Jatkoajan HIFK-meeting, vol 2, la 8.3.03?

  • 6 560
  • 81

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Vikingillä paikalla tulleet ovat nauttineet risteilyllään Grappa di Campanaroa ja Grappa di Serpicoa ( 4 cl 6 euroa). Saisikohan paikalle tuotua tätä nektaria juhlistamaan tilaisuutta. Alpokin voisi saapua paikalle valepuvussaan (pukeutunut tietenkin viiksiin ja takatukkaan mallia Horst).

Ahdasta rupeaa olemaan aivan varmasti. Ennen peliä voisi olla saumaa käydä paikalla penailemassa.

The Pentti rulettaa kybällä...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeksi Ässä-pelin jälkeen lauantaina 23.11. olin samaisessa baarissa samanlaisissa tunnelmissa, kompuroin bussipysäkillä niin, että polvi kolahti ja/tai vääntyi ja on ollut siitä saakka saatanan kipeä. Ortopedilläkin olen rampannut ja kaikkea, mutta ei vaan toimi jalka. Väkisin olen silti urheillut. Ja kaikesta tästä viisastuneena: ehkä tulen, ehkä en. Peliin tulen ainakin.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Prkl, tämä jää nyt väliin. Vietän pitkän viikonlopun Etelä-Pohojammaalla pyytämässä asiantuntijaneuvoa sukulaasilta. Marraskuussa sain nimittään eräältä narriorganisaatiossakin vaikuttavalta lääkärishemmolta puukkoa selekähän ja tämmöösiähän ei meillä hyvällä katota ! Tottajumalauta !

PS. onko porukkaa meinannut ilmoittautua HIFK:in järjestämälle fani-risteilylle Viking Linen M/S Cinderellalla 16.4. ? Tietoja lisää kotisivulta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku sanoi, että on todellista penailua ilmoittautua ja olla sitten tulematta. Minulla on toisenlainen strategia: Ilmoitan tässä ja nyt, että en tule paikalle...
 

-SpaceRat-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyyhän sitä tulla katsastamaan allekirjoittaneen eka fani-"miitinki",
ja samalla laskemaan hieman tuota kys. paikan keski-ikää :)

Ja toivottavasti viikonlopulle luvattu lämmin keväinen ilma saa muutenkin ihmiset liikkeelle. Mutta nyt lukkoa kaatamaan...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Penailun hengessä, vahvistan osallistumiseni (kolmannen kerran)!
Lippukin on jo hankittuna ja juna vienee minut perille..

ps. Eikös siinä lähellä ole joku ählämimesta joka antaa litran bisseä ja jättipizzan HALVALLA. Sieltä on hyvä hakea vauhtia ennen Hadanka-haastetta. Ettei tule pissi ja puklu lattialle.. ;)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Linnankoskenkadulla on ravintola sivuraide jossa oli ainakin ennen litran stobe+jättipizza 8.5 egee
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmoittaudun mukaan tähänkin illanviettoon. Ainiin olinkin jo ilmoittautunut, mutta jos ilmoittautuu tuplasti on myös tuplasti hauskempaa.

Grappaa löytyy varmasti, joten pullolle lienee pyrkijöitä ja on jo ollutkin.

Ketju samalla ylös, jotta kaikki varmasti löytävät huomenna paikanpäälle.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Paikan päällä itse olleena tervehdykset muillekin! Mikäli muistatte siellä olleenne.

Ottelun jälkeen hyvään penailuvauhtiin päästyämme olin kuitenkin hieman pettynyt eräitten jäsenien mm. Tatzkan kesyyn menoon. Toisaalta erikoismaininta on annettava ulkojäsen-Bisnesmanin ahkeralle junamatkailulle.

Hauskaa ja mukavaa oli, muistaakseni...
 

JanJ

Jäsen
Ennen peliä tuli riekuttua, mutta matsin jälkeen eksyin ensin katsomaan Alpon teatterimaista murjottamista pressissä ("en suostu vastaamaan kysymyksiin") ja sitten siellä oluita hörpittyämme totesimme että jaahas, on aika mennä yökerhoon. Näin jälki-Hadankat jäi kokematta :(
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ennen ottelua tuli oltua paikalla, mutta ottelun jälkeen suunnistettiin kavereiden kanssa Janoiseen Loheen, josta en muista kotiin tulleenikaan. Mutta miten hemmetissä on mahdollista, että minulla on tänään lompakossa enemmän rahaa kuin eilen ennen ottelua? Tosin oli siellä nippu luottokorttikuittejakin. Ja Grenille kiitokset erätaukojen "olutpalvelusta".

PS Ja niille jotka asiaa epäilivät; 22.1.1976 Suomi-Neuvostoliitto 5-3
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti JanJ
Ennen peliä tuli riekuttua,- - -

Ok, ennen peliä jutskattiin Johanneksen ja wertherin kanssa ja ilmeisesti kun jouduin 1615 lähtemään sponsoreitten matkaan, ninn jäi väliin.

Anyway, hauskaa porukkaa oli pelin jälkeenkin vaikka Korak kuinka yritti kiukutella...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti werther
- - -
PS Ja niille jotka asiaa epäilivät; 22.1.1976 Suomi-Neuvostoliitto 5-3

Niin ja slobot pelasivat B- joukkueella. Tiedä, luetaanko edes varsinaisiin tilastoihin.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight
Niin ja slobot pelasivat B- joukkueella. Tiedä, luetaanko edes varsinaisiin tilastoihin.
Kyllä se luetaan viralliseksi A-maaotteluksi. Kahta päivää aikaisemmin oli tullut Turussa turpaan 4-9. Päivämäärien perusteella voisi kuvitella kyseessä olleen Olympiakisoihin valmistautuvien joukkueiden testiottelu. Muutenkin tuo 1976 oli Neuvostoliitolle vähän hajanainen vuosi, sillä tsekit veivät MM-tittelin ja Canada Cupiin lähetettiin muistaakseni jonkinlainen A/B-maajoukkue.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Joo, se oli erityisen kaunista kun n. kahdenkymmenen möreä-äänisen urvelon kuoro "lauloi" Village Peoplen Go westin sävelellä: "Alpo - se on perseestä, Alpo - se on perseestä...". Henkilökunta ei oikein lämmennyt livemusa-aktille tiloissaan.

Erityiskiitokset Cairnsille, joka toi väkivaltajaostolle oman esityslistan eli Derek Boogaardin statsit. Ja Cairnshan laulatti niin ikään porukkaa keksittyään Harri Rindellille ihan oman biisin: "Tummat silmät, ruskea tukka"! Sekin oli kaunis esitys.

Illan kuluessa tapasimme kaksi ulkopuolista kaunista naista, joista toinen kulki kainalokepein. Niinpä Korak sitten päätti murjoa tuolinjalan tytön terveen jalan päälle. Näin toimii Klubilainen herrasmies, olisi ollut tosi törkeää talloa valmiiksi kipeää jalkaa! No, mimmit jäivät sitten juttelemaan ja ennen pitkää paljastui, että juuri nämä neidot olivat ne, jotka toivat katsomolakanan "Föönille kenkää!" viime keväänä halliin!! Kunnioitimme naisia standing ovations -rituaalilla. Naistenpäivän kunniaksi.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Möllit

Aika moni jäi tulematta ja aika moni lähti kotiin jo ennen kuin ilta oli edes alkanut. Kun minä saavuin paikalle puolenyön aikoihin Stadin Kingien kinkereistä vastapäisen ravintolan yläkerrasta, niin paikalla oli enää suurimmat taistelijat: Vlad, JHag, Johannes, Punaiset Lasit, Kempes(älä juo enää ;) ) ja myöhemmin paikalle saapunut Snakster. Mutta hauskoin kommentti oli, että "kyllähän täällä jengiä oli ja Vopat sammui lattialle"...oli aika selkeää, että kuka tämä Vopat oli...;)

Ei siinä mitään, kaikennäköistä jauhettiin ja ilta oli antoisa.

EDIT: Petr Ton oli myös Stadin Kingien seurassa ja hänelle viritimme hienot curva-laulut. 8-)
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kiitokset!

Tulipa vaivauduttua vaivoineni paikalle pelin jälkeen, jos selkä oli eilen kipeä ei se sen paremmalta tänäänkään tunnu. Mitä sitä itkemään, nappia naamaan ni johan olo paranee.

Muutamaan uuteen kasvoon tuli tutustutta, tiedä sitten oliko ilo molemmin puolinen. Generalissimus Predatorin kanssa juttua olisi varmaan riittänyt paljon paljon pidemmäksikin aikaa - seuraavalla kerralla sitten lisää tarinaa.

Joku minulle tuntemattomaksi jäänyt suuruus koetti haastaa minut tulitikkuleikkeihin, hannari kun olin niin kieltäydyin. Hamekangasta tänne pakka, kiitos!

Kiitokset kaikille varsin antoisasta ja tapahtumarikkaasta illasta!

vlad#16.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä ollaankin oltu tänään aika vaisua ja hiljaista poikaa. No, hauskaa oli kaiken kaikkiaan ja mukavia keskusteluja virisi. Kiitos kaikille.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulihan siellä oltua..

Hadanka oli ikävän täynnä heti matsin jälkeen, mutta illan mittaan alkoi istumapaikkojakin vapautumaan.
Harmi että poistuin hetkeksi muualle juuri kun bileissä alkoi tapahtua. Uusi yritys tyrehtyi jo ovensuuhun kun "Vopattia" tuotiin pihan puolelle ;)
No, bileet jatkui muualla ja aamulla piti kumartaa posliiniastialle.

Anyway, hengissä ollaan ja joku kerta uusiksi, muttei vielä ensi viikonloppuna. Kovin kalliiksi tulee yksittäinen matsi, kun lipun päälle tulee junaliput, ruoka ja juomamenot ja ne saatanan taksireissut.. =)

Ainii, tapasinhan minä siellä Predatorin ;)

Tästä on hyvä jatkaa!
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Viestin lähetti JHag
Joo, se oli erityisen kaunista kun n. kahdenkymmenen möreä-äänisen urvelon kuoro "lauloi" Village Peoplen Go westin sävelellä: "Alpo - se on perseestä, Alpo - se on perseestä...". Henkilökunta ei oikein lämmennyt livemusa-aktille tiloissaan.

Tunnusteluja Hämeenlinnan ja Helsingin välillä oli myös illan mittaan ja täytyy sanoa, että komeasti pojat kyllä laulunsa virittivät noin puhelimen välityksellä. En tiedä kenelle soitimme - pahoittelut siitä - mutta kyllä kannatti:)

Alpo oli lämmittänyt pojat Pelicans-tappiolla...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti pokki
Tunnusteluja Hämeenlinnan ja Helsingin välillä oli myös illan mittaan ja täytyy sanoa, että komeasti pojat kyllä laulunsa virittivät noin puhelimen välityksellä. En tiedä kenelle soitimme - pahoittelut siitä - mutta kyllä kannatti.

pokki:

Sinä taisit soittaa mulle Designerin puhelimella.Ihan turhaa sun on sitä pahoitella,sillä oli hauskaa jutustella sinun ja Ervatsalon kanssa.Tästä on hyvä jatkaa----->uudet lärvit lähiaikoina :o)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vai kannettiin Vopat "kaukalosta", hmm... minä en päässyt tuota näkemään kun häivyin paikalta vähän ennen puolta yötä.

Oli ihan mukavaa nähdä livenä. Kiitokset varsinkin seuraaville tyypeille:

- vlad (juttua olisi hyvinkin saattanut riittää aamun asti)
- reds1897 (vieläkö sun "hullut päivät" jatkuvat?)
- fiftyeight (hienoa kun kaksi vanhusta pääsivät tukemaan toisiaan)
- bisnesman (tälle miehelle on ehdottomasti saatava äkkiä oma show telkkariin... ja kämppä stadiin!)
- Tatzka (asialinjalla, hmmm)
- Korak (liikunnallisen illanvieton primus motor)
- Flegu (onko tulitikut tallessa?)

... jos sattuisi tulemaan yhtä hieno kesä kuin viime vuonna, niin mehän voisimme joku helteinen viikonloppu lähteä porukalla Suomenlinnan terasseille pällistelemään... joten toivotaan "shortsikesää". Saako idea kannatusta? Nimittäin minulla ei vielä tähän ikään mennessä ole hankittuna porttaria Suomenlinnan lautalle... vielä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator

... jos sattuisi tulemaan yhtä hieno kesä kuin viime vuonna, niin mehän voisimme joku helteinen viikonloppu lähteä porukalla Suomenlinnan terasseille pällistelemään... joten toivotaan "shortsikesää". Saako idea kannatusta? Nimittäin minulla ei vielä tähän ikään mennessä ole hankittuna porttaria Suomenlinnan lautalle... vielä.

Oih, tämähän olisi hienoa, minä nimittäin haen jäätelönmyyjän paikkaa muunmuassa Suomenlinnasta ensi kesäksi.
Vaikka te varmasti viihdytte enemmänkin terassilla juomassa KOFFia, niin kai tulette ostamaan minulta yhdet jäätelöt, tulettehan?
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator


... jos sattuisi tulemaan yhtä hieno kesä kuin viime vuonna, niin mehän voisimme joku helteinen viikonloppu lähteä porukalla Suomenlinnan terasseille pällistelemään... joten toivotaan "shortsikesää". Saako idea kannatusta? Nimittäin minulla ei vielä tähän ikään mennessä ole hankittuna porttaria Suomenlinnan lautalle... vielä.
Ehdottomasti. Tämän on kuuluttava ensi kesän suunnitelmaan!
Jos vielä kävisi niin hyvä tuuri, että ehtii pitää jonkinlaisen loman ensi kesänä...

Ainii..terveiset kat(e)ille, hämähäkille ja rouvalle ;)
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti girlzilla15
Oih, tämähän olisi hienoa, minä nimittäin haen jäätelönmyyjän paikkaa muunmuassa Suomenlinnasta ensi kesäksi.
Vaikka te varmasti viihdytte enemmänkin terassilla juomassa KOFFia, niin kai tulette ostamaan minulta yhdet jäätelöt, tulettehan?

Predan kannatus saa tukea minulta. zillalle tiedoksi, jos (kun) minä satun eksymään paikalle jäätelöä ostetaan litroissa. Tosi mies ei sitä vähäisempään määrään tyydy! - Minäkö muka jäätelön suurkuluttaja? pois se minusta.

vlad#16.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös