Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 217 731
  • 123 254
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ihan viihdyttävää peliä, hyvä tempo niin kuin Miklukin kommentoi.

Hiddink on kyllä tehnyt mahtavaa duunia pienessä ajassa, Moun masentavan pelitavan jälkeen tätä katsoo todella mielellään.
 
Tekipä hyvää nähdä kun Costa kylvetti Zlatania kulmatilanteessa, joka johti maaliin. Harvemmin Ibra noita häviää.

Vierasmaali ja tasuri kelpaa oikein hyvin.
 

Fordél

Jäsen
Litin alustus YLE:n studiossa ennen peliä oli kyllä melkosen turhaa lässyttelyä. Ihan perusjargonia, jonka jokainen vähääkään lajia seurannut olisi voinut heittää. Taisi jäädä kotiläksyt tekemättä. Onneksi nyt puoliajalla kommentit itse pelistä on jo hyvää luokkaa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Just olin sanomassa että toi studiokokoonpano on alun ihmetyksen jälkeen ihan positiivinen yllätys, toimii hyvin yhteen ja tuo isäntäkin on sopivan rento. Litti kehittynyt aivan helvetisti tossa ulosannissaan ja Miklullakin tuntuisi olevan jotain annettavaa eikä vaan patsastelua. Odotukset oli todella matalalla, joten ihan hyvin ne vetää! Sitenhän noi roolit pitäisi jakaa että taustat ja muut alustukset hoitaa joku journalismin ammattilainen ja itse pelistä sitten jauhavat enimmäkseen nuo vanhat pelaajat, eikä joku toimittaja.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miklu on hengaillut vissiin Mika Häkkisen kanssa. Vai tarkoittiko se, että valmentaja kunnioittaa Ennekaria?
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Hyvä peli teevee gagosella.

On kyllä hauska seurata millainen tiimi tuosta PSG:stä vielä tulee tulevien vuosien aikana.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Siellä on siis Peppu-Pedrokin avauksessa, ollut kyllä Hazardin kanssa täysin turha jäbä! Eikö Oscar oo kondiksessa? Muitahan siellä ei taida ollakaan...
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
On kyllä paska. Mitä miehelle on tapahtunut?

Liian hyvä viime kausi ja Mourinho taisi kusta useammankin kerran kaverin muroihin. Nyt taitaa olla mielenkiinto Realiin tai PSG:n väreihin niin suuri, ettei oikein nappaa enää Sinisten touhu.

Ja vaihto tuli kuin tilauksesta. Oscar kentälle ja Hazard vittuun.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kappas, Cavani tekee maalin, 2-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös