Jarmo Tolvanen

  • 30 047
  • 201

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
vero kirjoitti:
Ei nyt liity ketjun aiheeseen ihan suoraan, mutta Porissa on liikkeellä tietoa, että Lukko on ollut yhteyksissä Mika Toivolaan ensi kauden valmentajalinjauksia tutkittaessa.

Ennenkin olen kirjoittanut että sitten kun Mika Toivola karistaa Porin tomut kintuistaan Lukon pitää olla hereillä ja iskeä kiinni. En muista aikaa, koska näin kirjoitin, ilmeisesti silloin kun Jukka keväällä 2004 ilmoitti ensimmäisen kerran lähtevänsä, mutta joka tapauksessa pidän Toivolaa osaavana valmentajana. Paljon osaavampana kuin esim. Tolvasta tai Ikaa.

Jos veron tieto pitää paikkansa, niin olen helvetin tyytyväinen. Asiassa on vaan se mutta, että kuka tämän kauden lopun valmentaa?
 
Kyllähän tässä rupeaa ihmettelemmään.... Liiganousija KalPakin on tehnyt jotain, mitä me ei, eli ottanut 3 voittoa putkeen... Ei varmaan mene kauaa, kun ajavat meistä ohi.

Itsekin kelpuuttaisin Toivolan tänne, vaikka Ässissä ollessaan onkin minua ärsyttänyt, onhan meillä parin viime kauden ässäväriä muutenkin joukkueessamme,perkele.

Kauden lopun voi valmentaa vaikka Koskisen Masa(huoltaja), ihan sama, kunhan Tolvanen lähtee pois aitiosta.
 

Lugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tällä kyllä mitään vaikutusta ole, mutta haluan vain tietää kuinka moni tälläisen vetoomuksen allekirjoittaisi. Itse ainakin olen valmis. Kyllä nyt on jotain tehtävä. Tolvanen on jo näyttönsä antanut. Antaa muiden yrittää välillä. Eli siis allekirjoitan.

Lugu
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
allekirjoitan kyllä, vaikka koville se allekirjoitukseni kyllä ottaa hyvin pelatun SaiPa ottelun jälkeen. Ei muuta kuin joku Herra X tilalle mistä tahansa! Arpokaa, vaikka seuraava valmentaja, jotta ei homma kusisi kintuille jo siinä vaiheessa, kun Lukkojohto nimilistasta valitsee sitä oikeaa nimeä. Siis arpokaa Tolvaselle seuraaja ja heti!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Eepi, Larouche
Nimeä Alle
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Lugu kirjoitti:
Ei tällä kyllä mitään vaikutusta ole, mutta haluan vain tietää kuinka moni tälläisen vetoomuksen allekirjoittaisi. Itse ainakin olen valmis. Kyllä nyt on jotain tehtävä. Tolvanen on jo näyttönsä antanut. Antaa muiden yrittää välillä. Eli siis allekirjoitan.

Lugu

Tämä oli itselläkin mielessä, mutta kerkesit sen toteuttaa ennen minua.

TOLVANEN POIS!
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kannatetaan. Kyvyt on jo nähty. Uutta matoa koukkuun.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Otteluseurantaketjuun kirjoitin:
rellu kirjoitti:
5-1. Hyvää yötä. Herättäkää kun Jarmo Tolvanen on mennyt.

En saanut heti unta, joten korjaan 6-1 ja samalla kuittaan adressin.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei näin, Jape. Heihei ja hyvää loppuelämää. Ehkä jossain muualla natsaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös