Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 226 623
  • 123 322

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Supermiesten superjoukkue häviöllä Forestia vastaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Taistelu viimeisistä europaikoista:

- Chelsea ja yksi häviö kymmeneen viime Valioliiga-otteluun.
- Newcastle, kaksi tappiota viimeiseen kymmeneen.
- ManU:
 

Liitteet

  • IMG_8974.jpeg
    IMG_8974.jpeg
    237,2 KB · kertaa luettu: 43

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hienoa, että Newcastleki viimein pääsee kerrankin Manun yläpuolelle. Millon viimeksi?

Aika kauan sitten, jos koskaan. Ei tässä silleen toisaalta Newcastlea ole yli 30 vuotta kannatettu menestyksen takia. Toisin k… eiku ei mitään.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Crawley matkaa Crewen seuraksi Wembelyelle League Twon viimeistä nousijaa ratkaisemaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Siis juu, varmasti tämänkin palstan ManU-fanit ovat aloittaneet kannattamaan ManUa kun oli vaikeat ajat. Höhöh.
Höhöh. Itse en edes tiennyt, että United oli hyvä kun aloin kannattamaan. Ja itse asiassa Blackburn voitti tuona vuonna.

Mulle se juttu oli itse asiassa kuva Cantonasta ja etenkin niistä kauluksista. Ilta-Sanomissa. Landella. Jossa ei ollut silloin edes telkkaria.

Vitsi, että tuntuu kyllä glory huntaamiselta tässä vuosikymmenen paskan syömisen keskelläkin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vitsi, että tuntuu kyllä glory huntaamiselta tässä vuosikymmenen paskan syömisen keskelläkin
Monta pokaalia ManU on voittanut sun kannattamisen aikana? Höhö.

Mutta joo, mulla alkoi Newcastlen fanittaminen kun luin hesarista muksuna kuinka Keeganin porukka pelaa iloista ja överihyökkäävää futista silloisessa kakkosdivarissa. Olis helpommalla päässyt kyl monen muun kohdalla!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Championshipin nousukarsinnat alkavat kahdelta kun Norwich ja Leeds kohtaavat Carrow Roadilla. Kamara avaa Leedsille.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jos mietin että on kyllä tylsät joukkueet Championshipin nousukarsinnoissa, niin tämä ensimmäinen peli on pistänyt vielä paremmaksi. Aivan kauhea matsi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös