Jaskan virallinen testisivu.

  • 3 029
  • 28

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
  • rikkaus
  • Raha
  • tsekki
Suklaata
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
kunhan van lainasin sun testi aluetta, en viitsinyt avata tätä varten kokonaan omaa ketjua, kiitos lainasta
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä pilli mr pilli

Kuka sun antoi luvan lainata tätä ketjua, saati koko aluetta. Oletko kysynyt vakiasukeilta luva, HÄ, hä, Hä!

Joten työnnä pilli kuppiin ja ime!

Reds, ootko imenyt ikinä pillillä liimaa? Entä Mr Pillillä? Ootko sä noin kipee äijä!
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minen ainakaan oo antanna lupaa mihinkään! Muistaakseni. Luullakseni. Uskoakseni. Nih. Tiedäkin se!

Otin kaljaa sitten enemmänkin mestaruuden jälkihuuruissa, mutta sehän kuuluu asiaan. Ja Oivaa moinen hatuttaa. Hänellä kun ei ole mitään syytä juhlia. Ei mitään. Ihan joutuu kuivin suin istumaan kaatiksella eikä mitään bileitä. Missään. Paitsi Tampereen alueilla, mutta sinnehän Oivamme ei vaivaudu. Ei nääs kehtoo.

Mutta jos sittenkin kehtoo niin voin muutaman tölkin tarjota, kunhan vaan raahaudut tiettyyn paikkaan tiettynä ajankohtana tietyntyyppisine rekvisiittoinesi.

Nyt vetäydyn taas roskien alle nukkumaan. Herättäkää ihmeessä hyvissä ajoin ennen kauden alkua.

Ja vielä kerran selvennykseksi: Ei lupia! Ei mihinkään. Ei. Yksiselitteisesti ei.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Mikä helvetin meininki täällä on kun jengi avaa omia testausketjujaan? Ei helvetti, tämä ei onnistu. Mä seuraan Annelin mallia ja vuodan tän tiedon palstan päätoimittajalle. Nii.
 

rumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Joo unohtu ensimmäisessä viestissäni ISO alkukirjain.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: Mikä pilli mr pilli

Viestin lähetti Oiva

Reds, ootko imenyt ikinä pillillä liimaa? Entä Mr Pillillä? Ootko sä noin kipee äijä!

Oiva, en ole imenyt Mr Pillillä liimaa, mutta olen desifioinut Mr Properilla naamatauluni. Ulkonäköni uudistui laakista. Nyt olen tälläinen kaljupäinen kostaja. Vähän jäi kyllä fledaa jäljellekin, joten nyt on vähän Immo Kuutsa-fiilikset. Kipee mä oon aina sunnuntaisin, koska "urheilen" lauantaisin niin perkeleesti. Pullollinen raikasta Jormaa auttaa kyllä tuohonkin vaivaan. Jorma on siitä hyvä juoma, että kukaan muu ei sitä suostu juomaan, joten saan vetää koko flindan yleensä itse. ;o)

P.S. Terveisiä koiralle, eli sinulle... Hah hah haa !!!
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sakari Kuosmasen kaveri

Kodin putkimiestä naamariin ja eukon verhot viitaksi, sitten ruiskukkatien päästä kerrostalon katolta alas ja kauhea huuto päällä: "Eläköön Turku - turkulaisten synnyinmaa!"

Suunnilleen tuollaisia unia näin vimeisten Mr Propper-annosten jälkeen. Ei kyllä tartte koittaa.

Mutta silti viikonlopun paras veto oli: "Nyt tuo vitun Länsi...eiku...Itä-Vantaan Juice Leskinen otti sukat pois ja taivas alko tummeneen saman tien" (taustalta kuuluu: "Kuule senkin Sakari Kuosmanen, anna mulle vielä se luuri, hei...")

Seuraakin arvoitus kuka on tämä mystinen Vantaan Juice Leskinen ja kuka hänen kaverinsa Sakari Kuosmanen?

Arvoituksen ratkaisijalle lahjaksi Juicen sukat suoraan jaloista, joissa kasvaa joku saatanan sieni! Kärpässieni? Vaiko tatti? Tuokaa ne Juicen jalat tänne, niin saadaan vaihtelua tähän pinaattikeittoon!

:----)
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maalivahdit:
  1. Scott Langkow (Ässät)
  2. Dave Stathos (HIFK)
  3. Niklas Bäckström (Kärpät)
  4. Jarmo Myllys (Saipa)
  5. Mika Oksa (Blues)
    [/list=1]

    Puolustajat:
    1. Ladislav Benysek (HIFK)
    2. Jere Karalahti (HIFK)
    3. Jiri Vykoukal (TPS)
    4. Antti Hulkkonen (TPS)
    5. Jarno Kultanen (HIFK)
      [/list=1]

      Laitahyökkääjät:
      1. Vladimir Vujtek (HPK)
      2. Jan Caloun (Blues)
      3. Timo Pärssinen (HIFK)
      4. Toni Virta (HPK)
      5. Shayne Toporowsky (Pelicans)
        [/list=1]

        Keskushyökkääjät:
        1. Tuomo Ruutu (HIFK)
        2. Tomas Kuharchik (HPK)
        3. Raimo Helminen (Ilves)
        4. Janne Ojanen (Tappara)
        5. Brett Harkins (HIFK)
          [/list=1]
 
Viimeksi muokattu:

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
peenis

8===o
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
piinis. BA on hyvä tuossa. Mites porot?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös