Janne

  • 5 442
  • 10

kepardi

Jäsen
Tarkempaa tietoa paluusta ei ole, mutta Jannen omien sanojen mukaan huilaa nyt jonkun aikaa. Niin paha olkapäävamma ei kuitenkaan ole kuin aluksi oli luullut.
 

tsei_tsei

Jäsen
Veikkaisin, että palaa kaukaloihin olympiatauon jälkeen. Kantosidettä ei kädessä näkynyt, mutta sidottu kai kuitenkin. (käytetäänkö olkapäävammoissa edes kantosidettä?)
 

McCracken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Marsut
tsei_tsei kirjoitti:
Veikkaisin, että palaa kaukaloihin olympiatauon jälkeen. Kantosidettä ei kädessä näkynyt, mutta sidottu kai kuitenkin. (käytetäänkö olkapäävammoissa edes kantosidettä?)

Olkapääleikkauksien jälkeen itselläni ainakin oli kantoside.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
McCracken kirjoitti:
Olkapääleikkauksien jälkeen itselläni ainakin oli kantoside.
Kantoside? Eikö olkapääleikkauksen jälkeen yleensä käytetä lentokonelastaa tai sellaista tyynyä, joka laitetaan kainalon alle ja käsi sidotaan siihen tyynyn päälle lepäämään? Ainakin itse jouduin sellaista tyynyä käyttämään kolme viikkoa ja vasta sen jälkeen sain kantositeen?

Mutta nämä kai lähinnä leikkausten jälkeisissä tilanteissa, jos olkapäässä ei varsinaisesti mitään ole hajonnut, niin ei kai siinä mitään kantositeitä tarvita. Sitä nopeammin paranee, mitä nopeammin kättä normaalisti käyttää.
 

McCracken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Marsut
Rapukäsi kirjoitti:
Kantoside? Eikö olkapääleikkauksen jälkeen yleensä käytetä lentokonelastaa tai sellaista tyynyä, joka laitetaan kainalon alle ja käsi sidotaan siihen tyynyn päälle lepäämään? Ainakin itse jouduin sellaista tyynyä käyttämään kolme viikkoa ja vasta sen jälkeen sain kantositeen?

Jos meillä oli eri vammat. Vaihdetaanko epikriisejä?
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
McCracken kirjoitti:
Jos meillä oli eri vammat. Vaihdetaanko epikriisejä?
Ilmeisesti sitten eri vammat. Kuvittelin vain noin, koska kaksi kaveriani on myös käynyt olkapääleikkauksessa ja toinen sai ton "tyynyn" ja toinen lentokonelastan. Mä oon muutenkin jo niin kriisiissä, ettei oikeesti tarttis enää noita epikriisejä muitten kanssa vaihdella. Multa putsattiin nivelkapselista pieniä repeytyneitä säikeitä, taltattiin luuta reilusti pois ja poistettiin limapussi täysin tuhoutuneena. Jotta toimenpiteet pystyttiin suorittamaan, niin myös hauislihakseen yhtyvä hartialihas jouduttiin irroittamaan. Olkapään rakenne muuttui niin radikaalisti, että vaikka kuntoutin olkapäätä tunnollisesti ja fysioterapeutin ohjeiden mukaan, niin käyttökelpoiseksi se tuli vasta vajaan vuoden päästä. Tosin oman arvioni mukaan vain 80 prosenttisesti, mutta parempi sekin kuin ei ennen leikkausta ollut 50%

Nyt sitten itse aiheeseen, eli Jannen olkapäähän. Onko kenellään tietoa kuinka paha vamma oikeasti on ja kauanko on vielä poissa kokoonpanosta? Toivottavasti ei jouduta puukottamaan kauden jälkeen, nimittäin se saattaisi olla ura sitten siinä.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rapukäsi kirjoitti:
Nyt sitten itse aiheeseen, eli Jannen olkapäähän. Onko kenellään tietoa kuinka paha vamma oikeasti on ja kauanko on vielä poissa kokoonpanosta? Toivottavasti ei jouduta puukottamaan kauden jälkeen, nimittäin se saattaisi olla ura sitten siinä.
En ole Jannen lääkäri joten tietoa minulla ei ole, mutta antakaas kun arvaan.
Vamma ei ole kauhean paha ja siinä ja siinä että saattaa Janne hyvinkin pelata huomenna Pelsuja vastaan. Toivokaamme näin.

Terveisin koo
 

Chaddy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
koo kirjoitti:
En ole Jannen lääkäri joten tietoa minulla ei ole, mutta antakaas kun arvaan.
Vamma ei ole kauhean paha ja siinä ja siinä että saattaa Janne hyvinkin pelata huomenna Pelsuja vastaan. Toivokaamme näin.

Terveisin koo

Oikein arvattu, Janne oli tänäänkin jo normaalisti mukana harjoituksissa.
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Chaddy kirjoitti:
Oikein arvattu, Janne oli tänäänkin jo normaalisti mukana harjoituksissa.
Hieno homma, että säikähdyksellä selvisi. Ei tänään kuitenkaan vielä kokoonpanossa, mutta parempi ottaakin varmanpäälle.
 

SOAD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jussi Jokisen rangaistuslaukaus
Eipä yhtään huonosti kapteeni palannut karkeloihin. 0+2 kahdessa ensimmäisessä erässä. Heti peli luistaa, kun JOjanen palaa... pistää vaa miettii kuinka syvällä Tappara rämpii ku Ojanen lopettaa uran. Aika turhaa huolehtimista varmaankin, sillä tuski tiiminpeluu on yhestä vanhasta kehäraakista kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös