Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2020–2021

  • 9 839
  • 143

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Oho! 1,5kk majailin viimeisellä sijalla, mutta Zibanejadin uuden alun myötä en ole enää viimeisenä enkä edes toiseksi viimeisenä! PPG:ssäkin vain jaetulla viimeisellä sijalla. Täältä tullaan!
 

Ralph

Jäsen
Sijoituksen suhteen rimpuilen yhä hyvin, kun olen jaetulla kolmannella sijalla. Mutta matkaa kärkeen jo 24 pistettä. Grubauer kannattelee yksin minun joukkuetta ja on McDavidin jälkeen toiseksi paras pelaaja ollut meidän kilpailussa.

Panarin jatkaa Putin-tauon jälkeen siitä mihin jäi, mutta tuo tauko ei tehnyt minun joukkueelle todellakaan hyvää. Tavares ja Gaudreau hyytyivät molemmat. Konecny ja Danault ovat molemmat parantaneet, mutta Danaultin kauden kokonaissaldo ei vieläkään vastaa odotuksia. Reinhart kutoshyökkääjänä hoitaa tonttinsa.

Mutta puolustus. Girard on hyvä, mutta Gustafsson ja Marino surkeita. Ja rookie-Suter hyytyi pahasti. Gustafssonin ja Marinon tilalle olisi pitänyt ottaa toiset pakit. En enää muista mitä vaihtoehtoja minulla oli heidän paikalleen, enkä tahdo muistella, koska tulisi vaan paha mieli.
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Never trust Flyers goaltending sanoi Jeesus jakessaan leipää

Hart ollu tosi iso pettymys, mutta osasyynä on myös Flyersin vuotava puolustus. Samaan aikaan Voracek on taas ollut hyvä haku, vähän niinkuin MM-kisoissa 2019.

Jos puolen välin paremmalla puolella olisi kauden lopuksi niin positiivisin mielin voi lähteä ens kauteen.
 

Knap

Jäsen
Ykkössija menetetty. Aika kauan siinä oltiinkin. Näin kävi myös viime vuonna ja se oli sen jälkeen silkkaa vapaapudotusta. TOP-10 on mun mestaruus!!!
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Sieltä sitten Wheeler ja Price yhtä aikaa telakalle. Johan tässä pitkään menikin ilman suurempia poissaoloja. Älä @Knap vielä heitä kirvestä kaivoon.
 
Tuo Mängimiehen joukkue on luvalla sanoen surkea tänä vuonna. Varmaan kännissä ja läpällä koottu. Ei takuulla nouse sijaakaan ylöspäin tuolta sijalta 19. Aivan farssi koko porukka.
 

Ralph

Jäsen
Tasainen on kärki, ollaan kolmen pisteen sisällä koko kärkikolmikko. Meikäläiselle iso juttu olisi saada Philipp Grubauer takaisin Avalanchen maalille. Artemi Panarin on huikea ja Sam Reinhart äitynyt kovaan iskuun. John Tavares ja Johnny Gaudreau parantaa taas, joten mahdollisuudet voittoon on olemassa.

Miten tasapisteissä jaetaan järjestys? Vähemmän otteluita pelannut edellä vai enemmän maaleja tehnyt?
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Pelottavan vahva kiri Ralphin tiimillä käynnissä. Omalle joukkueelle tuli taas hieman takapakkia, kun Larkin joutui sivuun koko loppukauden ajaksi. Pricen tilanne epäselvä, mutta Wheeler onneksi palannut omalta huililtaan. Matthews ja Buchnevich joukkuettani tällä hetkellä kannattelevat, joskin jälkimmäisen pisteissä harmillisen usein Panarin osallisena.
Miten tasapisteissä jaetaan järjestys?
Tasatilanteessa potti puoliksi, kun ei muuta tie-breikeriä sääntöihin kirjattu?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Viime kaudella mentiin seuraavasti, kun sitä ei ollut sääntöihin merkitty:

”Jos olin unohtanut tuon määritellä, niin mielestäni PPG on paras tapa. Mielestäni managerin taidot tulevat silloin parhaiten esiin.

Sori, ping oli hukkunut editoinnin mukana. Siitä ei tule ilmoitusta.”

Ja jälleen sen unohdin toki merkitä, kun säännöt pitkälti oli kopioituna. Pahoittelut siitä.

Vaikka kovaa nousua olenkin tehnyt niin voitosta en enää kamppaile. Olen häävi sanomaan mitään, mutta toisaalta sääntöihin annoin itselleni vallan tehdä mitä haluan.
 

Knap

Jäsen
Mulle tuli pahaan saumaan parit poissaolot, kun Rantas Mikko pääsi covid listoille ja Brock Boeser ei pelannut hetkeen. No nyt se sit taas pelaa noita rästipelei ihan vittuna. Gibsonin kausi ollut sekava ja Anaheim ei voita jääkiekko-ottelua edes vahingossa. Vaikealta näytttää nousu kärkeen enää, vaikka ero onkin olematon.

IMO jakotyylin pitäisi olla tasatilanteessa ppg. Kuten Lico yllä kuvaili, niin kertoo mielestäni parhaiten managerin taidosta ja tosiaan tällä jos mentiin viimekin kaudella.
 

Knap

Jäsen
TOP-3 uskallan julistaa tässä varmaksi jo. Eli @Ralph @Taison ja mä. Sen verran tässä jänskättää jo, niin piti hieman selvittää mitä pitää seurata viimeset yöt.

Meitsi johtaa 419 pisteellä, Taisonilla 417 ja Ralphilla 410. Mulla pelaa vielä Boeser (4), Scheifele (1) ja Barrie (1). Taisonilla Matthews, Wheeler ja Statsny kaikki yhden pelin. Ralphilla Tavares (1) ja Gaudreau (3). Kaikki jäljellä olevat pelit ovat täysin merkityksettömiä, tai onhan tuolla Calgaryn ja Vancouverin matchupilla varausvuoroon merkitystä - kumpi haluaa hävitä enemmän. Poislukien Boeser ja Gaudreau en yllättyisi edes, jos kukaan ei pelaisi vikaa ottelua. Itse en ainakaan peluttaisi omia kärkipelaajiani valmentajana tällaisella kierrokselle. Taisonin voitto riippuu ensiyön pelissä Jets - Leafs. Jos siinä ei pelaa yksikään, voiton voi hyvästellä, muuten tarvitsee X määrän pisteitä. Ralphilla saumat ovat tuossa Vancoucer - Calgary matchupissa ja toivoa, että Gaudreau vetää pari aivan pöljää iltaa siipirikkoista Vancouveria vastaan. Mulla on varmasti parhaat lähtökohdat, mutta ei tässä kovin luottavainen voi olla ennen ensi yön pelejä ainakaan, niin pieni se ero juurikin Taisoniin on.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Onnittelut kärkikolmikolle! Tiukka taisto. @Knap todella lähellä voittoa.

Oma loppukiri riitti näillä näkymin viidenteen sijaan. Kauden puolivälin loukkaantumiset ja loppukaudesta Tampan konttaus ja Vasilevskyn huilit vähän verottivat pisteitä, mutta ero kärkeen oli niin selvä, että eipä noilla ollut paljoa vaikutusta asiaan.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Nyt taidetaan siis enää katsoa, saako Ralphin Gaudreau 12 pistettä enemmän kuin Knapin Boeser. 3 peliä aikaa. Joten kyllähän tämä alkaa hyvältä näyttää Knapille.

Oma tavoite oli taistella Knapin ja Noppa10:n kanssa samoista sijoista kauden aikana. Lopputuloksena toiseksi viimeinen sija ja kaukana kilpakumppaneista. Noh, ensi kaudella sitten taas.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Enää viisi pistettä Millerille kahdessa vikassa pelissä ja olen tasatilanteessa @FinDevil in kanssa. Suuren suurta jännitystä kauden loppuun asti.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Toivottavasti Horvat tekee sitten yhen pisteen. Kyllä Devils- fanien herruus tässä pitää vähintään ottaa ;) Jäädään suurella jännityksellä seuraamaan!
En arvannut, että sulla on vielä heppoja kisassa mukana. Ai ai...
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Onnittelut @Knap voitosta! Koko kausi kärkikahinoissa ja sitten vielä kunnon loppurutistus kalkkiviivoilla, voidaan puhua ansaitusta ykkössijasta.
 

Knap

Jäsen
Kiitos. Jännittäviä aikoja ollut. Oli tasoa uskon kun näen tämä voitto. Tullut tosiaan aika moneen fantasyyn osallistuttua (yli 10) Jatkoajassa ja yhden voiton aiemmin raapinut Mestis-porukan kesken. Itse kuitenkin arvotan tämän NHL tai U20 Fantasy poolin "kuningaskisaksi". Ensi talvena sitten se U20.

Hieno voitto, eniten pisteitä ja paras ppg. Koen oikeutetuksi. Kiitos myös kilpakumppaneille, ensi vuonna puolustetaan mestaruutta. Pitää jonkinlaiset pelaaja-arviot vielä kyhätä - sen sanon, että tällä kertaa joukkue ei ollut yhtä heikko kuin heikoin lenkki.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Onnittelut voittajille! :)

Laittakaas tilinumeroa tulemaan, niin pääsen vihdoinkin näistä rahoista eroon, ettei verottaja kysele!
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mukana taas jos järjestetään. Tuo mukavaa lisäjännitystä NHL-kaudelle.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Onko tulevalle kaudelle tulossa fantasy poolia?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico onko mahiksia ottaa vetovastuu taas?

No miksei? Jos porukkaa vaan haluaa tulla!

Runkosarja alkaa 12. lokakuuta.

Tähän ketjuun kun ilmoittautuu 7.9. klo 23:59 mennessä niin on varmasti mukana (vanhat osallistujat). Sitten mainostan pari päivää vetoa muualla ja draft alkaa sunnuntaina 12.9. klo 12:00.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös