Jani Hurme Atlantaan.

  • 1 757
  • 10

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Ja nyt hiukan ...

Kuulemma siirto rumba ei jää tähän , Toronto ,ST.louis tai Colorado ovat ne pysäkit minne Jani Jää.
...joo tai ,eipä näistä koskan tiedä, aika sikamainen kauppa kuitenkin Toivotaan että bussi pysähtyy Coloradoon.
 
Viimeksi muokattu:

Kyri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Atlanta Thrashers
Re: Ja nyt hiukan ...

Viestin lähetti Mato
Kuulemma siirto rumba ei jää tähän , Toronto ,ST.louis ja Colorado ovat ne pysäkit minne Jani Jää.

Ohhoh, Jani meinaa jäädä monelle pysäkille...
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Jani...

fakta on se, ettei varmaa voi vielä todeksi todeta....Mitä Atllanta Tekee Janin Oikeuksilla se jää nähtäväksi...Colorado....en kerro kellekkään..
 

Voittaja

Jäsen
Re: Jani...

Viestin lähetti Mato
fakta on se, ettei varmaa voi vielä todeksi todeta....Mitä Atllanta Tekee Janin Oikeuksilla se jää nähtäväksi...Colorado....en kerro kellekkään..

Kerro mitä olet syönyt/juonut, minä haluan samaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Mato! Sinulla on aika hyvät sisäpiirin tiedot kun minä sain nuo samat sisäpiirin tiedot tuntia aikaisemmin TSN:n sivuilta... ;)

Tästä Floridan tekemästä kämmistä voi käydä lukemassa lisää noilta sivuilta tuosta alhaalla olevasta linkistä.

www.tsn.ca
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Viestin lähetti Ck
Mato! Sinulla on aika hyvät sisäpiirin tiedot kun minä sain nuo samat sisäpiirin tiedot tuntia aikaisemmin TSN:n sivuilta... ;)

Samoin tuosta toisesta ketjusta asian pystyi lukemaan tuntia aikaisemmin, ennen kuin tämä ketju avattiin. Ihan hupaisat sisäpiirintiedot kuitenkin. Rokkenroll.
 

Riesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Lukko, Sex Pistols, Kärpät, Chicago BH
Sisäpiirit sikseen tai täkseen, mutta nyt Floridalla on ykkös- ja kolmosveska ensi kaudeksi. Todennäköisesti siellä purraan nyt kynsiä ja mietitään miten saada Hurme takaisin.

Hurme on ollut jokseenkin luotettava kakkonen koko NHL-uransa aikana, ja pystynyt jopa haastamaan taisteluun ykköpaikasta. Luulisin että Florida haluaa Hurmeen takaísin, mutta mikä sitten on hinta...Todennäköisesti tuollaisesta kämmäyksestä ei voi jäädä kuin tappiolle...
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Toive: nyt Leafs pikaisesti kaupoille, ja Hurme kakkoseksi Torontoon. Jani pesisi Trevor Kiddillä lattiaa - niin mainio hahmo kuin Trevor äijänä onkin.

Mutta täytyy myöntää, että ajatus hereillä olevasta Leafsin organisaatiosta on yhtä uskottava kuin unelma siitä, että Air Canada Centresta löytyisi faksilaite, joka toimii.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Tpip
Samoin tuosta toisesta ketjusta asian pystyi lukemaan tuntia aikaisemmin, ennen kuin tämä ketju avattiin.

Sitä minä juuri naureskelin. Kirjoitin nimittäin itsekin siitä tuohon Waiver ketjuun tuntia aikaisemmin kuin Mato, joka avasi tämän ketjun kertoen hänellä olevan sisäpiirin tietoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös