Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 146 251
  • 122 374

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Casemirolta illan vaarallisin. Jestakko.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Minä kyllä olen nyt toista mieltä. Liverpool pelasi hyvin. Joskus käy näin. Yksi löysä syöttä Quansahilta ja ManU pääsi peliin mukaan.
Oltiin hyviä pelillisesti, mutta viimeisen kolmanneksen ratkaisuissa huonoja. Oli kyse sitten viimeisestä syötöstä tai viimeistelystä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei näistä kahdesta mitää ansaittu, mutta tässä pelissä kävi sama kuin Chelseaa vastaan pelin lopussa: rankkaria ei olisi koskaan, kuuna päivänä pitänyt viheltää. Kaksi kammottavaa tuomarivirhettä.

Nytkään AWB ei edes osu Elliottiin ennen kuin tämä on jo käytännössä maassa.

Tähän sitten muistelu Højlund - Gabriel -tilanteesta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tämä selittääkin. No eipä tässä mitään. Spursin peli alkaa kohta joten väijytään sitä
Joo, mulla meni hermo Viasportiin tasan samalla hetkellä, kun tajusin, että NHL:ssä oman suosikkijengin kaikkien matsien väijyminen ei tule onnistumaan sitä kautta. Satunnaiset (oikeasti hyvin pienet) kuvanlaatuongelmat kuittaantuvat moninkertaisesti tarjonnan kautta. Koskien myös muita lajeja, siis tarjonnan osalta. En ikinä vaihtaisi takaisin.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Ei näistä kahdesta mitää ansaittu, mutta tässä pelissä kävi sama kuin Chelseaa vastaan pelin lopussa: rankkaria ei olisi koskaan, kuuna päivänä pitänyt viheltää. Kaksi kammottavaa tuomarivirhettä.

Nytkään AWB ei edes osu Elliottiin ennen kuin tämä on jo käytännössä maassa.

Tähän sitten muistelu Højlund - Gabriel -tilanteesta.

Tässä on hyvä kuvakulma jossa näkyy, että halvalla tuli pilkku Poolille.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös