Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 235 245
  • 123 418

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
samalla roberto ois kortit ansainnut ku mario. Juvelta vietiin maali, barcalta pilkku. Khedira sai naurettavan keltaisen. Ei kummallakaa puolella ole syytä itkeä että kaveri ois saanu hyötyä.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
On muuten hauskaa että nyt vastakkain kaksi jengiä jotka tottuneet saamaan tuomarilta krhöm ehkä hieman "apua" aina.. vaikea varmaan puhaltaa pilli piiparin kun eib tiedä kumpaan suuntaan vetäisi.

Eikö ole rasittavaa seurata kun jokainen seura on jollain tavalla täysin vastenmielinen paskasakki? Toki joku Leicester varmaan viime kaudella oli mieleinen kun oli altavastaaja. Mitä seuraa oikeastaan kannatat tai symppaat?
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Eikö ole rasittavaa seurata kun jokainen seura on jollain tavalla täysin vastenmielinen paskasakki? Toki joku Leicester varmaan viime kaudella oli mieleinen kun oli altavastaaja. Mitä seuraa oikeastaan kannatat tai symppaat?
No mut cmoon kyllähän nää jengit monesti hyötyy kotimaansa sarjoissa tuomarilinjasta. Sitä yritin vain sanoa. Ja dortmundia olen pitkään sympannyt jos se sinua kiinnostaa. Ainii ja toki Tampereen Ilvestä futiksessa sekä lätkässä.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
No mut cmoon kyllähän nää jengit monesti hyötyy kotimaansa sarjoissa tuomarilinjasta. Sitä yritin vain sanoa. Ja dortmundia olen pitkään sympannyt jos se sinua kiinnostaa

Juujuu, smaa mieltä olen, että jokainen suurseura hyötyy tuomaritoiminnasta pitkässä juoksussa (Tosin näen myös esim. Barcelonan tuomariedun johtuvan suureksi osaksi siitä, että Barcelonan pallonhallinta on yleensä siinä 60%-70% tietämillä). Tuntuu vain, että inhoat jokaista suurseuraa, mihin nyt en Dortmundia laske, mutta ei kyllä ole tullut sen tarkemmin viestejäsi syynättyä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Juujuu, smaa mieltä olen, että jokainen suurseura hyötyy tuomaritoiminnasta pitkässä juoksussa (Tosin näen myös esim. Barcelonan tuomariedun johtuvan suureksi osaksi siitä, että Barcelonan pallonhallinta on yleensä siinä 60%-70% tietämillä). Tuntuu vain, että inhoat jokaista suurseuraa, mihin nyt en Dortmundia laske, mutta ei kyllä ole tullut sen tarkemmin viestejäsi syynättyä.
Juu kyllä mä silti tästä huippu tason fudasta nautin, vielä kun vanha rouva tuo rahaakin näemmä tänään (hymiö )
 

Ralph

Jäsen
Se todellinen jalkapallokenttien BBC kentälle loppuminuuteiksi.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Juu kyllä mä silti tästä huippu tason fudasta nautin, vielä kun vanha rouva tuo rahaakin näemmä tänään (hymiö )

Sentään jossain ollaan samaa mieltä. Kerrotko millä perkeleen logiikalla Barca oli arvottu ennakkosuosikiksi/tasabookiksi tässä matsissa? Pakko oli pelikassan pohjat Juvelle lyödä, kun mielestöni olivat selvä ennakkosuosikki
 

Ralph

Jäsen
Minkä hepulin Umtiti sai? Aika tyhmähkö keltainen. Katos vaan, Lemina sai myös.
 

Ralph

Jäsen
Reippaan tunnin olen odottanut, että voisin todeta Neymarin olleen tänään aivan paska. Jos olisin aiemmin tämän kirjoittanut, olisi varmaan tehnyt maalin tai parikin. Mutta enää ei taida siitä hirveää hätää olla.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Sentään jossain ollaan samaa mieltä. Kerrotko millä perkeleen logiikalla Barca oli arvottu ennakkosuosikiksi/tasabookiksi tässä matsissa? Pakko oli pelikassan pohjat Juvelle lyödä, kun mielestöni olivat selvä ennakkosuosikki
Emmä tiedä selvästä ennakkosuosikista mut fiilis oli tosi vahva kanssa kun molempien jengien otteita seurannut. Bookkerit ja markkina nyt varmaan ajattelee et barca on barca ja oishan se tietyllä tapaa ollut hävytöntä jos Juven kertoimet oisivat vaikka olleet 2 tai alle koska Barcalla lähes paras rosteri mukana. Mutta tosiaan ei tarvinnut empiä kauaa noilla päälle 2.50 kertoimilla seeprapaidoille
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Onko muuten Neymar nutmegannut Alvesia tai toisinpäin? Mielestäni ei, mutta haetaan varmistusta täältä. Nordicilta tuli nimittäin moinen veto lyötyä.
 

Ralph

Jäsen
Juventuksen käsivirhe?
Olisi ollut pilkku eli ei varma maali. Juventukselta vietiin maali, kun heti käsivirheen jälkeen Khediran laukauksen irtopallon Cuadrado rynni sisään, mutta vihellettiin syyttä paitsioksi.

Mutta siis kun molemmat kärsi. Eli ei tuomareita kannata syyttää siitä, että peli päättyi 3-0.
 

Ralph

Jäsen
Niinhän se on, että Barca on Barca sekä Juve on Juve, mutta silti harmittaa, että tällaisen pelin jälkeen Yle jauhaa vain Barcasta. Mites Juve?
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Pahoittelen sivistymättömyydestäni, mutta mitä tuo termi edes tarkoittaa??

Sori, tuli kysymys muotoiltua lainatermein, kun oli nirdicbetinkin sivuilla englanninkielinen kysymys. "Nutmeg" siis kyseessä oleva termi, ja kuten yllä jo todettiinkin niin pallo puikoista ja tärkeää tässä myös, että itse saa pallon haltuun tämän jälkeen (eli esim. Syöttö puikoista ei riitä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös