Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 586
  • 965

Tornados

Jäsen
Mä ainakin ajattelin käyttää kaiken tarvitsemani ajan varauksen suorittamisen. Mun mielestä ollaan hyvässä aikataulussa, jopa odotettua nopeammin on tämä edennyt omasta mielestä

Olisi silti kiva tietää oma sijoutus nopeudessa. Saako siitä @Tornados jotain lisäpisteitä vai ihan papukaijanmerkeillä mennään?

Minähän en ole missään vaiheessa kritisoinut ketään ajan käyttämisestä ja omasta mielestänikin on ihan hyvin mennyt. Joillekin on mielestäni annettu aiheetonta kritiikkiä mututuntuman perusteella ja lähinnä siihen halusin puuttua,
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Juu olen juomassa ja käytän koko kahdeksan tuntiseni eli varaan huomenna siinä klo 15 paikkeilla.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Adam Gaudette. Iniskää kauden lopuksi kun ette varanneet. Mulkut. @Tornados vuoroon ja toivottavasti menee 23 tuntia.
 

Ralph

Jäsen
Ehkä sittenkin pääsen varaamaan ennen maanantaita!
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Ja tottahan kai Konecny meni justiinsa. Luotetaan sitten toiseen Flyers-junnuun.

Nolan Patrick liittyy remmiin.

@F#21
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Abdels are very proud to select Tomas Hertl.
Aargh. Tsekin poika teki niin suuren vaikutuksen pudotuspeleissä, että olisin varannut hänet seuraavaksi.

Unelmoin pääseväni kuitenkin varaamaan vielä tänä yönä paikan päällä Ratinassa koetun Huuhkajien voitonjuhlan kruunuksi. Älkää pettäkö, vaan hoidetaan kierros maaliin.
 

Largo

Jäsen
Minähän en ole missään vaiheessa kritisoinut ketään ajan käyttämisestä ja omasta mielestänikin on ihan hyvin mennyt. Joillekin on mielestäni annettu aiheetonta kritiikkiä mututuntuman perusteella ja lähinnä siihen halusin puuttua,
Miksi mihinkään pitää puuttua? Annoit kuitenkin tietyille nimimerkeille niitä papukaijanmerkkejä, joten miksi koit aiheelliseksi kertoa jotain aikoja draftaamisesta? Kertoisitko sitten vaikka kaikille ne ajat, niin voidaan parantaa. Itse olen monta tuntia päivystänyt palstalla turhaan, mutta en ala siitä nostamaan mitään meteliä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ollaan muuten yli puolivälin varauksissa, joten tällä systeemillä jatketaan vähintään syyskuun viimeiselle viikolle.

Hyvin se on mennyt, mutta vedetään kunnialla loppuun!
 

Tornados

Jäsen
Miksi mihinkään pitää puuttua? Annoit kuitenkin tietyille nimimerkeille niitä papukaijanmerkkejä, joten miksi koit aiheelliseksi kertoa jotain aikoja draftaamisesta? Kertoisitko sitten vaikka kaikille ne ajat, niin voidaan parantaa. Itse olen monta tuntia päivystänyt palstalla turhaan, mutta en ala siitä nostamaan mitään meteliä.
No sinä olit viidenneksi hitain joten ei ehkä sitä meteliä päivystämisestä kannattaisikaan pitää. Täällä monet ovat nostaneet meteliä miettimisajoista ja aivan faktojen vastaisesti, joten halusin väärään informaatioon tässä tapauksessa puuttua.

Edit: Ja tapaushan oli se, jossa Noppa (toiseksi hitain) arvosteli neks0nia (kolmanneksi hitain) ja kehoitti kaikkia ottamaan mallia Mängimiehestä (neljänneksi hitain)
 
Viimeksi muokattu:

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Jatkan offtopiccia vielä hiukan. Ihan mielenkiinnosta @Tornados , sanoisin, että meikä on koko paskan hitain kaveri. Pitääkö paikkansa?
 

Tornados

Jäsen
Tää on nyt mun viimeinen kommentti offtopicaiheesta (itse asiassa taidan lopettaa laskemisenkin varmuuden vuoksi :)). Hockey Puck on viimeisenä, mutta mielestäni syyt ovat olleet ihan ymmärrettävät (yötyö).
 

Largo

Jäsen
No sinä olit viidenneksi hitain joten ei ehkä sitä meteliä päivystämisestä kannattaisikaan pitää. Täällä monet ovat nostaneet meteliä miettimisajoista ja aivan faktojen vastaisesti, joten halusin väärään informaatioon tässä tapauksessa puuttua.

Edit: Ja tapaushan oli se, jossa Noppa (toiseksi hitain) arvosteli neks0nia (kolmanneksi hitain) ja kehoitti kaikkia ottamaan mallia Mängimiehestä (neljänneksi hitain)
Voi nyt herranjestas sentään. Oletko ottanut huomioon varausten ajan? Viimeisin varaukseni tapahtui noin 30 sekuntia edellisen jälkeen ja moni muu siten, että viimeisin varaus on tehty illalla 22-23 paikkeilla. Olen todellakin monta tuntia päivystänyt täällä, mutta silloin tällöin käy niin, että jollakin käytttäjällä kestää, minkä vuoksi saattaa omakin varaus venyä.

Mene vaikka roskakoriin. Annat siimaa joillekin yövuoroista, mutta tiedätkö mitä teen työkseni? Ihan oikeasti, nyt sitten joku roti näissä hommissa. Jos kerran tähän lähdetään, niin olet varmaan työtön hippi, jolla on aikaa laskea näitä asioita. Me muut tehdään ihan töitäkin. Jos saan bannia tästä, niin @Lico on mun proxy.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No sinä olit viidenneksi hitain joten ei ehkä sitä meteliä päivystämisestä kannattaisikaan pitää. Täällä monet ovat nostaneet meteliä miettimisajoista ja aivan faktojen vastaisesti, joten halusin väärään informaatioon tässä tapauksessa puuttua.

Edit: Ja tapaushan oli se, jossa Noppa (toiseksi hitain) arvosteli neks0nia (kolmanneksi hitain) ja kehoitti kaikkia ottamaan mallia Mängimiehestä (neljänneksi hitain)

Ihan mielenkiinnosta, oletko laskenut ihan suoraan keskiarvosta...? Meinaan, niinkuin aiemmin ilmoitin, niin mulla lopahti mielenkiinto päivystämiseen palstalla, jonka takia en ole jaksanut enää stressata tämän päivystämisen takia parin-kolmen viimeisen varauksen kohdalla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös