Jalkapallon MM-2014 – kenen lippua kannat?

  • 10 780
  • 124

Jalkapallon MM-2014 – kenen lippua kannat?


  • Äänestäjiä
    322
  • Poll closed .

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saksan puolella olen futiksen arvoturnauksissa ollut jo aika pitkään. Tällä erää myös Espanjalle sympatiat. Pahoin tosin pelkään, että saattaa jäädä MM-kisojen seuraaminen jälleen käytännössä olemattomiin.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Nyt pitää kyllä sanoa että äänestyksestä puuttuu meikäläisen vaihtoehto. Aina näissä skaboissa on aikaisemmin ollut sympatioita ties kenelle (varmaan toistakymmentä joukkuetta vuosien saatossa), mutta jos sitä yrittäisi saada pelistä enemmän irti ja katsoisi otteluita täysin neutraalisti.

Vastaan sihvosmaisesti: "Antaa pelien näyttää kuka kukin on".
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Saksa ja Alankomaat kamppailevat tasaväkisinä suosiostani. Tällä kertaa äänestin Alankomaita, ihan fiilispohjalta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla puhutaan jostain ihme potkupallosta. En ymmärrä vieläkään.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Arvoturnaukset on oikeastaan ainoat mitä jalkapallosta tulee aktiivisesti seurattua. Minulla on ollut kolme porukkaa joita olen eniten seurannut. Englanti, Alankomaat sekä Saksa.

En osaa valita. Äänestän siis tyhjä.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Joko nyt Uruguay? Tai sitten Hollanti. Tai Saksa. Tai Argentiina. En tiiä. Kunhan saatais pitkästä aikaa uutta väriä voittajaksi. Italia on kans ihan jees. Ja Englanti. Ja Ranska. Belgialle ehdottomasti symppispisteet. Futiksen MM-kisat on just siks jees koska pystyn seuraamaan lajia neutraalisti ja keskittymään täysillä viihteeseen vitutuksen välttelyn sijaan.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Brazil. Vaikka futisintoni on ollut laantumaan päin viime vuosikymmenen aikana, enkä ole kovin hyvin edes brassien tämän hetken tilanteesta, niin takkia en luonnollisesti ole kääntämässä. Varttivuosisata tulee A Seleçãon vankkureissa jo täyteen.

Lievää intoa futikseen olen muutenkin ollut itsessäni tässä kevään korvilla havaitsevinani, liekö Realin menestyksellä ollut siihen jotain osaa, tiedä häntä. Ehkä olen gloryhunter.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla puhutaan jostain ihme potkupallosta. En ymmärrä vieläkään.
Ihmeen paljon sinun nimimerkkiäsi näkyy täällä vapaan keskustelun puolella. En ymmärrä miksi, jääkiekkoaiheisella keskustelupalstalla kun ollaan.

En kanna kenenkään lippua, katson pelejä ja nautin futiksen arvokisoista.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Miksi tässä ei ole mahdollisuutta valita useampaa eri vaihtoehtoa? Toivon Kroatian ja Hollannin menestyvän, kuten aiemminkin.
Espanjan hohto silmissäni himmentyi pahasti v. 2010 finaalin aikana, mutta ei sen menestyminen edelleenkään mulle mikään ongelma ole.

Ruotsille olisin menestystä toivonut, jos Zlatan pelaisi. Nyt aika yhdentekevää osastoa.

KUN Suomi jonain kauniina päivänä selviytyy kisoihin, ei ole kuin yksi vaihtoehto.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Tällä haavaa Saksan lisäksi ainakin Kroatia, Bosnia, Kreikka, Belgia ja Sveitsi.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
En muista vuoden 1982 kisoja, muuten kuin kuuntelin radiosta niitä. Olen kannattanut vuodesta 1986 lähtien aina Argentiinaa ja samaa edelleen. Kisojen edetessä voin valita taas uuden suosikin, jos ja kun Argentiina putoaa. Viimeksi kannatin finaalissa Espanjaa, muita suosikkejani ovat Uruguay ja Ranska.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Olen aiemmin ollut aina Brasilian puolella, mutta muutama vuosi sitten siihen tuli muutos. Yrittäjänä olen kova tekemään duunia, joten kovaan työntekoon panostava Saksan maajoukkue on nykyään sydäntäni lähellä.

Ein Volk, ein Reich, ein Deutschland!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Brasiliaa olen aina kannattanut näissä karkeiloissa. Tosin Espanja on nykyään toinen suosikkini. Yleensä kisojen aikana joku yllättäjäjoukkue saa myös sympatiaani. Kroatia ja Hollanti ovat myös olleet sympatialistallani aika korkealla...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Chilen. Ihan vaan siksi, että Zamorano teki aikoinaan kovan vaikutuksen. Loppupeleissä se on mulle kyllä ihan sama kuka voittaa, kunhan turnauksesta tulee hyvä ja Englannin hörökorvapaviaanit jää alkulohkoon.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Espanjan puolella ollaan nämäkin kisat, koska olen maailman kovin gloorihuntteri.

Belgialle pitää kyllä heittää muutama euro voittajavetoon, jos kerroin on hyvä.
 

Hanjohan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Peliitat
Nyt kun Suomella eivät tällä kertaa paukut riittäneet, niin isosysterin jalanjäljissä pysyttelen tiukasti Hollannin bandwagonissa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Espanja ainaa vaan.

Seuraavana Belgia, Uruguay, Argentiina. Myös Hollanti sais pitkästä aikaa voittaa jotain, mutta jotenkin tuntuu siltä, että siellä on vaan menty takapakkia.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
B&H:n bandwagonissa mennään. Parissa edellisissä karsinnoissa esittäneet jo hyviä otteita ja tällä kertaa vihdoinkin onnisti suht helpon karsintalohkon myötä.

Ja kun miettii kuinka paljon siirtolaisia sodan myötä lähti länsimaihin niin Bosnia tulee olemaan aika kova lähivuosina jos vain saavat houkuteltua edustamaan heidän liiton alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös