Jatkoaika warriors *UUSI*

  • 26 949
  • 401

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Huomasin myös.. Ainoa vaan, että herra pelaa CODia eikä vastaa viesteihini... AI:kaan ei ole päällä

Pistin viestiä että pelailee pois ja viesteihin pitää vastata. Tai vaihtoehtoisesti pistää nyt AI:n päälle joten ei tartte simuun mennä niidenkään.

Jatkossa jos ilman mitään pätevää syytä niinkun tässä tapauksessa pelailee vaan toista peliä, jos ei vastaile viesteihin ja pelaa niin mono heilahtaa.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Vancouverin gm:lle iso lampaanperse.

Viime jaksossa ei vastaillut mihinkään - peli meni simulointiin. Onneks ei loukkaantumisia.

Nyt olen lähetellyt koko jakson ajan viestejä - ei vastausta. Käskin jopa mennä pelaamaan comia vastaan (laitoin mahdollisuuden päälle), mutta todennäköisti menee taas simulointiin ja joku Marleau 40 saikulle ja tappio...

Jos ei homma radikaalisti parane niin uutta tilalle.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Vancouverin gm:lle iso lampaanperse.

Bluesillakin olisi vielä pelaamatta Vancouveria vastaan, mutta näköjään sitten on ihan turha yrittää saada kaveria kiinni... Hieno homma. Columbusta vielä odoteltaisi tähän jakson loppuun.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Bluesillakin olisi vielä pelaamatta Vancouveria vastaan, mutta näköjään sitten on ihan turha yrittää saada kaveria kiinni... Hieno homma. Columbusta vielä odoteltaisi tähän jakson loppuun.

Pistän Vancouverin pihalle, haetaan siihen uusi GM. Toinen jakso jo putkeen kun ei pelaile joten saa riittää. Kerkeätte pelaamaan konetta vastaan vielä tässä.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Vancouveria vastaan voi siis pelata konetta vastaan, manageri potkittu pihalle.

Yksi kiinnostunut puikkoihin on ja pistän hänelle huomenna rosteria joten tietää sitten liittyykö, tänään vaihdan vain jakson ja jatkan illan viettämistä emännän kanssa.

Pyrin tuossa 21.30-22 vaihtamaan, kerkeätte pelaamaan konetta vastaan sekä jos on sovittuja pelejä tai myöhään heränneitä niin saavat alta pois.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Olen nyt online jos Devils sattuisi taman lukemaan ja paasisi pelaamaan..
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Islesiä kans pommitin tuossa toissapäivänä viesteillä, ei vastaillut mitään viesteihin eikä pelipyyntöihin, siinä kun pelaili vaan muita onlinematseja.

edit. ite en jaksa pelata cpu matseja, ennemmin simuloin. ei vain jaksa tahkota aina sitä samaa peliä botteja vastaa
 
Viimeksi muokattu:

Teloch

Jäsen
Islesin kanssa tänään kyllä koitettiin pelata, mutta siellä oltiin kuulemma kotivahtina mokkulan takana, eikä onnistunut sillä yhteydellä. Connection lost heti kärkeen, ei väliä kumpi haastoi. Siinä vaiheessa sieltä puolelta GM pisti CPU-mahdollisuuden päälle, joten minä ainakin ehdin pelaamaan tuon pelin pois.
 

Teloch

Jäsen
Kingsiä näkeekin sitten huolella tässä jaksossa. Villemixillä mahdollisuuksia kolmen pelin maratoniin joku ilta? Ja Phillyn manageri voisi vastata edes jossain treidi-kyselyihin.
 

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen nyt online jos Devils sattuisi taman lukemaan ja paasisi pelaamaan..

Meni toi eilinen täysin vihkoon, sorry. Lähti toisin sanoen torstaina juominen lapasesta ja kärsin lähestulkoon ansaitsemani rajun krapulan ja sitten taas illalla piti käydä tuo Hobitti katsomassa. Voitto ei paljoa lämmitä kun meni pakki lasarettiin 46 peliksi ja mulla nuo pleijarit alkaa olemaan jo tässä kohtaa kautta aika kaukainen haave.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Pittsburgh Penguins poistui liigasta koska ei kerkeä pelejään pelaamaan varsinkaan näin joulun alla kuulemma. Joulukiireitä jo muutenkin ja sattuu olemaan itellalla töissä, siellä on kiirus kans.

Pens siis vapaa.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Calgary linjoilla koko aamun. Viestiä tulemaan, pelailen tässä jotain muuta toistaiseksi.

Colorado 2x, Columbus, Boston ja Minnesota taisi olla tässä jaksossa.

No eipä löytynyt seuraa tänä aamuna
 
Viimeksi muokattu:

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Calgary linjoilla koko aamun. Viestiä tulemaan, pelailen tässä jotain muuta toistaiseksi.

Colorado 2x, Columbus, Boston ja Minnesota taisi olla tässä jaksossa.

No eipä löytynyt seuraa tänä aamuna

Ehditkö myöhemmin tänään pelaamaan Minnesotaa vastaan?
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko tällä hetkellä vapaana oleville GM:n paikoille jonoa, vai onko molemmat täysin vapaana? Voisin hypätä Penguinsien puikkoihin jos kukaan muu ei ole tyrkyllä.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Onko tällä hetkellä vapaana oleville GM:n paikoille jonoa, vai onko molemmat täysin vapaana? Voisin hypätä Penguinsien puikkoihin jos kukaan muu ei ole tyrkyllä.

Ei ole jonossa porukkaa, pistä liittysmispyntöä tulemaan ja gamertagia tänne niin käyn hyväksymässä sinut porukkaan.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Liittymispyyntö lähetetty. GT:Icediscer

Hyväksytty, tervetuloa liigaan.

Avausviestissä pitkälti kaikki oleellinen, multa voi tarvittaessa kysyä jos on jotain, tai ihan tänne ketjuunkin pistää.

Edit: Vancouverille myös löydetty uusi GM, täällä kanssamme nickillä Taklaustyyny ja gamertag: lukko1963. Hyväksyn hänet heti liittymispyynnön saavuttua.
 
Viimeksi muokattu:

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko ihmiset tyytyväisiä tällä hetkellä taklauksiin? Mun mielestä nyt on hyvä, ettei jokaisesta hönkäyksestä samaan ilmansuuntaan äijä lennä perseelleen. Mutta! Toisaalta toisessa GMC-liigassa on paljon helpompaa puolustaa, kun tietää että kenellä tahansa voi ajella niin varmasti kaatuu. Luulin olevani realististen taklausten puolella, mutta melkein voisi taas yhden pykälän nostaa taklaustehoa. Ainakin pystyy edes ajella vitutukseen jos mikään muu ei onnistu.

Mitä mieltä muut?
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Onko ihmiset tyytyväisiä tällä hetkellä taklauksiin? Mun mielestä nyt on hyvä, ettei jokaisesta hönkäyksestä samaan ilmansuuntaan äijä lennä perseelleen. Mutta! Toisaalta toisessa GMC-liigassa on paljon helpompaa puolustaa, kun tietää että kenellä tahansa voi ajella niin varmasti kaatuu. Luulin olevani realististen taklausten puolella, mutta melkein voisi taas yhden pykälän nostaa taklaustehoa. Ainakin pystyy edes ajella vitutukseen jos mikään muu ei onnistu.

Mitä mieltä muut?

Taklauspeli tuntuu hyvältä kyllä, ja kun on oikeanlaiset äijät niin taklaaminenkin onnistuu.
 

Titans

Jäsen
Mä lopetan tän liigan, jos taklaukset on tällaisia. Tässä ei oo mitään järkeä, että millään taklauksella ei ole vaikutusta pelaajaan. Kaveri sai tehtyään kaksi häkkiään tämän ansiosta. Laittakaa oletusasetukset takaisin.

Täyttä paskaa.

Titans
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Mä lopetan tän liigan, jos taklaukset on tällaisia. Tässä ei oo mitään järkeä, että millään taklauksella ei ole vaikutusta pelaajaan. Kaveri sai tehtyään kaksi häkkiään tämän ansiosta. Laittakaa oletusasetukset takaisin.

Täyttä paskaa.

Titans

On se kumma kun joutuu joka jaksossa vaihtelemaan peliasetuksia, nyt ne on vaihdettu muotoon "oletus", jokainen voi itse käydä katsomassa omista asetuksista millaiset ne asetukset silloin ovat ja kertoa yhdessä niiden tietojen ja pelituntuman perusteella onko hyvä vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös