Jatkoajan ilmiöt eli meemit

  • 112 844
  • 472
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Emmää ny tiä onko tää oikee ketju, mutta onhan tää nyt ainakin toistuva ilmiö Jatkoajassa:

SM-Liigan huhuketju:

*n.10 sivua paskanjauhantaa jostain Nättisen enon verkkareista*
*Nimim. X.: "Voiskohan tähän huhuketjuun saada jo pikkuhiljaa niitä huhujakin?"*
*Nimim. Y.: "Niimpä. Olipa muuten mielenkiintonen huhu sultakin. Kiitos.*
*Parin päivän tauko*
*Pari jotain mutuhuhua*
*Repeat from line 1*
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
EHT-höntsät eivät kiinnosta, mutta pelit ollaan kuitenkin katsottu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu...

Tämä silloin kun mennään toisen joukkueen alueelle kirjoittamaan jotain, oli asia sitten mikä tahansa. Myönnetään että joskus olen kyllä itsekin tuollaisen laittanut, mutta luulisi kyllä että jos ihan asiallisen viestin kirjoittaa niin tuskin tarvitsee sen kummemmin anteeksi pyydellä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu...

Tämä silloin kun mennään toisen joukkueen alueelle kirjoittamaan jotain, oli asia sitten mikä tahansa. Myönnetään että joskus olen kyllä itsekin tuollaisen laittanut, mutta luulisi kyllä että jos ihan asiallisen viestin kirjoittaa niin tuskin tarvitsee sen kummemmin anteeksi pyydellä.

Pois lukien Ilveksen-osio. Siellä on oltava erityisen tarkkana ja kaikki varmennustoimenpiteet on otettava käyttöön.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Matias Macelli vai miten se nyt menee. Eikö kaveri oo lähtöjään... ILVEKSESTÄ? Tulee mieleen muutamakin sitcom-kohtaus. Käykää nyt ihmeessä lukemassa Mathias Maciaton ketjua NHL-osiossa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun käyttäjä mainitsee viestin lopuksi jotain tyyliin "osaltani tämä tästä", se ei tietenkään tarkoita että käyttäjä oikeasti jättäisi aiheen siihen, vaan kirjoitustahti vain kiihtyy
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nokia Areenan Friends & Brgrs lienee tullut Jatkoajan huhukeskusteluissa jäädäkseen.
Mikäs tää juttu on, on mennyt omien kiikareiden ohi ihan kokonaan?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Liigan yleisen puolen huhuketjussa on HTT päässyt irti. Tai tässä tapauksessa NAFBTT.
No niin, sieltähän se löytyi. Minä etsin Ilveksen ja Tapparan osioista mutta ei siellä mainittu Friends and Brgrsia missään.

Kyllä tää omissa kansioissani meni heti sinne jonnekin "vitonen kirjekuoreen" ja "älä ala vittuilemaan runkku" juttujen sekaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nokia Areenan Friends & Brgrs lienee tullut Jatkoajan huhukeskusteluissa jäädäkseen.
On toki arvostettavaa, että huhuille on löytynyt koti ja että maailmasta löytyy vielä kirkasotsaisia, puhdasmielisiä henkilöitä, jotka auliisti jakavat kaiken kuvit... kuulemansa eteenpäin.

...ja kuten @FASlapsi vajavalla ruotsinkielellään kertoi: "Det är stort!"
 

Ak13Ze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit, Ässät
Itse olen sen verran uudempaa "keskustelijaerää" että ei ole oikein kaikkien "meemien" alkuperät tiedossa.
Joten kysymykseni onkin että mikä on tuon wilcon pakkomielteisen että silleen... letkautuksen alkuperä?

Pikaisen haun perusteella tuo letkautus elää lähinnä HPK:n osiossa, wilcon viesteissä ja hänelle osoitetuissa vastauksissa.

Että silleen...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen sen verran uudempaa "keskustelijaerää" että ei ole oikein kaikkien "meemien" alkuperät tiedossa.
Joten kysymykseni onkin että mikä on tuon wilcon pakkomielteisen että silleen... letkautuksen alkuperä?

Pikaisen haun perusteella tuo letkautus elää lähinnä HPK:n osiossa, wilcon viesteissä ja hänelle osoitetuissa vastauksissa.

Että silleen...
Tätä pitäisi varmaan kysyä nimimerkiltä itseltään. Itsekin vähän tuota @wilco n viestihistoriaa selailin ja näyttää, että hän on aivan ensimmäisestä viestistään asti tuota harrastanut. Eli siis 18.2.2001 lähettämässään viestissä on jo tuo "Että silleen...." mukana:

wilcon ensimmäinen viesti
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Itse olen sen verran uudempaa "keskustelijaerää" että ei ole oikein kaikkien "meemien" alkuperät tiedossa.
Joten kysymykseni onkin että mikä on tuon wilcon pakkomielteisen että silleen... letkautuksen alkuperä?

Pikaisen haun perusteella tuo letkautus elää lähinnä HPK:n osiossa, wilcon viesteissä ja hänelle osoitetuissa vastauksissa.

Että silleen...

Tätä pitäisi varmaan kysyä nimimerkiltä itseltään. Itsekin vähän tuota @wilco n viestihistoriaa selailin ja näyttää, että hän on aivan ensimmäisestä viestistään asti tuota harrastanut. Eli siis 18.2.2001 lähettämässään viestissä on jo tuo "Että silleen...." mukana:

wilcon ensimmäinen viesti

Tuo allekirjoitus on jo sen verran monta kertaa selitetty täällä, että lisää selaten se kyllä löytyy.

Että silleen...
 

eeMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Kun oman joukkueen hyvin pelannutta tulokasta ei mainita Calder-keskusteluissa, ollaan sitä mieltä, että palkinnon saaja on valittu jo ennen kauden alkua.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Tv-sarjaketjuissa on jo meemitaajuudella sisältöä, jossa joku kirjoittaja tulee spoilaamaan tulevaa. Viimeisimpänä The Last of Us -vitja, joka etenkin alkupäässä on täynnä arvuuttelua seuraavista askeleista peliin verrattuna, pohdintaa hahmoista peli vs. televisio jne. Yleensä nämä tehdään spoiler-tagien takana, mutta ällistyttävän monella on tarve tulla pätemään taustatiedollaan ja vähintään sivulauseessa muistaa mainita, että "näin tämä todennäköisesti etenee".

Ohessa täydellinen esimerkki edellä mainitusta toiminnasta:
(--) Ja voin luvata että tästä hamaan loppuun keskitytään Joelin ja Ellien suhteeseen. Toki muita hahmoja myös tulee vastaan, mutta ovat melko kuriositeettieja.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Aika ajoin joku kirjoittaa Jatkoaikaan, ettei käytä ollenkaan somea tajuamatta, että Jatkoaikakin on some.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Taklaukset, jotka menevät kurinpitoon ovat meemihautomoja.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kun oman jengin prospekti siirtyy vihulaisen leiriin, täyttyy joukkueen osio viesteistä, missä kerrotaan, että kuinka paska pelaaja hän oikeasti on. Eli onko kyseessä sitten oikeastaan mikään menetys?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kun oman jengin prospekti siirtyy vihulaisen leiriin, täyttyy joukkueen osio viesteistä, missä kerrotaan, että kuinka paska pelaaja hän oikeasti on. Eli onko kyseessä sitten oikeastaan mikään menetys?
Niin - ainoa oikea asia on syyttää tuollaista kurjaa petturia arvostelukyvyttömyydestä ja/tai seteliselkärankaisuudesta.

nm. Case: Janne Pesonen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös