Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 226 239
  • 123 322

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jaa... mä luulin, että ajattelee olevansa hämähäkkimies.
AWB:n heiniä tuo. Joo.

Mä tykkään koko ajan enemmän Hojlundista. Ja itse asiassa myös Mejbristä. Ja tietysti Evansista. Ja kaikista muistakin. Johtuu objektien ohella subjektista, sillä olutta on (vielä).
 

Jeffrey

Jäsen
Onhan tää... Ensimmäinen keskikentän pohjapelaaja aiheuttaa paineen omiin antamalla karmivan syötön. Toinen pohjapelaaja onnistuneesti purkaa paineen, mutta suorittaa sen jälkeen liikkeen joka aiheuttaa sen seuraavan paineen ja vastustaja saa jonkinlaisen tilanteen aikaiseksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Saatana, Dalotilta ani harvinainen syötönkatko-pallonriisto ja sen perään täysin paineeton sokkopallo keskelle kenttää, jossa ei ketään omia. Kaikki naurattaa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mejbri tosiaan tekee hommia tosi hyvin myös alaspäin ja pallon kanssa tekee riittävän nopeita ratkaisuja. Højlundissa taas lämmittää tuo selkä maalinpäin pelaaminen ja suojaus, sitten ne juoksut etutolpalle.

Tämä taas on niitä pelejä, joissa Garnacho tekee vaihdosta maalin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei ole kulma tuo, mutta eipä voi Reguilon valittaa. Huoh, joukkueen kaikilla laitapakeilla on keltainen alla.

McT on tosiaan aika paska. Montakohan minuuttia sillä Amrabatilla on tankissa?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Rashfordille pitää antaa aikaa tuon Hojlundin kanssa, koska ei ole tottunut pelaamaan ysin kanssa. Jahka alkavat löytää toisensa ja ajatella samalla tavalla, jälki voi olla vaikka kuinka tuhoisaa. Tässä pelissä on jo kourallinen esimerkkejä siitä.

Evansilla itseluottamus kasvaa koko ajan. Antaa nyt toistuvasti rohkeampia syöttöjä ylöspäin taskuihin ja on koko ajan enemmän ja enemmän pelin päällä. Lämmittää sielua.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Rashford <> Garnacho vaihto olisi paikallaan. Ite selvinpäin niin Martialia en ala huudella kehiin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ite selvinpäin niin Martialia en ala huudella kehiin.
Itse en sitäkään vähää.

Mä vaihtaisin Amrabatin ja Garnachon sisään, ja ottaisin pois McT:n ja Hannibalin. Ensimmäisen, koska taso ja jälkimmäisen, koska alkaa piiputtaa tuon työmoraalinsa vuoksi - on nyt viimeiset kymmenen minuuttia mennyt taisteluksi.
 

Barney

Jäsen
Rashford on ihan hukassa pallon kanssa tuolla oikealla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Siinä oli McTominaylta ensimmäinen todellinen voittavan pelaamisen hetki: elintärkeä syötönkatko 1vs2-tilanteessa ja päälle erinomainen pitkä syöttö ylöspäin Rasselle. (Hyvin puolusti Burnley Rashfordia).
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jay Rodriguez ja Jonny Evans kaksinkamppailussa. Mitä vuotta eletään?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jääkiekossa avainpelaajat pelaavat tiukoissa paikoissa joka toista vaihtoa. Bitch please! Dalot pelaa kumpaakin laitaa nyt kun Reguilonkin loukkaantui. Okei, nyt Varane kehiin. Toivottavasti pysyy tämän pelin ehjänä.
 

Barney

Jäsen
Saatana, kun Hojlund syötti väärälle pelaajalle. Bruno olisi päässyt laidalta läpi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Aivan liian kauan menee tosiaan vaihtojen kanssa. Siellä olisi ihan potentiaalisia voiton puolustajia penkillä, ja Hojlundin, Hannibalin ja kumppaneiden työmäärä alkaa jo näkyä.

Joka saatanan kerta joudutaan hikoilemaan loppuminuuteilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös