Jalkapallon MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 578 084
  • 11 775

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
1,5 peliä Saksa pelannut ilman maalia... saas nähdä saako tänäänkään 0:aa rikki!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Neuer pitää Saksan vielä elossa
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Paska urheiluvuosi jatkuu. Mulla menee mielenkiinto urheiluun. Se on kun kannustaa tollaisia paskoja joukkueita jotkut ehkä joskus pärjää tuurilla
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Mikä ihmeen tuuri? Vietiin ensin hyvästä paikasta vapari ja sitten selkeä rankkari. Maali taas hyvin tehty.

Juuri näin! Vielä hidastuksista nähtynä vapari ja rankkari molemmat viheltämättä. Ensimmäisessä revittiin paidasta ja toisessa ajettiin jaloille ja selkään. Uskomatonta ettei tuota vaadittu tarkistettavaksi videolta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Oletko vertaillu?
Et kysynyt multa mutta kerron jotain kuitenkin. Olen kahta mustaa munaa päässyt kokeilemaan ja oli ne suurempia on valkoiset keskimäärin. Aasialaisista ei näköhavaintoja. Mutta kyllä suurin kalu jonka olen tavannut oli ihan supisuomalaisella miehellä. Sorry OT!
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
No nyt kun Saksan kisat on ohi niin loppukisojen osalta.. ei välii kuka voittaa kunhan ei Ranska eikä Ruotsi
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kyllä suomalaisten luulisi laajalla rintamalla olevan rakkaan länsinaapurimme puolella. On se Ruotsi monessa asiassa niin lähellä Suomea ja suomalaisia.
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Joko täällä on naisia ketjussa tai sitten homoseksuaaleja, kun kerta mustaa mulkkua on päästy kokeilemaan.

Saksa nousee vielä voittoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös