Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 154 587
  • 122 432

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mitä vittua tuo Benzema tekee? Ei osuisi siihen kuuluisaan ladon seinään edes sisältäpäin. :mietaa:
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Sääli että Dortmund myi Dembelen, olisi ollut mukava seurata Barcan kärsimyksiä. Dembele on joka sentin arvoinen, aivan vitun hyvä. Dortmundin paras pelaaja viime vuonna. Vaikka onkin yksi vitun rotta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Virkkunen on paras suomalainen selostaja jalkapallossa, piste. Mies oli aivan loistava jo silloin kun oli olemassa Urheilukanava ja sen Bundesliga. Ja Yle ei palkannut häntä mihinkään kisoihin vaikka futisfanit pyysivät.
Mä olen aika varma että Virkkunen selosti vuoden 2006 MM-kisoissa jonkun Togo-Sveitsi tms. yhtä tärkeän pelin Ylelle. Mulla on jäänyt niin vahva mielikuva siitä kun ihmettelin miksi helvetissä Virkkunen selostaa Ylellä tätä peliä. Mutta tosiaan kyseessä oli vain ja ainoastaan ihan yksittäinen peli (saattoi niitä olla parikin) alkusarjassa, muutenhan tuo oli vielä sitä aikaa kun Hoopi Hänninen ja Bubi Wallenius päättivät mitä selostavat.

Hannu-Pekka Hännisestä on jäänyt parhaiten mieleen kun kommentoi Bastian Schweinsteigerin suoritust noiden kisojen pronssipelissä että "Tämä ei ole puhdas hattrick vaan tämä on melkein hattrick". Sikatiikeri teki siis kaksi maalia ja kolmas osuma oli sellainen mikä merkittiin Portugalin pelaajan omaksi maaliksi, Bastin veto kimposi Portugalin pelaajan jalasta tms maaliin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Juuri, kun meinasin Benzeman uutta peli-ilmettä kehua, niin mies vetää metristä kuuhun. No tuli se varmaan aika pahasti puolustajan pään takaa jalkaan. Nuo pitäisi silti käyttää.

Ja sitten Kariminho hässii toisen ns. varman paikan. Ronaldo olisi osunut molemmista, se on kylmä fakta.
Mä olen aina vähän ihmetellyt tuota Benzemaa Realin tasoisessa joukkueessa jatkuvasti avauksessa. Onhan se hyvä ja ihan työteliäskin pelaaja ja parhailla kausilla on hyvät maalimäärätkin, mutta eikö tuolla paikalla vaikkapa juuri se koodinimi "Falcao" olisi sellaista mitä sillä Realilla kuuluisi tuolla olla? Toki vuosiahan mies on tuota paikkaa jo hallussaan pitänyt, ja varmasti omalla tavallaan erittäin tärkeä mies Realille.

Michael Owen takaisin.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Hoopi Hänninen tappaa kiiman yhtä hyvin kuin Wallenius aikoinaan. Hänninen selosti viimeksi tämän vuoden uinnin MM-kisat ja oli aivan pihalla.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Onhan se hyvä ja ihan työteliäskin pelaaja ja parhailla kausilla on hyvät maalimäärätkin, mutta eikö tuolla paikalla vaikkapa juuri se koodinimi "Falcao" olisi sellaista mitä sillä Realilla kuuluisi tuolla olla?

Niin, vuosia minä ja moni muu toitotimme, että Madrid ei voita Mestarien liigaa niin kauan, kun Benzema on joukkueen ykköskärki. Nyt Kariminholla on kolme hörökorvapystin voittoa Madridin ykköshyökkääjänä. Kai hän sitten sopii tuonne tai jotain mitä me emme näe. Tai sitten Real Madrid on ollut viime vuosina ihan helvetin ylivoimainen. Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Morata myytiin.

Tuomas Virkkunen selosti 2006 MM-kisoissa alkulohkojen otteluita. Toki siirrettiin tylysti poppariosastolle, kun tosipelit alkoivat.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ymmärrän kyllä, että Yle/MTV jne hakee asiantuntija-kommentaattoreita lajin parista, mutta kai siinäkin on joku raja? Jos joku on on pärjännyt jossakin lajissa, se ei tee miehestä/naisesta sopivaa ääntä meidän muiden korville.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuomas Virkkunen selosti 2006 MM-kisoissa alkulohkojen otteluita. Toki siirrettiin tylysti poppariosastolle, kun tosipelit alkoivat.
No niin, tämänkin muistin oikein. Heti on muistikin parantunut kun on ollut melkein raittiina tämän kesän.

Virkkunen selosti myös 2004 EM-kisoja, mutta silloin joitain pelejä tuli myös Urheilukanavalta. Ainakin jonkun Hollannin matsin muistan katsoneeni Urheilukanavalta Virkkusen selostamana.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Virkkunen on se "alkusyy" miksi itse seuraan vieläkin Bundesliigaa. Toki kiinnostus jalkapallosta on se paras syy ja ystäväni Dortmund fanittaminen myös, heh
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Isco vaihtoon ja Kovacic kehiin. Toivon mukaan Isco ei loukkaantunut. Toisaalta ei mies huonostikaan pelannut, joten vähän outo vaihto, kun tilanne on tasan. Kyllähän Kovacic paremmin tuossa puolustuslinjan edessä pelaa, mutta nyt kaivataan maaleja.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Huvittavaa, että Barca kuullemma pistää Coutinhosta vielä yhden "tarjouksen" ja takarajan sille, heh.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Sellaista tuubaa sitten Rellun puolustukselta.

No, jospa se tästä. Tänäänhän se Real Madrid haavoittuvimmillaan onkin ollut noiden poissaolojen vuoksi. Kyllä tämä silti voittaa pitäisi.

Ja Asensio tasoittaa illan toisellaan. Vieläkö tehtäisiin yksi?
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Pistejako lienee oikeutettu tulos. Mestaruutta ei kuitenkaan hävitä tässä vaiheessa kautta. Hyvältä näyttää, kun loukkaantuneet ja pelikieltoiset palaavat.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Toivottavasti joku Hollannin tai Luxenburgin pelaaja kolaa Benzeman huolella maajoukkuetauolla. Vai mahtuuko tuo edes Ranskan joukkueeseen?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Hah, ei jumalauta mitä romurallia Uruguay - Argentiina. Nyt meinaa vedetään täysiä ja siihen päälle sitten kansanomainen kieriskely, itku, räkiminen, käsienlevittely ja yleinen parveilu ja perseily niin on ainakin viihdettä. Pelatahan nuo ei kyllä osaa, siis yhteen, mutta yksilötaitoo on. Ihme jos ei punanen heilu!
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Hyi helvetti mikä taklaus Suazerilta Otamendin sääreen. Ei ollut aikomustakaan pelata palloa ja perään jää vielä itse kieriskelemään nurmelle. Täysin selvä punaisen kortin paikka!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
HU!
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomi voittaa ja ollaan ylpeitä siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös