Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 226 846
  • 123 322

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Aijai, sitten ymmärrän. Toivottavasti loma virkistää, vaikka sitten ilman futistakin.

E. Niin, eli meidän verorahoilla katsot työajalla futista ja saat siten siitä palkkaa...

Milloin olen väittänyt katselleeni työajalla futista :)
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mä katon kyllä, jos on vaan tilaisuus. Meillä varmaan tämä helpompaa kuin valtiolla.

Helppoa se olisi minullakin vaan siihen ei ole oikeastaan tarvetta kun on joustava työaika ja toisekseen haluan käyttää kalliit verorahanne isänmaan hyväksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aivan kuin joltain olisi menossa juuri CL-paikka. Kenties kaikille kenkää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Puolestani tunkekoon vaikka soihdun sinne minne aurinko ei paista.

Vai oliko tuo sinusta jotenkin kovin fiksuakin toimintaa?

Ekstraklasassa arkipäivää. En ole mitään mieltä niin kauan, kun kukaan ei kuole. Eipä tuo kovin vaaralliselta näyttänyt.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivän toisessa Valioliigan pelissä Soton teki Watfordia vastaan avausmaalin kuuden sekunnin pelin jälkeen!! Uusi ennätys!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mulla vielä.. kuulin kaverilta, että avauspotkusta pallo syötettiin Watfordin alimmalle pelaajalle joka sössi pallon Sotonin hyökkääjälle ja siitä nosto yli veskarin
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Barney

Jäsen
Tää Viasatin selostaja selostaa Spurs-Brighton peliä kuin lukisi merisäätä...
Ensimmäisen puoliajan huippuhetki oli se, kun Zac Efronia kuvattiin pitkän aikaa pelikatkolla. Selostaja ei tunnistanut tätä ja jäätyi sen jälkeen niin pahasti, että pallo ehti tuon katkon jälkeen olla varmaan puoli minuuttia pelissä ennen kuin hän sai avattua suunsa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Barney

Jäsen
Spurs on kovaa vauhtia ilmoittautumassa mukaan taisteluun Eurooppa-liigan paikoista. Vielä on vartti armonaikaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös