu ilman onnistumista, on ihan samantekevää. "Tätä koitettiin aikaisemmin, eikä se toiminut" on huonoin argumentti ikinä, jos asioita koitetaan kehittää uuden ihmisen toimesta. Kertoo lähinnä siitä, että ihmiset eivät ole valmiita edelleenkään muuttamaan omaa toimintaansa.

Siinä onkin haastetta palstaveljille ja -sisarille. Täällä on huikee määrä asiantuntemusta, ei kai se vaadi kauheesti ponnisteluja käydä keskustelua toista kunnioittaen?
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Varsin yleinen ongelma niin keskustelupalstoilla, kuin somessakin (vaikka kai keskustelupalstatkin ovat eräänlaista somea).
Jatkuvasti näitä väittelyitä joutuu täälläkin todistamaan, mutta onneksi ei ole tainnut kovin monesti omalle kohdalle osua. Joskus kun postauksen kirjoittelu lähtee laukalle ja ajatus juoksee sormia nopeammin, tulee mukaan asiavirheitä, nimet menee sekaisin tai jotain muuta. Niistä minua on yleensä ojennettu aika asiallisesti.
Välillä olen tarkoituksella yrittänyt hämmentää huumorin keinoin, mutta jos "vitsi" ontuu tai jää liian epäselväksi, seurauksena on palautetta, ja ihan asiasta! Suurin osa asiallisesti, toiset vähemmän asiallisesti, mutta myönnän että se on tullut aiheesta.

MUTTA...
se mitä jaksan aina vaan ihmetellä, on se, että miten ihmiset käyvät niin kuumana toisten MIELIPITEISTÄ. On luonnollista että kaikki pitää omaa mielipidettään ns. "oikeana", mutta se on silti vain mielipide. Tämän palstan lukijoiden mielestä JYP on parempi kuin KalPa ja KalPan palstalla mielipide on varmaan päinvastainen. Kyse on mielipiteistä siihen asti, että kausi näyttää kumpi on oikeassa.
Eri asia on sitten se, kun niitä omia mielipiteitä ruvetaan väittämään faktoiksi, ilman mitään järkevää argumenttia. Jos väität jotain faktaksi, se pitää pystyä perustelemaan ja osoittamaan faktaksi. Ja yksittäinen tilasto ei tähän yleensä riitä.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
JYPiläisiä me ollaan kaikki ja koitetaan muistaa se. Tämä kanava minulle ja uskon että monille muillekkin ainoita paikkoja, jossa asioita puidaan vähän syvällisemmin kun firman kahvipöydässä satunnaisseuraajien kanssa. Itse arvostan jokaista kirjoittajaa täällä, koska kaikki olette minulle vertaisia, astetta kovempia kiekkoihmisiä ja saman seuran kannattajia. Elän tätä kiekkokautta kuitenkin tunteella ja mulla itsellänikin monesti kuohuu ja silloin sitä herkästi myös alkaa vähän soittamaan suuta muille kirjoittajille ja muutenkin kommentit muuttuvat kärkkäämmiksi. Mutta en kyllä missään kohtaa ole tuntenut tätä osiota mitenkään vaikeaksi paikaksi olla ja ehkä jos siltä alkaa tuntumaan niin rupeaisin miettimään että kannattaako täällä olla tai että onko mulla itsellä ehkä ihan kaikki kunnossa. Huikea kausi tulossa ja tänään jatketaan taas kaukalossa. Muistetaanhan nauttia ja muistetaan myös että kiekko aiheuttaa ihmisissä kaikenlaisia tunteita ja hyväksytään ne kuohunnatkin ohimenevinä juttuina.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Erinomainen ketjunavaus, vaikka itsekään en ole tätä mistään kohti epämukavaksi osaksi palstaa kokenut. Päinvastoin, täällä on meitä mahtavalla skaalaalla nuoresta vanhaan ja kiekkotietämystä- ja innostusta aivan pilvin pimein. Mielipiteitä on joka suuntaan ja välillä pitääkin olla eri mieltä ja vähän vääntää kättä, eihän keskustelussa muuten mitään intoa olisi!

Hyvän fiiliksen puolesta kukin voi katsoa peiliin ja jos tuntuu siltä että asioista tulee vängättyä niin suosiolla siirtyy muista ketjuista erinomaiseen Juupas-Eipäs-ketjuun, jossa voidaan sitten elektronisia siittimiä ja muita ulokkeita mittailla sanan säilän keinoin. Ja heille, joita vänkääminen ei kiinnosta annetaan taas rauha muissa ketjuissa, jos tilanteet näyttävät menevän pari osapuolen keskinäisiksi kamppailuiksi. Henkilökohtaisesti tälle "kaikki ignoreen"- osastolle toivotan tsemppiä ja voimia keskusteluun, sekä kanssaihmisten huomioon ottamiseen. Se että ollaan eri mieltä ei tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä tai kannattajaa.

Omalta kohdalta voin tehdä vain sen minkä toivottavasti moni muukin ja katsoa omat tekstit pykälää verran kanssakansalaista kunniottavammaksi ja toivottaa koko Jatkiksen JYP-osiolle erinomaista alkavaa kiekkokautta!
 
Viimeksi muokattu:

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Jatkona alkuperäiseen ajatukseen, että vaikka omalta kohdaltani nahka on puolen hehtaarin metsän paksuinen niin arvostan ketjun aloitusta siitä hyvänä muistutuksena, että kaikilla ei ole ja se mikä menee hyvänä vänkäämisenä ja piikkien heittelynä huumorina jollekin, iskee taas syvälle sieluun toiselle. Anonymiteetin takaa kun emme vastaanottajaa tiedä niin pyritään pitämään tämäkin erinomaisen miellyttävänä paikkana kannattaa JYPiä ja osallistua keskusteluun. Kaikille.
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Itelle tää on etäfanina tärkee palsta koska muita foorumeita ei juuri ole. Ei ne töissäkään oikein kiinnostu Jypistä. Siksi on mielenkiintosta myös lukea lähempänä joukkuetta olevia näkemyksiä.

MUTTA sitä pippelin venytystä ei varmaan jaksa kukaan. Tilastofaktat on tarkistettavissa tilastokirjoista ja Internetistä mutta se harvemmin vie keskustelua eteenpäin kun aletaan väitteleen millä kaudella jotain tapahtui ITSE ASIASSA tyyppisesti. Ja hymiö.

Toinen on kyllä nuo perustelut mitkä alkaa itellekin tökkimään. Työssä joutuu melko usein perusteleen erilaisia asioita ja siinä on oppinut (ainakin yrittämään) välttää sellasta perustelua jota ei itekään hyväksyis 'koska näin on aina tehty'-tyyppisesti.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Kun tulin mukaan Jatkajan keskustelupalstoille kuusi vuotta sitten, niin sellaisia hard core väittelymaratoneja tuntui olevan enemmän. Siis sellaisia, joissa kyse ei ollut enää mielipiteiden vaihdostaa vaan tavalla tai toisella toisen väärässä olemisen todistamisesta. Minusta ne väännöt ovat vähentyneet tai sitten olen vain tullut niille enemmän sokeaksi.

Pidän siitä, että kaikki voivat osallistua keskusteluun omilla taidoillaan ja mielipiteillään. Ylilyönneistä saa palstaveljiltä palautetta ja se yleensä edistää yhteisen keskustelukulttuurin kehittymistä. Kuitenkin sanonta "toisen vapaus on toisen vankila" pitänee täälläkin paikkansa. Otsikossa mainittu toistemme kunnioitus on kuitenkin se, mihin yhteisöllisyyttä täälläkin kannattaa ankkuroida.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran voisi itse sohaista tätä ketjua, että tämä JYP.n osiohan on oikeasti ihan mallikelpoista keskustelua.

Itse tullut vierailtua muiden joukkueiden osioissa silloin tällöin ja aika kovaa vääntöä niistä löytyy. Silloin tullut ajateltua että JYP osiossa aika kevyitä nämä sanaharkat.

Ja kuten @rosswell mainitsi. Aina kannattaa muistaa että harvoin on ihan puhtaita faktoja joista keskustellaan. Yleensä mielipide juttuja. Kuten tämäkin viesti.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole Jyp-osiota enää pitkiin aikoihin juurikaan lueskellut, joten en tiedä mistä tämä ketju on juuri nyt saanut alkunsa.
Sen verran täytyy kommentoida, että en ikinä ole ymmärtänyt tuota ignorea. Keskustelu syntyy erilaisista näkökulmista ja mielipiteistä ja jos niitä ei kestä niin hittoako tekee jossain keskustelupalstalla. Lyhyet on keskustelut jos kaikki on samaa mieltä kaikesta.
Ei tulisi mieleenkään käyttää kyseistä toimintoa ja en oikein tiedä pitäisikö tässä ympäristössä tuollaista ollakaan.
Jonkun ärsyttävää tai omasta mielestä huonoa kirjoitusta voi seurata hyviä kirjoituksia. En halua niitä sivuuttaa sen vuoksi, että joku kommentti on ärsyttänyt. Eriävät mielipiteet tuo ainakin itselle myös uusia ajatuksia ja ideoita.
Sitäkään ajatusta en sisäistä, ettei tänne voisi kirjoitella faktoja esim. tilastojen muodossa, jos ne liittyy asiaan tai korjaavat oikeana esitettyä virheellistä tietoa. Monesti vaan omallakin kohdalla huomaa, että vahvatkaan muistikuvat ei ihan kaikilta osin ole niin tarkkoja kuin itse ajattelee. Aika niissäkin tekee tehtävänsä.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Näin joulun ajalle, ajattelin nostaa tämän ketjun esiin. Voitaisiin täällä vaikka kiittää eri palstaveljiä ja -siskoja tästä vuodesta, tai ihan muutenkin? Voisi kaiken tämän nykyisen kuran keskellä antaa pientä valonpilkahdusta edes joillekkin. Me ollaan edelleen tiukka yhteisö täällä, joten pieni posi ei ole koskaan pahitteeksi kaiken tämän hetken JYPin kalmankankeuden kylkeen.

Sääntö: Ei vittuilua, eli "good vibes only".
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Voin aloittaa parilla nimimerkillä:
@KOLT Sanomattakin selvää. Olet huikea JYP-kannattaja, ja arvostukseni sua kohtaan on todella korkealla, kun jaksat reissata kaikki vieraspelit läpi.
@Hiki-Pena Meillä usein kohtaa ajatukset, joten se on aina kiva, että on joku ajatuksia jakava ihminen täällä. Pusipusi.
@Wraith Erittäin hienoa kuulla aina pientä sisäpiiritietoa, vaikka aina ei voikaan suoraan puhua nimistä. Tuo kivaa pientä värinää palstalle. Jatka samaan malliin!
@Hieroja Alappa käymään taas saunassa pelien aikaan. Ei tästä muuten mitään tule.
@HOOLIGAN_ Tykkäilee joka vitun postauksesta, mut hei se on ihan kiva! (tuottaa endorfiinia) Lisäksi olen sun kanssa samaa mieltä monista asiosita. Järjen ihminen.

Tästä saa muut jatkaa. Tässä oli vain nyt osa kenelle halusin antaa arvostusta. Jatkan tässä Joulun aikana.

Rauhallista joulua kaikille!
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iso kiitos @Tukka , lämmittää mieltä. Oli hienoa kun tulit hallilla morjestamaan jossain matsissa! Tuli itselle vähän puskista ja ehkä vähän hämmennyin, mutta oli hauska juttu vaikka saattaa olla etten siinä hetkessä siltä vaikuttanut, tai sitten se on vaan omaa kuvitelmaa. :D

Sen verran vähän loppujen lopuksi itse täällä kirjoitteluun / keskusteluun olen osalllistunut, että en hirveästi osaa/pysty yksittäisiä nimimerkkejä nostamaan. Kiitän tasapuolisesti kaikkia teitä, jotka tänne jaksatte rustailla omia ajatuksia tai mitä tahansa. Aika pitkään luin tältä palstalta ajoittain juttuja ennenkö edes käyttäjää tein. Käyttäjä tuli sitten tehtyä, kun välillä oli fiilis että haluaisi johonkin keskusteluun osallistua yms, mutta kyllä nykyäänkin selvästi isompi aika menee lukiessa muiden juttuja. Sinne tänne tulee heiteltyä omaa lätinää joskus, jos siltä tuntuu. Ehkä pakko erillisenä mainintana nostaa te, ketkä sisäpiirissä olette jollain tapaa ja huhuilette juttuja tuonne! Kiitos myös kaikille muille.

Lisäksi, ei mitään hajua kuinka monelle tätä kautta kiitos menee, mutta haluan kiittää myös vielä erikseen ihmisiä, jotka on kannattajatoiminnassa mukana. Olit sitten enemmän tai vähemmän, pelkästään kotipeleissä, myös reissuilla, missä tahansa mukana, niin kiitos. Meille ketkä tuota ns. "pyörittää", se on todella iso juttu, että tämä touhu on tuntunut ottavan tuulta alleen enemmän ja enemmän Jyväskylässä. Ja edelleen, vaikka puhun toimintaa "pyörittävistä", niin ilman ihan kaikkia tuohon osallistuvia mikään ei olisi mahdollista. Yhtä iso osa isoa Hurrikaanisydän/JYP -perhettä on jokainen. Toistaiseksi suurimpana kruununa tuo tuleva Tampereen reissu 6.1., kun 152 kannattajaa lähtee meidän reissuun Jyväskylästä. Tulee hieno päivä. Siihen sitten omatoimiset päälle, joko mennään?!

edit. Niin ja tottakai hyvää ja rauhallista joulua jokaiselle! Pääsi unohtumaan lähettäessä.
 
Viimeksi muokattu:

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tulee hieno päivä. Siihen sitten omatoimiset päälle, joko mennään?!
No nyt kun tästä kuulin, niin mikä jottei! Koitan saada järkättyä, että pääsen paikalle. Samalla voisin paikallisia työyhteisöni Ilves-faneja saada houkuteltua paikalle, ihan siis toki omien agendojen kautta (sama firma), ei sinne katsomoon.
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nyt kun tästä kuulin, niin mikä jottei! Koitan saada järkättyä, että pääsen paikalle. Samalla voisin paikallisia työyhteisöni Ilves-faneja saada houkuteltua paikalle, ihan siis toki omien agendojen kautta (sama firma), ei sinne katsomoon.
Ehdottomasti sinne vaan mukaan! Parhaassa tapauksessa tuohon sen neljännen bussin Jyväskylästä voisi saada, jos vielä löytyy riittävästi innokkaita. Nyt nuo kolme bussia täynnä, mutta toki niistäkin peruutuspaikkoja voi vapauta ja ns. varasijalta päästä mukaan, jos ei neljänteen lähtijät riitä.

Tuo nyt pienenä infona/mainostuksena, toki sitten julkisilla pääsee kätevästi myös, mutta tuolta löytyisi "muutama" samanhenkinen reissutoveri!
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voin aloittaa parilla nimimerkillä:
@KOLT Sanomattakin selvää. Olet huikea JYP-kannattaja, ja arvostukseni sua kohtaan on todella korkealla, kun jaksat reissata kaikki vieraspelit läpi.
@Hiki-Pena Meillä usein kohtaa ajatukset, joten se on aina kiva, että on joku ajatuksia jakava ihminen täällä. Pusipusi.
@Wraith Erittäin hienoa kuulla aina pientä sisäpiiritietoa, vaikka aina ei voikaan suoraan puhua nimistä. Tuo kivaa pientä värinää palstalle. Jatka samaan malliin!
@Hieroja Alappa käymään taas saunassa pelien aikaan. Ei tästä muuten mitään tule.
@HOOLIGAN_ Tykkäilee joka vitun postauksesta, mut hei se on ihan kiva! (tuottaa endorfiinia) Lisäksi olen sun kanssa samaa mieltä monista asiosita. Järjen ihminen.

Tästä saa muut jatkaa. Tässä oli vain nyt osa kenelle halusin antaa arvostusta. Jatkan tässä Joulun aikana.

Rauhallista joulua kaikille!
@Tepi#45 käy saunassa ja mä juon sitä kaljaa, @Janilzki maksa huutanut tällä kaudella varmaan punaisena, kun joutunut juomaan mun kaljat myös *hymiö
Jos tähän seuran sekoiluun saadaan joku selitys, joka tyydyttää itseäni, lupaan palata seuraamaan pelejä. Kaljaa en tosin enää juo, reenaan itseäni playoff kuntoon, koska ykkössentteri puuttuu edelleen.
Palataan asiaan vuodenvaihteen jälkeen, josko seura tiedottaisi asioista totuuden ja Seppäsen Jukka keskittyisi siihen minkä osaa ja utj Mikko ”Veke” Viitanen hoitaisi työnsä.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos @Tukka koitetaan jotain pientä aina jakaa ja pitää pöhinää yllä ja yhdessähän tässä tarvotaan rakkaan seuran vuoksi. Hyvät joulut kaikille ja loppiaisena Nokia Reen alla balalaikka soimaan.

P. S @KOLT erityishuomio tuosta reissaamisesta ja jaksamisesta. Olet ensimmäisen ritarikunnan JYP-pinssin ansainnut.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP
Tällaisena introverttinä etäfanina haluan kiittää ihan jokaista palstalle kirjoittavaa JYP-mielistä kirjoittajaa, niin positiivisista kuin negatiivisista kirjoituksista, kaikkia tarvitaan. Epäilemättä meitä sivustaseuraajia on paljon muitakin joista ei kuulu eikä näy mutta joille teidän aktiivien turinat tuo iloa ja valoa, joskus pientä synkkyyttäkin, jokaiseen päivään. Keep rocking ja hyvää joulua kaikille!
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
En nosta erityisiä nimiä esiin (tiedätte keitä olette), mutta erityisen lämpöiset kiitokset Hurrikaanisydämen aktiiveille. Itseni kaltaisista palstasepoista ei ole pulaa, mutta tekijämiehiä ja -naisia on aina vähemmän. Keep up the good work!

Luonnollisesti kaikille muillekin JYP-henkisille palstalaisille rauhallista joulua - toivotaan sentteriosastolle kovia paketteja!
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaan osuisi aika lähelle, jos tuolta Joulupata-viestistä kopioisi käyttäjät.

Kiitos @Tukka ! Hengenheimolaisuus on molemminpuolista ja samaa koen monenkin kirjoittajan kanssa. @KOLT on oikeastaan ainoa, kenet tunnistan palstan ulkopuolella, mutta vähän kuin rokkitähtien kanssa, en ole hallilla rohjennut vielä juttusille. Kerran näytin peukkua.

Isosti pitää kiittää niitä, jotka ovat erimieltä ja saadaan aikaan hyvät keskustelut. Muutenhan täällä vain hymistäisi samoja tarinoita, juotaisiin kaljaa ja saunottaisiin @Tepi#45 :n ja @Hieroja : n kanssa. Ensinmainitun kanssa on usein tullut ihmeteltyä samankaltaista polkua kannattajana, jälkimmäinen pitää hallussaan joulunajan parasta läppää. Hänen huumori osuu muutenkin!

Hyvää joulua ja kohta mennään taas! Toivottavasti vähemmän sekoillen.
 
Viimeksi muokattu:

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Hiki-Pena lle on mainittava, että usein olen huomannut ajattelevani samoin kuin teikäläinen. Ei tietenkään kaikesta, mutta hämmentävän usein kuitenkin. Usein myös viesteihin sisältyvä huumori on saanut naaman hymyyn. Samaa mieltä myös siitä, että on arvokasta ja hyvä, kun meitä on täällä myös eri tavoin ajattelevia.

Muutaman muunkin nimimerkin voisin mainita joiden kirjoitukset klikkaa ja osuu, mutta uskotaan näin joulun hengessä, että he tietävät sen muutoinkin.

Omana vaatimattomana kontribuutiona lupaan jatkaa saunomista myös vuonna 2024.

Hyvää joulua kaikille, saman ja erimielisille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös