Jalkapallon MM-Kisat 2002 - suosikkinne?

  • 6 248
  • 75

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mitä maata/maita kannatat ensi kesän jalkapallon MM-Kisoissa? ja minkä vuoksi?


Itse olen aina kannattanut Hollantia, mutta nyt Hollanti ei valitettavasti ole mukana:( Kannatan kisoissa Espanjaa, koska mulla on sukulaisia Espanjassa, ja koska Espanja on epäonnistunut jo niin monissa arvokisoissa että nyt aika tulla menestystä.


Olen myös ajatellut kannustaa Kroatiaa, koksa pidän heidän pelityylistään, kannatin Kroatiaa jo Ranskan MM-Kisoissa 1998.


Lopuksi vielä veikkaus mestarista: Espanja:) Nyt se kauan odotettu voitto tulee, finaalissa kaatuu Argentiina, Ranska voittaa pronssiottelussa Italian
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Minulla on ollut jalkapallossa aina maajoukkuetasolla vain yksi suosikki. Brasilian loistavaa yksilötaitoa voisin katsella vaikka kuinka kauan! Parhaimmillaan yhteispeli näiden pallotaitureiden välillä hipoo täydellisyyttä heidän improvisoidessaan uskomattomia kuvioita.

Vahinko vaan, että tulevissa kisoissa on joukkueen sijasta kentällä joukko yksilöitä ja näin mestaruusmahdollisuudet ovat hyvin pienet.

Mestaruuden vienee Argenttiina.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Englanti ylhäisessä yksinäisyydessä sitten tulee paljon joukkueita joista josta pidän,mutta ne ovat kaukana Englannin perässä..
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Italia on se joukkue jota kannatan nyt ja aina. Suurin syy on kenties eräs joukkueen pelaajista. Nimittäin Francesco Totti, siinä on sellainen pelaaja, jonka veroista ei montaa löydy. Miehen peliäly on aivan huimaa luokkaa. Toinen joukkue jota kannatan kesällä on Argentiina syinä mainittakoon joukkueen kova "hyökkäysarsenaali" mm. Gabriel Batistuta, Hernan Crespo, Claudio Lopez..
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Skotlantia kannattaisin mutta ei oo säkkipillimaa tällä kertaa mukana joten taidan seurata kisoja ilman varsinaista varsinaista ykkössuosikkia. Toivottavasti mestari on joku kolmikosta Argentiina, Englanti tai Espanja.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Brasilia on se suurin suosikki arvokisoissa. Muita, jotka saavat sympatiani, ovat Hollanti, Kroatia ja Romania.
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Pääsikö Romania kisoihin mukaan? Jos pääsi niin siinä yksi joukkue kolmen muun lisäksi joka saa multa sympatiaa. Jotenkin vaan on sellanen muistikuva että se ei päässy karsinnoista läpi. Korjatkaa jos oon väärässä.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Viestin lähetti Diamond
Pääsikö Romania kisoihin mukaan? Jos pääsi niin siinä yksi joukkue kolmen muun lisäksi joka saa multa sympatiaa. Jotenkin vaan on sellanen muistikuva että se ei päässy karsinnoista läpi. Korjatkaa jos oon väärässä.

Ei päässyt Romania kisoihin, mikä on paitsi huutava vääryys, niin laski myös omalta kohdaltani jonkin verran mielenkiintoa. Toki kaikki pelit aion katsoa tälläkin kertaa. Olisi vaan ollut mukavaa, jos Romania olisi kolmansissa kisoissa peräkkäin ollut kaatamassa Englantia. (Aiemmin siis MM-98 ja EM-00)
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Brasilia:
Uneksin vain siitä josko Ronaldo ja Romario saataisiin kummatkin kisoihin. Muutenkin brassit ovat aina pelanneet viihdyttävintä jalkapalloa, hävisivät tai voittivat.
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Englantia kannatan, vaikka menestymismahdollisuudet lienevät rajalliset. Periaatteessa Brasilia, Argentiina, Italia ja Espanja on ihan ok, mutta etelän joukkueisiin pesiytynyt teatraalisuus ja näyttävät kaatumiset on jotain mitä en voi sietää. Ennemmin katson vähemmän taitavan mutta tsemppaavan joukkueen pelejä kuin minuutin välein makaavaa etelän poikaa. Englannin terrybutcherit ei pienistä valita, ja se saa kunnioitukseni.
 
Kannatan/sympatiseeraan näitä pienempiä jalkapallomaita lähinnä. Ykkösenä on Irlanti ja perässä tulevat Costa Rica sekä Senegal. Olisin kyllä halunnut nähdä, että mitenkä Shevchenko sekä Rebrov olisivat pelanneet Ukrainan paidassa (tai no lähinnä mitenkä Rebrov olisi pelannut).
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Portugali - Englanti - Brasilia akselilla. Varsinkin nyt kun Hollanti ei ole mukana kisoissa. Maailman parhaan hyökkäyskaluston maa jäi valitettavasti ulos (Van Nistelrooy, Makaay, Bergkamp, Hasselbaink, Kluivert)...
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ranska

Ranska on ollut futiksessa aina suosikkini.

Ranska jyrää taas!!!
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Palloa potkitaan taas useamman viikon ajan, ja lopulta huomataan, että Saksahan sen potin taas korjasi. Naurakaa vaan.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Nyt myöhemmin..

..katsottuna suosikkini tulee olemaan Brasilia.
Jos minulta 4 vuottasitten, kun 'en tajunnu' jalkapallosta vielä hienouksia olisin sanonut suosikeikseni, Espanjan ja Englannin. Nyttemmin kun olen päässet peliin sisään aktiivisella seurannalla, lukemalla sen historiia ja katsomalla dokumentteja, ei ole epäilystäkään että ykkössuosikini on Brasilia, tosin jos pelaa yhtä surkeasti kuin karsinnat niin ei ole pelkoa menestyä, toinen suosikkini on Portugali joka pelaa myös iloista ja taitavaa jalkapalloa.

Suosikkini, Brasilia ja Portugali

Kauniita lyhyt syöttöpelejä ja hienoja yksilösuorituksia.

'Olin hyvä pelaaja, olin yhtäpallon kanssa se kiitti minua minä sitä, se kulki mukana kuin liimattu, olin suorastaan loistava, mutta vain öisin kun nukuin, olin vain huippu jalkapallon kerjäläinen joka rukoilee, "edes yksi hyvä tilanne tai kaunismaali"'
 

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Englanti on ollut aina ykkönen. Se on peruja niiltä ajoilta, kun ensimmäistä kertaa näin englantilaista jalkapalloa tv 2:sta lauantai-iltaisin ennen saunaan menoa. Luontevaa oli ottaa suosikiksi Liverpoolin lisäksi Englannin maajoukkue. Myös ensi kesän MM-skaboissa on Englanti minun henkkoht suosikki.

Mestarisuosikki: ketäs siellä onkaan mukana? Ranska, Senegal, Tanska, Uruguay, Espanja, Etelä-Afrikka, Paraguay, Slovenia, Brasilia, Costa Rica, Kiina, Turkki, Etelä-Korea, Portugali, Puola, USA, Irlanti, Kamerun, Saksa, Saudi-Arabia, Argentiina, Englanti, Nigeria, Ruotsi, Ecuador, Italia, Kroatia, Meksiko, Belgia, Japani, Tunisia ja Venäjä. Veikkaan: Argentiina on MM 2002

Ps. Argentiina on myös suurin inhokki. Mutta jalkapallon MM-kisat ilman Argentiina (ja Brasiliaa) ovat jalkapallon EM-kisat.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Argentiina, ja sen todennäköinen numero kymppi, Ariel Ortega. El Burrito tulee viimeinkin näyttämään koko jalkapalloilevalle maailmalle, että hän todellakin on Diego Maradonan manttelinperijä. Seuratkaa tätä miestä!
 

D2

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Portugali.

Englannille toivon mahdollisimman huonoa menestystä. Voin jo aistia YLEn kisastudion hautajaistunnelman kun "kaikkien suosikki"-Englanti jää alkulohkoonsa. ;)
 

coco

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Detroit Red Wings
Argentiina ja Espanja

8 vuotta sitten mm-kisoissa Maradonan kanssa pelannut liinaletti Claudio Caniggia on taas Argentiinan joukkueessa. Suosikkeihini kuuluu myös ehdottomasti Batistuta ja Ortega. Espanjaa veikkaan myös pitkälle kun ne on niin monta kertaa pudonnu jo aika alkuvaiheessa ja taitava joukkuehan heillä on. Espanjaa ja Argentiinaa kannatetaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös