Jan Caloun, tule kotiin!

  • 4 265
  • 43

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Jan Caloun, tule kotiin, Helsingin IFK:n. Sinä et selvästikään syty Espoossa, ja HIFK:n punainen paita sytyttää sisäisen tulesin roihuun. Älä välita Pentti Matikaisesta, hän on vain pelkkä typerys, kyllä sinä selviät vaikka et olekaan parhaita kavereita hänen kanssaan.


Tämä osio on Pentille:

Pentti, voisitko olla niin hyvä kerrankin, että hankkisit meille kunnon pelimiehen?
Jan Caloun olisi ehdoton hankinta, koska hän tosiaan on pelimies isolla p:llä, joka syttyy joukkueessamme. Tilastotkin todistavat sen.
Näissä asioissa ei saa olla henkilökohtaisia tunteita mukana.
Melkein kaikki HIFK:n fanit rakastavat Calounia, ja melkein kaikki haluavat hänet takaisin.
----------------------
Äänestys kyseisestä asiasta
täällä
 
Viimeksi muokattu:

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jamppa yksin ei minulle kelpaa. Sille täytyy saada sopivat ketjukaverit. Jos jostain syystä esim. Jan Benda tai Toni Sihvonen saataisiin ifk:hon ja toisen laitaan vaikkapa Jarkko Ruutu, niin welcome back Jan. Caloun on kuin kuorrutus kakussa. Se, että joku pelaaja voi heittäytyä "tsantsaluuniksi" on muun joukkueen kemialle ja pelilliselle sopeutumiskyvylle iso vaatimus. Toki huippukuntoinen ja motivoitunut JC on parasta viihdettä mitä Euroopan kaukaloissa voi nähdä.
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Jan Calounin haastattelu uusimmassa Blues Magazinessa.

- Olin ehkä vähän naiivi, mutta Suomeen palatessani en ajatellut muita seuroja kuin HIFK. Sinisalon Ilkka soitti ensimmäisenä, mutta tuohon aikaan sydämeni oli vielä IFK:ssa enkä voinut ajatella Bluesia.

Kertooko tuo Sinisalon taidoista vai Matikaisen ei-taidoista?

- Kävi kuitenkin ilmi että IFK:ssa oli ihmisiä, jotka eivät halunneet minua sinne.

- Alussa kun minut siirrettiin syrjään, julkisuuteen sanottiin, että olin huonossa kunnossa. Oikeasti olin keskinkertaisessa kunnossa, syy että jouduin vilttiin oli muutamien pelajien suuttuminen siihem että sain heitä enemmän peliaikaa.

- Minun piti tavata uusi valmentaja Heikki Mälkiä. Mälli sanoi, että minun pitäisi olla huomenna harjoituksissa. Sanoin, että nilkkani on sökönä, että haluaisin mennä Tsekkeihin. Silloin Mälkiä sanoi, että tulet huomenna katsomoon tai et enää koskaan pelaa IFK:ssa. Kieltäydyin ja tämän jälkeen hän käveli vain pois sanomatta sanaakaan.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Unohdetaan

Jamppa, kun Ville jäi Jokereihin. Ollutta ja mennyttä. Toki, niinkuin Johannes sanoi, jos tulisi sopivat ketjukaverit, niin mikä ettei. Mutta toisaalta: Jamppa nykykunnossa ei ole maaginen. Maailmalla on paljon Jamppaa kuumempia hyökkääjiä...Bednar, Chlubna, Ton, Vopat, Benda...

Minua Jamppa olisi kiinnostanut ainoastaan Peltosen ketjukaverina.

Kaikkea hyvää JC:n uran jatkolle kuitenkin!
 

theref

Jäsen
Tuosta nilkasta ja Mällistä

"Minun piti tavata uusi valmentaja Heikki Mälkiä. Mälli sanoi, että minun pitäisi olla huomenna harjoituksissa. Sanoin, että nilkkani on sökönä, että haluaisin mennä Tsekkeihin. Silloin Mälkiä sanoi, että tulet huomenna katsomoon tai et enää koskaan pelaa IFK:ssa. Kieltäydyin ja tämän jälkeen hän käveli vain pois sanomatta sanaakaan. "

Jos nilkka on sökö, niin paraneeko se Tsekeissä paremmin kuin Suomessa? Jos Janilla on sopimus IFK:n kanssa, niin miksi nilkkaa ei hoida IFK:n lääkärit ja fysioterapeutit? Turha on Kaan Kaluunin purnata mitään. Ehkä Mällin reaktio oli hieman tiukka, mutta oikeutettu se kuitenkin oli.

Ja mietenkö tämä minulle kuului? No ei mitenkään, sorry.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Unohdetaan

Viestin lähetti JHag
Mutta toisaalta: Jamppa nykykunnossa ei ole maaginen. Maailmalla on paljon Jamppaa kuumempia hyökkääjiä...Bednar, Chlubna, Ton, Vopat, Benda...

Kas kummaa, kuitenkin Jamppa nykykunnossa on tehnyt enemmän pisteitä / ottelu kuin nuo mainitsemasi.
Ja Calounin peli paranee ottelu ottelulta, ensi kaudella Caloun voi olla jo sinun meriittien mukaan "kuuma" hyökkääjä kun pystyy tuohon 80:neen pisteeseen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Unohdetaan

Viestin lähetti Tommy


Kas kummaa, kuitenkin Jamppa nykykunnossa on tehnyt enemmän pisteitä / ottelu kuin nuo mainitsemasi.
Ja Calounin peli paranee ottelu ottelulta, ensi kaudella Caloun voi olla jo sinun meriittien mukaan "kuuma" hyökkääjä kun pystyy tuohon 80:neen pisteeseen.

-Tommy, näin voi hyvinkin olla. Ja jos luet viestejäni tarkemmin, huomaat että olen JC-fani edelleen. Mutta minua ja muita HIFKiläisiä hieman haittaa se, että me olemme nähneet Jamppaa maagisimmillaan meidän paidassa. Ja se taso lienee Jampalta lopullisesti förbi? Jos ei, niin olen sitten väärässä.

Kuumalla pelaajalla tarkoitin nimenomaan joukkueeseen eli HIFKiin paremmin sopivaa pelaajaa, en pelkkää pistetilastoa. Esimerkiksi Vopat vai Caloun -tilanteessa olisimme varmaan 99%:sesti Vopatin takana vähemmistä pojoistaan huolimatta. Vopat on HIFKiin täydellisesti sopiva pelaaja. Jamppa on hyvä laitahyökkääjä, mutta hänessä ei ole mitään korvaamatonta oikeastaan Bluesinkaan kannalta. Jampan lasken samaan ammattimiesten kategoriaan kuin Chlubnan, Tonin, Machuldan, Vujtekin, Kohnin....Kaikki hyviä, mutta kaikki ilman mitään erityistä tiettyyn joukkueeseen liittyvää latausta...siis se Jampasta nykyään puuttuu, se HIFK-meininki...
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
On myöskin otettava huomioon, että Janniina saa syöttöpinnan lähes jokaiseen maaliin, oli kentällä tai ei. Näin ainakin niissä vajaassa kymmenessä pelissä, jotka olen Espoossa nähnyt. Ja ennenkuin vetäiset herneet, sanonpa vaan että kun asiaa seuraa tietoisesti niin hämmästyy. Toisaalta näinhän se on Raipenkin kanssa, ja se on vielä kotipelien lisäksi vieraspeleissä.

Sellaista Janniinaa, kuin mitä tällä kaudella Espoossa on nähty, en kaipaa takaisin. Ja ehkä joskus olen ennenkin maininnut, mutta JC tarvitsee avukseen Rafalski- tyylisen pakin ja vahvan sentterin. Jos tällaiset myös hankitaan, niin mikä ettei. Zidi jos jää, niin ei tarvita kuin... ööö....
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kyllä se JC on enää ollut vain välähdyksittäin sama pelaaja kuin pari vuotta sitten ifk:ssa. Muutama vaihto ottelussa on sitä Jania, jonka varaan saattoi laskea ainakin 55% ifk:n hyökkäysvoimasta. Mieleen tule esim. yksi ottelu jypiä vastaan ddr-hallissa, jossa peli oli 33 min jälkeen 0-5. Jan kävi 4 kertaa jäällä 2. erän lopussa saldona 2+2. Tilanteeksi muuttui 4-5. Lopputulos oli 6-6. Koko muu joukkue oli jo luovuttanut ja aivan koomassa. Jan päätti vielä taistella. Ei tästä tosiaan ole kuin 2,5 vuotta. Ehkä Caloun palaa vielä tälle tasolle. Toivotaan niin, pelaa hän sitten bluesissa tai ifk:ssa tulevina vuosina.
 

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti fiftyeight
On myöskin otettava huomioon, että Janniina saa syöttöpinnan lähes jokaiseen maaliin, oli kentällä tai ei. Näin ainakin niissä vajaassa kymmenessä pelissä, jotka olen Espoossa nähnyt. Ja ennenkuin vetäiset herneet, sanonpa vaan että kun asiaa seuraa tietoisesti niin hämmästyy. Toisaalta näinhän se on Raipenkin kanssa, ja se on vielä kotipelien lisäksi vieraspeleissä.

Sellaista Janniinaa, kuin mitä tällä kaudella Espoossa on nähty, en kaipaa takaisin. Ja ehkä joskus olen ennenkin maininnut, mutta JC tarvitsee avukseen Rafalski- tyylisen pakin ja vahvan sentterin. Jos tällaiset myös hankitaan, niin mikä ettei. Zidi jos jää, niin ei tarvita kuin... ööö....

Joopa joo.. Caloun tekee pisteitä Blues paidassa koska tilasto
miehet laskee väärin,kyllä kyllä.

Onpa katkeraa tilitystä,huhuhuh.

Caloun on nyt vasta muutaman pelin sisään päässyt omalle tasolleen ja ensi kaudella meno on hurjaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni Caloun oli pari kolme vuotta sitten Ifkissä pelatessan "paljon" vahvempi ja terävämpi.Mihin ihmeeseen nämä ominaisuudet ovat kadonneet??Taito miehen käsistä ei ole kadonnut mihinkään.
Tämän päivän Ifk:n täysin perseestä olevaan ylivoimaan tuo maaginen ykstoista toisi aivan uusia ulottuvuuksia.
Tällä kaudella ei ylivoimassa ole näkynyt juuri lainkaan niitä Zidlickyn maagisia neliön hajottavia läpisyöttöjä.Toki tämänhetkisessä jengissä ei ole snaipperia joka pistäis niitä sisään......paitsi Kimmo"lumet pois kiekon päältä"Kuhta
:D
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tuosta nilkasta ja Mällistä

Viestin lähetti theref
Jos nilkka on sökö, niin paraneeko se Tsekeissä paremmin kuin Suomessa? Jos Janilla on sopimus IFK:n kanssa, niin miksi nilkkaa ei hoida IFK:n lääkärit ja fysioterapeutit? Turha on Kaan Kaluunin purnata mitään. Ehkä Mällin reaktio oli hieman tiukka, mutta oikeutettu se kuitenkin oli.
JOS nilkka on jo lääkärien toimesta tutkittu ja lastoitettu, hoito-ohjeet ja pillerit määrätty, niin on ihan OK lähteä sairastamaan kotikonnuilleen. Kun en tiedä yksityiskohtia, niin mielestäni Mälkiän reaktio ei ollut välttämättä oikeutettu.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti fiftyeight
On myöskin otettava huomioon, että Janniina saa syöttöpinnan lähes jokaiseen maaliin, oli kentällä tai ei. Näin ainakin niissä vajaassa kymmenessä pelissä, jotka olen Espoossa nähnyt. Ja ennenkuin vetäiset herneet, sanonpa vaan että kun asiaa seuraa tietoisesti niin hämmästyy. Toisaalta näinhän se on Raipenkin kanssa, ja se on vielä kotipelien lisäksi vieraspeleissä.

Tuosta osoitteesta voit katsoa missä kotiotteluissa JC on saanut syöttöpisteitä:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?joukkue=Blues&sivu=ottelut

Tuosta osoitteesta voit katsoa kaikki Bluesin kotiotteluiden maalit:
http://www.blues.fi/fun_4_fans/maalikimara
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Viestin lähetti fiftyeight
On myöskin otettava huomioon, että Janniina saa syöttöpinnan lähes jokaiseen maaliin, oli kentällä tai ei. Näin ainakin niissä vajaassa kymmenessä pelissä, jotka olen Espoossa nähnyt. Ja ennenkuin vetäiset herneet, sanonpa vaan että kun asiaa seuraa tietoisesti niin hämmästyy. Toisaalta näinhän se on Raipenkin kanssa, ja se on vielä kotipelien lisäksi vieraspeleissä.

Sellaista Janniinaa, kuin mitä tällä kaudella Espoossa on nähty, en kaipaa takaisin. Ja ehkä joskus olen ennenkin maininnut, mutta JC tarvitsee avukseen Rafalski- tyylisen pakin ja vahvan sentterin. Jos tällaiset myös hankitaan, niin mikä ettei. Zidi jos jää, niin ei tarvita kuin... ööö....

Tämähän on totta koko juttu...Koska jossain lehdessä (Ilta-Sanomat/Iltalehti/Vastaava) oli juttu siitä kuinka syöttäjiin etsitään se toinen syöttäjä vaikkei sitä edes ole että saadaan enemmän joillekkin pelaajille ja lehden mukaan näin on käynyt ainakin Espoossa,Helsingissä,Tampereella ja Oulussa,jos joku tietää pääsisikö jostain lukemaan vanhoja lehtiä niin linkki tänne niin kaikki saa lukea että näin on käynyt ja tulee käymään vastaisuudessa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Tuosta nilkasta ja Mällistä

Viestin lähetti werther

JOS nilkka on jo lääkärien toimesta tutkittu ja lastoitettu, hoito-ohjeet ja pillerit määrätty, niin on ihan OK lähteä sairastamaan kotikonnuilleen. Kun en tiedä yksityiskohtia, niin mielestäni Mälkiän reaktio ei ollut välttämättä oikeutettu.

Itsekään en tarkempia yksityiskohtia tiedä. Joten meinasinpa jättää kirjoittamatta sen, että tässä nyt tuskin on lopullinen syy JC:n potkuille HIFK:sta. Kyllä siinä oli niin monta tikkua jo mennyt ristiin, että olikohan tästä episodista enää edes pisteeksi iin päälle?

Tuosta episodista kuitenkin sen verran, että JOS olisin ollut Mälkiä, olin toiminut kuten hän toimi. JC tuskin oli siinä kunnossa etteikö olisi voinut hoitaa velvollisuuksiaan pikkaisen kalliin liksansa eteen. En minä nyt sitä boxiin tai treeneihin ole työntämässä, vaan nimenomaan katsomoon. Juttelemaan brändin kalliimpien vieraiden ( = aitioväki ja muu sellainen turha porukka) kanssa ottelun aikana. Mutta eihän se Janiinalle sopinut. Olisi mieluiten lähtenyt kalliilla liksalla Tsekkeihin, josta sitten hankitaan seuraavaksi uusi lekurintodistus... Ei tuollaisella asenteella päästä minnekään mitä JC edustaa. Varmasti kuka tahansa muu kuin JC olisi homman katsomossa hoitanutkin eikä olisi kehdannut itkeä Tsekkeihin pääsystä. Ja ihan mielellään. Ainakaan JC:n omassa lausunnossa ei ole mitään sellaista, joka viittaisi esimerkiksi parempaan hoitoon nilkan osalta juuri Tsekeissä. Jos palkkaa maksetaan miljoonakaupalla, kyllä silloin voi edes jotain vaatiakin. Muutakin kuin kotimussusta heti sen perään kun vasta tänne tuli.

Onneksi meitin Virmanen sano heti suoraan tästä Janiina-asiasta: ei ikinä Jokereihin.
 

veltsu

Jäsen
Kaikkea hyvää JC:lle, mutta mielellään esim. Bluesin paidassa. Ei tullut yhtään ikävä kun mies lähti HIFK:stä, enkä vieläkään kaipaa takaisin. Hyvän ja huonon päivän ero näyttää edelleen varsin suurelta, mikäli matsikommentteihin on luottaminen. Itse en ole juuri Bluesin pelejä nähnyt, mutta paikalla olleiden kommentit ovat mielestäni tämän suuntaisia.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Onneksi en itse syö hernekeittoa. Varmistuu siitä, ettei mene nenään...
Vielä kun Ilves- fanitkin innostuvat, niin hyvä tulee.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vielä lisäelementtinä ja "ei kiitos" -vastaukseni perusteluksi Vapaan puolelta ihan tämä ulkomaalaissääntö.

(Onko tästäkin aiheesta muuten pakko olla kaksi ketjua yhtä aikaa auki, toinen vapaassa ja toinen täällä...:mad: )

HIFKin ulkomaalaispaikat ensi kaudelle, siis meikäläisen tärkeysjärjestyksessä:

1. Zeta (tai stuntti ---> pakko olla ulkomaalainen)

2. Vopat (tai stuntti ---> LIHAlaituri, kotimaisista kelpaa Hyvönen/Tuomainen/Alatalo/Viitakoski..)

3. Ykkösmv. (käytännön syistä pakko olla ulkomaalainen. Bäckström ei kuitenkaan riittävän varma nakki. Nurmisen Pasi kelpaa)

4. Sentteri (Ciprussin paikalle ----> tämä on juuri Bednarin/Bendan ruutu, nähdäkseni ilman muuta ulkomailta)

5. Kantorilla on diili ja saa ollakin. Tällainen pommittaja täytyy pitää ilman muuta.

Mihin väliin kukaan edes saisi teoriassakaan Calounin mahtumaan? Okei, jos Vopatia ei saada pidettyä ja saadaan vaikka Tuomainen (ei muuten tule, liian kova liksapyyntö), niin teoriassa on tilaa. Silloin hankkisin sille vapaalle ulkomaalaispaikalle ennemmin puolustajan kuin Calounin.

Jos ykkösmv on kotimainen ja Vopat jää ---> ulkomaalaispaikka puolustajalle. Jos ykkösmv on kotimainen ja Vopatin paikalle vaikka Hyvönen ---> ulkomaalaispaikat puolustajalle ja TOISELLE powerforwardille tai toiselle taitopelaajalle. Chlubnakin kelpaa Calounia ennemmin.

Kaiken lisäksi saatamme saada ilosanoman Ciprussin jäämisestä, jos sitä ei kukaan osta.

Joten, ei millään. Ei mahdu, ei ole niin tärkeä nykyvireessään.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Tuosta nilkasta ja Mällistä

Viestin lähetti cobol
Tuosta episodista kuitenkin sen verran, että JOS olisin ollut Mälkiä, olin toiminut kuten hän toimi. JC tuskin oli siinä kunnossa etteikö olisi voinut hoitaa velvollisuuksiaan pikkaisen kalliin liksansa eteen. En minä nyt sitä boxiin tai treeneihin ole työntämässä, vaan nimenomaan katsomoon. Juttelemaan brändin kalliimpien vieraiden ( = aitioväki ja muu sellainen turha porukka) kanssa ottelun aikana. Mutta eihän se Janiinalle sopinut. Olisi mieluiten lähtenyt kalliilla liksalla Tsekkeihin, josta sitten hankitaan seuraavaksi uusi lekurintodistus... Ei tuollaisella asenteella päästä minnekään mitä JC edustaa. Varmasti kuka tahansa muu kuin JC olisi homman katsomossa hoitanutkin eikä olisi kehdannut itkeä Tsekkeihin pääsystä. Ja ihan mielellään. Ainakaan JC:n omassa lausunnossa ei ole mitään sellaista, joka viittaisi esimerkiksi parempaan hoitoon nilkan osalta juuri Tsekeissä. Jos palkkaa maksetaan miljoonakaupalla, kyllä silloin voi edes jotain vaatiakin. Muutakin kuin kotimussusta heti sen perään kun vasta tänne tuli.
Sen verran vieläkin haraan vastaan, että valmentajana olisin SAATTANUT antaa Calounille luvan lähteä kotimaahansa keskusteltuani asiasta lääkärin ja fysioterapeutin kanssa. Kysymys onkin juuri vamman laadusta, sillä jalka paketissa ei juuri matkustella. Jos kyseinen vamma olisi vaatinut jatkuvaa aktiivista hoitoa (muutakin kuin vain pientä jumppaa), niin sitten en olisi myöskään antanut matkalupaa. Jos ainoa lääke on lepo, niin valmentajana minulle olisi yksi lysti missä kukin lepäilee.

Tuo toiminta yhteistyökumppaneiden kanssa on kyllä aivan totta, mutta käsittääkseni sitä asiaa ei päätä valmentaja, vaan joukkueen johtoporras. Asiaan luulisi vaikuttavan myös pelaajan aikaisemmat vaatimukset ja mahdolliset "kiukuttelut". Jos JATKUVASTI esitetään kaikenlaisia vaatimuksia, niin sitten vaan kalossin kuvaa persuksille.

Koska kumpikaan meistä ei ole onneksi/onnettomuudeksi Mälkiä , niin voimme vain spekuloida tapahtuneella ilman, että tiedämme kaikkia taustoja.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Honza takaisin

Ottaisin takaisin vaikka heti jos saataisi Calounin. Ei Caloun kuuluu Blues:n. Caloun kuuluu HIFK:n. Jos kysytte, että minne
"hävisi" jampan taidot niin kysyn teiltä, että minne hävis teidän kannatus?

Caloun takas ja äkkiä
 

JHILD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Calounin potkuista

Jan Caloun pistettiin pakkolomalle juuri playoffien alkaessa eikä otettu yhteyttä kun pelit päättyivät. Mielestäni Mällin reaktio oli väärä koska mielestäni mällillä siinä tilanteessa ei pitäisi olla mitään vaatimuksia vaatia Honzaa puhumaan sponssien kanssa koska yleensähän keväällä ulkomaalaispelaajat lähtevät loman viettoon kotimaahansa ja Honza halusi lähteä kotimaahansa lomailemaan ja parantelemaan nilkkaansa. Mikäli Mälli olisi halunnut pitää Calounin niin mielestäni hän olisi voinut antaa Calounille luvan lähteä kotimaahan lomailemaan ja sitten treeneihin kun palaisi kotimaastaan. Mikäli näin olisi käynyt olisimme saattaneet nähdä tällä kaudella paljon paremman Calounin IFK:n punaisessa paidassa nro. 11 kuin nyt Bluesin sinisessä nro. 11:ssa. Pubi on ehdottomasti tervetullut IFK:hon mutta pahoin pelkään että niin kauan kuin fööni on IFK:n johdossa niin Pubi ei punapaitaan palaa, ellei joku saa puhuttua häntä ympäri. Toivottavasti niin käy.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hankkikaa elämä.

Ihan totta.
Jan Caloun on hieno pelaaja, eräs kaikkien aikojen IFK-suosikeistani ja arvostan häntä erittäin paljon, mutta antakaa jo olla. Kyllä, ehkä jonain päivänä vielä haluaisin nähdä hänet IFK:n paidassa, mutta toistaiseksi tilanne on mikä on ja ratkaisut on tehty puolin ja toisin.

Lopettakaa itkuvirret.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Honza takaisin

Viestin lähetti peruna
Ottaisin takaisin vaikka heti jos saataisi Calounin. Ei Caloun kuuluu Blues:n. Caloun kuuluu HIFK:n. Jos kysytte, että minne
"hävisi" jampan taidot niin kysyn teiltä, että minne hävis teidän kannatus?

Caloun takas ja äkkiä

That's the spirit.
 

Carlos

Jäsen
Re: Hankkikaa elämä.

Viestin lähetti BigRedBob
Ihan totta.
Jan Caloun on hieno pelaaja, eräs kaikkien aikojen IFK-suosikeistani ja arvostan häntä erittäin paljon, mutta antakaa jo olla. Kyllä, ehkä jonain päivänä vielä haluaisin nähdä hänet IFK:n paidassa, mutta toistaiseksi tilanne on mikä on ja ratkaisut on tehty puolin ja toisin.

Lopettakaa itkuvirret.

En voisi olla enempää samaa mieltä. Aikanaan Kaluun oli ehkä jopa Hifkin kaikkien aikojen paras hyökkääjä, mutta annetaan nyt tosiaan jo olla. Muistellaan niitä hurmoksellisia vuosia mielessämme, mutta mennyttä ei saa takaisin, ei varsinkaan kaiken tapahtuneen jälkeen. Minäkin haluan Rafalskin, Halkidiksen, Linnan, Karalahden, Timosen, Tuomaisen ja Bednarin takaisin, mutta ei se jostain syystä taida onnistua. Hankkikaa nyt herranjestas elämä...

Caloun lähti, vilpittömästi onnea ja toivottavasti tekee vaikka 100 pistettä ensi kaudella Bullsissa, mutta ei kaivata enää meille. Ostetaan mieluummin lisää Vopatteja ym, tehdään Hifkistä lopultakin joukkue jossa kaikilla on punainen sydän ja jossa kukaan ei ole valittaja/neiti.
 

marek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Calounista näkee,että kaipuu edelleen joskus Hifk paidassa pelaamiseen palaa yhä!!
Mälkiän kanssahan Calounilla tuli ongelmia...myös Föönin,mutta nyt fööni voisi esittää nöyrän pyynnön ja hoitaa Honza takaisin kotiin!!!
Laittakaa Penalle faxeja JO NYT!!!
Ja jos vaan mahdollista niin Janille viestiä,että kaveri HALUTAAN takaisin NYT!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös