Jarno Pikkarainen HPK:n valmentajana

  • 112 389
  • 743

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK




Mitäs mieltä porukka on tästä Pikkaraisen kommentista? Onhan Pike ryhdikäs äijä, kuka on uskottava ja varmasti auktoriteettia joukkueessa. Vaativa valmentaja, osaa puolustuspelaamisen, mutta mites toi hyökkäyspeli l. onko hänellä oikeita työkaluja pelaajistossa ja valmennustiimissä toteuttamaan hänen pelikirjaa???

Kaikkihan tietää että työkaluja ei ole. Edelleen tarvitaan ykköskorin keskushyökkääjä. Siitä ei pääse vaikka miten kiertelee. Kovaa jälkee tehny viimekaudesta tähän päivään vajaalla jengillä.
 
L

luigitar

Taitaa Olli Salo kiinnostaa todella paljon seurajohtoa jos Hämeen Sanomien uusimman jutun rivien välistä vähän mutuilee. Ongelmana vain Kookoolla oleva optio Salosta. Pikkarainenkaan ei ole pois laskuista koska erittäin tyytyväisiä ollaan tekemiseen.

Syntyikö Kerhon ja Salon välille silloin kitkaa, kun Tiilikainen valittiin? Ehkä tällä julkaisulla halutaan vauhdittaa tulevan valmentajan sopimuksen tekemistä.

Mikähän on Salon kiinnostus Kerhoa kohtaan?
 

Letangi

Jäsen
Täällähän joku syväkurkku tarinoi että Salolla oli jotain kitkaa seurajohdon kanssa vain muistanko ihan väärin?
Vieläkö nämä jantterit ovat johdossa vai olisiko nyt sää suotuisa Salon kotiin tulemiselle?

Mutta sitten toisaalta:

KooKoolla optio ja luulen ettei hevillä luovu siitä

Kun Pikkaraiselle saataisiin hyökkäystä peluuttamaan tämän nimeltä mainitsemattoman tilalle joku tulevaisuuden visionääri kasvamaan niin tämä riittäisi ainakin mulle
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tyhmiähän ne on betonissa, jos eivät optiota käytä.

Salo oli tiettävästi halukas tulemaan kepaan, mutta siellä politbyroo kaikessa viisaudessaan päätti napata Tiilikaisen. Toivottavasti ei kauheen pahasti menny sillat siinä..
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No voisiko Salo sitten haluta nimenomaan tänne valmentamaan? En nää syytä miksi KooKoo ei optiota käyttäisi, mutta ei hekään ketään väkisin pidä. En tiedä.

Pikkaraisella vielä kausi, sitten Salo? Riski siinä että Salo voisi saada kovemman diilin jostain ja taas oltaisiin kartottamassa. Onhan siellä toki muitakin nimiä pöydällä.
 
L

luigitar

Toisaalta nyt on aika hyvät valmentajan markkinat, eli ei Kookoo tyhjän päälle tulisi jäämään.
Itse uskon Kookoon olevan aika vahvoilla, kun Maso Lehtonen haluaa tulla liigaan.
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Toisaalta nyt on aika hyvät valmentajan markkinat, eli ei Kookoo tyhjän päälle tulisi jäämään.
Itse uskon Kookoon olevan aika vahvoilla, kun Maso Lehtonen haluaa tulla liigaan.
Maso jatkanee vielä Rokin kanssa? Enskauden jälkeen tietenkin eri juttu.

Piken kanssa nyt vuodenjatko ja sen jälkeen kerho lätkäisee Masolle 3+1 mallisen lapun pöydälle. GO MIKA, DO IT!
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Onko Salo esittänyt jotain sellaista että pitää kerhoon saada? Oma mies ja Sihvosen suosikki mutta mites esitykset kentällä?
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Onko Salo esittänyt jotain sellaista että pitää kerhoon saada? Oma mies ja Sihvosen suosikki mutta mites esitykset kentällä?

Sihvosen suosikki tämän päivän HäSassa on Pikkaraisen jatko. Tämän pitäisi siis jo hälytyskelloja soittaa sen verran, että ehkä pitäisi joku muu valmentaja palkata.

Mun mielestä KooKoon vieminen välieriin viime kaudella on kyllä jo jonkintasoinen näyttö Salon osaamisesta.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Sihvosen suosikki tämän päivän HäSassa on Pikkaraisen jatko. Tämän pitäisi siis jo hälytyskelloja soittaa sen verran, että ehkä pitäisi joku muu valmentaja palkata.

Mun mielestä KooKoon vieminen välieriin viime kaudella on kyllä jo jonkintasoinen näyttö Salon osaamisesta.
Jaahas että tällä hetkellä Sihvosella tämmöinen takki!
Ei yhden kauden veto vielä mitään tarkoita.
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sääleistä*
Aivan joten pitäskö pantse ja luomu kaivaa esiin.
Juu ei. Tosin tämän päiväiseen Sihvosen kolumniin viitaten itsekin pahoin pelkään että tämä meidän selänpesukerho onnistuu hukkaamaan Pikkaraisen jonnekin. Salo ei vapaudu KooKoosta. Sitten kaivetaan joku tyyliin Marko Virtanen kun ei saatu muuta ja kiirekin tuli mun karu käsitys kerhojohdon toiminnasta.
 
L

luigitar

Itse olin ihan varma, että Sihvonen olisi liputtanut Salon puolesta - Mielenkiintoinen käänne kyllä!
Kirjoituksessa kuitenkin voi olla perää, että varpailla olisi astuttu ja huomautettu johtoa tai UTJ:ta epäkohdista.

Mielenkiinnosta kysyn: kumman porukka haluaa nähdä penkin takana?
 

TJ MACKEY

Jäsen
Jaahas että tällä hetkellä Sihvosella tämmöinen takki!
Ei yhden kauden veto vielä mitään tarkoita.
Olen ollut siinä käsityksessä, että ei Sihvosen takki ole valmentajien osalta juurikaan kahissut. Enemmänkin hänellä on ”suosikit” eli Meidän pelin valmentajat (Tapola, Virta, Marjamäki, Salo, Pennanen) ja pystysuunnan ”inhokit” (Jokinen, Ahokas, Myrrä, Lehterä, Kapanen, Virtanen). Pennastakin Sihvonen toisella kaudella toki arvosteli ja syystä. Pikkaraiseen Sihvonen on ollut koko ajan kohtuu tyytyväinen. Ja kun noita edellä mainittuja listoja katsoo, niin Meidän pelillä ja hyvillä pelikirjoilla Liiga on voitettu joku 20 vuotta putkeen.

Olen hemmetin tyytyväinen Kerhon seurajohtoon mikäli neuvotteluja todella käydään juurikin Salon ja Pikkaraisen kanssa. Salo on huippuvalmentaja ja tekee saamarin hyvää työtä Kouvolassa aika rajallisin resurssein. Toki siellä on tukena vahva urheilujohto. Mikäli Kerho jatkaa Pikkaraisella niin se on varmasti sellainen ok+ ratkaisu. Ei loistoa, mutta hyvää ja luotettavaa työtä.

Hyvä päävalmentaja on Kerholle elinehto, etenkin kun urheilujohto vaikuttaa aika vaatimattomalta. Valmentaja valmentaa Kerhossa muutakin kuin vain liigajoukkuetta.

Voihan se olla, että Toivola on päättänyt höpistä medialle mitä sattuu, siis ihan tarkoituksella. Ja tekee sitten toista. Mutta aika kummallisen kuvan nuo lausunnot antavat, eikä ne ainakaan luottamusta kasvata.
 
L

luigitar

Tämä voi hyvinkin olla mediapeliä, eli puhutaan toista mutta tehdään toista. Tietenkin tuo junioripuoli painaa asiassa varmasti paljon, koska siitä ollaan puhuttu pitkään. Tämä asia varmasti painaa hallituksen päätöksessä.

Hyviä vaihtoehtoja olisivat molemmat. Pikkaraisen mukana tulisi Tanska, mutta Salon mahdolliseen tiimiin Kerho haluaisi varmasti vaikuttaa.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Uskon että Salolla olisi isompi potentiaali tuoda sitä kilpailuetua. Pikkarainen ei ole huono valmentaja, mutta tarvitsee todella kovan rosterin voittaakseen.

Sisäpiiristä kuultua että Pikkarainen todellakin on tsemppi valmentaja. Pelikirja on todella ohut ja ainakin hifkin aikoina jotkut pelaajatkin ihmetteli, miksi pelataan niin yksinkertaista jääkiekkoa. Kuulemma saa kyllä porukan syttymään hyvin peleihin, mutta se ei kanna pitkälle.

Valmennus piireissäkin Maso on todella kovasti arvostettu ja hänen kollegansa ovat myös sitä mieltä että tulee olemaan miltein varmasti Leijonissa asti. Tätä vaihtoehtoa kannattaa myös pitää silmällä isosti
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liputtaisin kyllä itsekin enemmän Salon puolesta.

Kerho on ollut, on nyt ja tulee jatkossakin olemaan joukkue, jonka täytyy sitä kilpailuetua etsiä nimen omaan pelikirjan kautta. Ei tämä joukkue pysty tulevaisuudessakaan kilpailemaan rahalla niistä kirkkaimmista tähdistä liigan "isojen" kanssa. Joihin on nyt ilmoittautunut sitten vielä Ilveskin mukaan.

Kyllä se kilpailuetu saadaan nimenomaan tiukkaan pelikuriin ja siihen kollektiiviseen pelikirjaan vannovien ukkojen kautta. Jalonen oli sellainen, Pennanen oli sellainen.

Tuota kautta voidaan sitten nousta vaikka mestareiksi asti.

Pike on saanut tulosta aikaiseksi, sitä ei voi kieltää. Ja tällaisessa loukkisumassa joukkue on kuitenkin hyvässä iskuasemassa. Mutta ei noita pelin ongelmiakaan, jotka vielä ikään kuin kiertävät kehää, voi niitäkään sivuuttaa.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Ilman muuta Salo, jos on mahdollisuus jo saada ensikaudeksi. Jos Salo jatkaa KooKoossa, niin Pikkaraiselle vuosi lisää ja vääntää Salon kanssa valmiiksi seuraavat vuodet 2+1 mallia. Niin ei tarvi miettiä valmennusta muutamaan vuoteen.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Toivolan haastattelu herätti pari kysymystä...pike ei halua jatkaa koska materiaali liian kapeaa ja peluuttaa vain paria ketjua. Koska ei anna muille ketjuille ja junnuille peliaikaa ei täytä Toivolan vaatimuksia.

Luulen että pike ei jatka!
 
L

luigitar

Toivolan haastattelu herätti pari kysymystä...pike ei halua jatkaa koska materiaali liian kapeaa ja peluuttaa vain paria ketjua. Koska ei anna muille ketjuille ja junnuille peliaikaa ei täytä Toivolan vaatimuksia.

Luulen että pike ei jatka!

Miettiikö myös, että erilaisella pelityylillä junioritkin pärjäisivät liigassa ja voisivat pelata hieman isompia minuutteja jolloin kärki saa lepoaikaa.
 
L

luigitar

Eilisessä kiekkokiukassaa oli hyvää keskustelua valmentajakuvioon liittyen. Ainakin itselleni se herätti paljon kysymyksiä Kerhon tilanteeseen liittyen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös