Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 255 775
  • 123 748

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Felipe lensi vihdoin ulos. Montakymmentä minuuttia liian myöhään, mutta selvä peli.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Millä helvetillä Savic ei saanut punaista.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pehmeä keltainen. Ymmärretävä reaktio.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Savic on muuten aikamoinen kokovartalokyrpä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ylös nyt vittu sieltä pyörimästä. Molemmat (MC ja ATM) filmaa minkä ehtii.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Siinä on muuten aina jotain tahattoman koomista, kun espanjalaiset seurat ja fanit buuaavat loukkaantumisille. Etenkin, kun kyseessä on Simeonen viivyttelevä ja aivan ylifilmaava rappaajalauma.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
"Followthrough second kick"
Siis mikä toinen potku? Vai oliko tuohon liukkariin sit kuitenkin liittyvä? Itse en siitä jälkeisestä hässäkästä pystynyt poimii mitään mikä olisi selittänyt Felipen toisen keltaisen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Siis mikä toinen potku? Vai oliko tuohon liukkariin sit kuitenkin liittyvä? Itse en siitä jälkeisestä hässäkästä pystynyt poimii mitään mikä olisi selittänyt Felipen toisen keltaisen.
Sen liukkarin jälkeen teki potkuliikkeen / liikkeitä kohti Fodenia, ja ilmeisesti myös osui nilkoille.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Taito voitti oksettavan väkivallan tuomarin lammasmaisuudesta huolimatta. Kiitos.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Sen liukkarin jälkeen teki potkuliikkeen / liikkeitä kohti Fodenia, ja ilmeisesti myös osui nilkoille.
No mun mielestä tosi heppoinen.

Foden myös osaa olla aika mulkku tuolla kentällä, pääsi hyvin Ticon pelaajien tunteisiin.

Viihdyttävä matsi nolla-nollaksi. Ticolla oli paikat, mutta eivät osaa viimeistellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös