Jakub Petružálek Lukkoon

  • 119 021
  • 302

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Petruzalek-Lindgren-Tukonen on ehdottomasti parhaita ketjuja minkä olen Lukon paidassa nähnyt. Ja Jakub yksi parhaista ulkomaalaisista, joka oli taitava hyökkäyspäässä ja ei pelännyt tippaakaan maalineduskahakoita.

Kaikkea hyvää jatkoon!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielestäni näitä ketjuja on vähän turha nostella, kun on tuo entiset Lukkolaiset-ketjukin olemassa. Mutta lämmöllä muistelen joka tapauksessa Petruzalekia.
Minua ei haittaa ketjun nosto, mutta se tuli taas mieleeni, että ketjuja pitäisi pyrkiä nimeämään vain "Jakub Petruzalek" eikä Jakub Petruzalek Lukkoon", niin ne toimisi paremmin läpi vuosien.

Kova pelimies. Ei minusta ihan niin kova kuin mitä aikalaiset muistelevat, vaikka varsinkin keväällä paransikin, mutta kova joka tapauksessa ja nuo showt oli huikeita.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Minua ei haittaa ketjun nosto, mutta se tuli taas mieleeni, että ketjuja pitäisi pyrkiä nimeämään vain "Jakub Petruzalek" eikä Jakub Petruzalek Lukkoon", niin ne toimisi paremmin läpi vuosien.

Kova pelimies. Ei minusta ihan niin kova kuin mitä aikalaiset muistelevat, vaikka varsinkin keväällä paransikin, mutta kova joka tapauksessa ja nuo showt oli huikeita.
Ainakin noiden ketjujen nimiä pitäisi pyrkiä muuttamaan paremmin kuhunkin aikakauteen sopivaksi, jos näitä ... Lukkoon ketjuja on pakko aina nostaa ylös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös