Jaajon Diili

  • 299 933
  • 1 519

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miksei naiset ostaneet niitä BodyGuard 3 -kalsareita, jotka on tarkoitettu keskivaikeasta tai vaikeasta virtsankarkailusta kärsiville naisille ja miehille? Olisi täyttänyt tehtävänannon ja kolmet kalsarit olisivat maksaneet yhteensä reilut 60 €. Miehiltäkin tyhmästi tehty, että ostivat jotkut helvetin kalliit Bodyguard 3 -mittalaitteet, kun nuo kalsarit olisi saanut paljon halvemmalla, eikä tehtävänannossa mitenkään rajattu kumman tuotteen Jaajo & co haluaa.
Siinä sitä olisikin ollut tuotantoyhtiöllä Firstbeatille selittämistä miksi firman maksama kaupallinen yhteistyö meni puihin. "No kun ootte nimenneet teidän mittalaitteen semmosten mummoalkkareiden mukaan ja meidän kisailijat lähti ajamaan niitten perässä Turenkiin".
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samoin ihmettelen että joukkueet vaan hakivat 10l kalakeittoa Löylystä, täytynee itse kanssa pirautella sinne, tekee lohisoppaa mieli.
Et ole ensimmäinen joka tätä molemmille joukkueille ilmaista lohisoppaa täällä ihmettelee, jos on tuotannossa toivomisen varaa niin on sitä näköjään katsojissakin. Miehethän maksoivat lohisopastaan, eivät siis hakeneet ilmaiseksi. Naisille oli ilmainen, kun nehän nyt yrittivät Soinnun kontakteilla kaikkea ilmaiseksi ja tuon saivatkin.

Sillä Immosella oli muuten kyllä mauttomin lippis, mitä on vähään aikaan tullut vastaan.
Lippiksen perusteella on varmaan kova Linkin Park -fani, eikä siinä kun on kanssa bändi tullut Himoksella joskus nähtyä ja oli Chester kova tekijä laulamaan.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Mä diggaan tästä formaatista ja on mun mielestä ihan hauskaa TV-viihdettä katsella. Samoin tykkään Jaajosta persoonana ja hänen lämmin suhtautuminen kilpailijoihin ja heidän tekemisiinsä on myös paikallaan. Sellaista äksyilevää, ilkeämielisesti piikittelevää, käsikirjoitettua kusipää-pomoilua ei jaksaisi katella. Tää on hyvä ja tää on tätä päivää. Jaajosta onkin tullut keski-ikäistymisen myötä varsin miellyttävä kuva ihmisenä. Hauska sanaseppo ja viihdyttäjähän se on aina ollut.

Mutta sitten, kun miettii tota ”yrityspomon” tehtävää ja titteliä, niin eihän se oo oikein kohdillaan, eikä uskottava. Vähän sellainen fiilis, että miksi nyt kukaan edes haluaisi Jaajolle töihin. Sillä on muutama firma, jotka tekee parinsadantonnin liikevaihtoa. Ei mitään suuria menestystarinoita vielä. Voitoista puhumattakaan. Lukuunottamatta sitä mitä pystyy omalla henkilökohtaisella työpanoksellaan tekemään juontajana, toimittajana jne. Sillä tavalla siis ansaitsee itsellensä varmasti ihan kivan leivän pöytään.

Mutta business-puolella ei tekeminen riitä vielä edes kovin suuren ”pääkonttorin” kuukausivuokraan, niin ole siinä nyt sitten suuri johtaja ja imperiumin pyörittäjä. Eihän se Jaajon vika ole ja varmaan viihdearvo edellä on valinta tehty. Mielestäni vaan ton Pomon pitäisi tässä formaatissa olla mallia ”aatoserkko”, niin että koko hommassa olisi arvokkuutta.
 

Byvajet

Jäsen
Mä diggaan tästä formaatista ja on mun mielestä ihan hauskaa TV-viihdettä katsella. Samoin tykkään Jaajosta persoonana ja hänen lämmin suhtautuminen kilpailijoihin ja heidän tekemisiinsä on myös paikallaan. Sellaista äksyilevää, ilkeämielisesti piikittelevää, käsikirjoitettua kusipää-pomoilua ei jaksaisi katella. Tää on hyvä ja tää on tätä päivää. Jaajosta onkin tullut keski-ikäistymisen myötä varsin miellyttävä kuva ihmisenä. Hauska sanaseppo ja viihdyttäjähän se on aina ollut.

Mun mielestä keski-ikäinen setämies ähisemässä aggressiivisesti on yksinkertaisesti nolo ja epäuskottava. Kun kovuus alkaa, auktoriteetti katoaa. Vahva pomo on määrätietoinen, mutta empaattinen ja pehmeä.

Jaajo yllätti myönteisesti. Hän asemoi omalla käytöksellään ohjelman aikuisten seuraleikiksi, jollainen ohjelma todellisuudessa on ollut alusta saakka. Leikkinä ohjelmalla on uskottavuus. Muilla kausilla leikin väittäminen todeksi on tehnyt ohjelmasta kiusallista seurattavaa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Jotenkin tylsä startti. En tiedä johtuuko se sitten Jaajosta, jota en oikein pidä Diiliin sopivana vetäjänä vai kilpailijoiden tylsyydestä. Tehtävätkin vaikuttavat vähän väkisin väännetyiltä kuin myös käsikirjoitetulta.

Ilmeisesti täällä ei olla vielä katsottu toista jaksoa, niin ei varmaan kannata höpistä liikoja?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Se Immosen hattu istuu järkyttävän huonosti. Mutta omaa Rock Your Day brändiä pitää rakentaa. Mies on kirjailija, businessmies, motivaatiopuhuja yms. Toivottavasti Rock Your Day lähtee tästä lentoon.

Remember this is your day. Rock your day!
 

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksei naiset ostaneet niitä BodyGuard 3 -kalsareita, jotka on tarkoitettu keskivaikeasta tai vaikeasta virtsankarkailusta kärsiville naisille ja miehille? Olisi täyttänyt tehtävänannon ja kolmet kalsarit olisivat maksaneet yhteensä reilut 60 €. Miehiltäkin tyhmästi tehty, että ostivat jotkut helvetin kalliit Bodyguard 3 -mittalaitteet, kun nuo kalsarit olisi saanut paljon halvemmalla, eikä tehtävänannossa mitenkään rajattu kumman tuotteen Jaajo & co haluaa.

Luulen, että tuotantoyhtiö ilmoitti aika nopeasti, ettei kyse ole mistään kalsareista. Muuten nämä molemmat joukkueet olisi luultavasti semmoiset hakeneet.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luulen, että tuotantoyhtiö ilmoitti aika nopeasti, ettei kyse ole mistään kalsareista. Muuten nämä molemmat joukkueet olisi luultavasti semmoiset hakeneet.
Näin on varmasti tapahtunut. Molemmat joukkueethan olivat ilmeisesti jo lähdössä kalsareita hakemaan, kunnes saivat mystisesti jostain "uutta tietoa", että on olemassa toinenkin samanniminen tuote. Mä olisin kyllä silti vienyt Jaajolle ja koko johtoryhmälle nuo kalsarit, koska kyseessä oli tehtävänannon mukainen tuote, ja tehtävänannon mukaan tuotteet piti hankkia mahdollisimman halvalla. Kalsarit olivat halvemmat.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Diiliä ei oo pahemmin aikaisemmin tullu katottua, mutta pakko tää on katsoa loppuun kun eka jakso tuli väijyttyä. Laatu kontenttia luvassa
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nopeasti pelattiin Bricco-tehtävä ja en vain mahtanut mitään sille mielikuvalle että Jaajo etsii viinadiilien tekijää ja ryyppytempauksien organisoijaa itselleen.

Itse tehtävä näytti jo heti alkuun että Taru saa rumasti turpaan vastustajalta ja omat viimeistelevät homman. Niin myös kävi.

Nyt myös nähtiin että viime viikon keskiaikaisen meiningin lääke ei ole prinsessaleikit. Taru ei käyttänyt mahdollisuutta kehittyä kun vastaavasti toinen projektiemäntä suoritti hyvin. Oli toki omalla vahvuusalueellaan. Taru lopulta ihan väärässä paikassa.

Se on sanottava että itseäni ei kyllä vakuuttanut edes Petrin meininki vaikka olikin vahva tehtävässä. Tarun kaltaisia herkkäilijöitä ei saa pelätä ja oletin että Petri ottaisi homman jälleen haltuun kun näki että joutui kissaväännön keskelle ja sekavaa jengiin.

Helena vei nyt nuorta mimmiä kuin litran mittaa heti alussa. Työnsi projektipäälliköksi ja piiloutui koko tehtävän ajaksi. Nätisti pelattu, mutta tuo ei kanna.

Janne oli huikea lätsänsä kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sointu on muodollisesti ihan pätevä hakija, ainakin IG-kuvien perusteella. Tekopallothan nuo ovat, mutta kyllä tuon joku varmaan palkkaa sihteerikseen jos ei Jaajo.
 

Barney

Jäsen
Olihan tuo Tarun suoritus suorastaan häpeällinen. Veti projektipäällikkönä koko tehtävän ihan vihkoon, minkä jälkeen uhriutui ja koitti saada Jaajolta säälipisteitä. Jaajo tarjosi vähän syöttinä tuota, että voisiko olla mahdollista, että joukkuekaverit koittavat savustaa Tarun ulos ja Taru tarttui tuohon syöttiin ihan kunnolla. Ne loppuhaastattelun höpinät siitä, että hänet pelattiin ulos sen takia, kun hän on suuri uhka muille kilpailijoille oli melko kiusallista katsottavaa.

Jakson jälkeen nähtyjen pätkien perusteella rock your day on ensi viikolla projektipäällikön roolissa. Tuosta ei voi tulla mitään muuta kuin laatuviihdettä.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Ihan oikea henkilö tippui tänään, ei löytynyt johtajuutta tehtävässä ja homma levisi käsiin kun kukaan ei todellisuudessa pitänyt pakettia kasassa. En myöskään tajua taktisesti tuota Petrin ottamista mukaan viimeiseen kolmikkoon, oli päivänselvää ettei Jaajo laita Petriä tässä vaiheessa pihalle. Itse olisin valinnut tilalle sen kaverin josta Jaajokin tuumasi, että kaveri on ihan näkymätön ja ehkä sen vuoksi en nyt edes kaverin nimeäkään muista.

Mutta siis kuka tää Immonen oikein on, kun tuntuu jonkinlaista, vähintään ironista, suosiota täällä nauttivan? Aidosti luulin alunperin, että Hemohes-Immonen tekee paluun julkisuuteen mutta ei nyt sentään. Pikainen googletus nyt toki kertoo jotain taustoista mutta silti ei oikein avaudu kaverin status. Olen ilmeisesti vaan liian vanha tajuamaan näitä.
 

Johnnie

Jäsen
Olihan tuo Tarun suoritus suorastaan häpeällinen. Veti projektipäällikkönä koko tehtävän ihan vihkoon, minkä jälkeen uhriutui ja koitti saada Jaajolta säälipisteitä. Jaajo tarjosi vähän syöttinä tuota, että voisiko olla mahdollista, että joukkuekaverit koittavat savustaa Tarun ulos ja Taru tarttui tuohon syöttiin ihan kunnolla. Ne loppuhaastattelun höpinät siitä, että hänet pelattiin ulos sen takia, kun hän on suuri uhka muille kilpailijoille oli melko kiusallista katsottavaa.

En usko, että oli mitenkään itsetarkoituksellista uhriutumista tai säälipisteiden hakemista. Ei vain ollut kypsyyttä/työkaluja käsitellä tilannetta ja kasetti petti pahemman kerran. Enemmän tuo tuntui itselleen uskottelevan, että olisi ollut uhka muille.

Väärässä paikassa oli tyttö.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Sattumalta se sama seurue, joka ei saanut palvelua ekasta paikasta, meni siihen toiseen paikkaan. Vähän liian läpinäkyvää tämä välillä tuotannolta.
Onhan osa noista kilpailijoista tuolla sellaisia, joista voisi suoriltaan sanoa, ettei Jaajo niitä palkkaa, vaikka muualla ehkä päteviä olisivatkin. Kuten juurikin tämä tippunut. Mutta kuuluu formaattiin kai tämäkin.

Luulin muuten oikeasti että toi kaveri on Linkin Park -fani, mutta onkin nyysinyt logon omaan käyttöönsä, mah~tavaa. Mutta miksi juuri noi kirjaimet?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Väärässä paikassa oli tyttö.

Toisaalta Tarun kautta nousi esiin tuo poltteleva aihe vanhan koulukunnan ja nykyaikaisen johtamisen eroista. Ja tuo saatiin esiin vielä niin että Helena oli katastrofi ensin ja sitten "voimaantunut" nuori nainen veti ihan samoin vihkoon.

Petrin kautta tuli esiin että jopa tuollaisena perushyvänä vanhempana jätkänä/osaajana voit mennä jumiin jos rupeat pelkäämään herkistelevää nuorta naista projektin yhteydessä.

Taruhan teki selväksi ettei tiedä ravintolakuvioista mitään ja nimesi Peten oikeaksi kädekseen. Tämä toki jälkiviisastelua, mutta Peten olisi tarvinnut jutella 20 sekuntia Tarulle että voi ottaa vetovastuun kun itse projektijohtaja ei ole kartalla ja Taru olisi siunannut tuon.

Tuolla oltiin somessa huomioitu että ravintola-alalta kokemuksen omaavat oli lyöty samaan tiimiin. Itsekin mietin että mitä järkeä, mutta viihdettä sekä draamaahan tässä myös väännetään. Meinaa aina unohtua tuo käsikirjoituksen osuus.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Mun mielestä ne kundit, jotka keksivät ylpeinä mennä jakamaan flyereita läheisten kerrostaloasuntojen postiluukuista, olisi pitänyt poistaa samalla ovenavauksella Tarun kanssa. Jotain pitää aika yrittää, mutta nyt ihan oikeasti.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
En tiedä mitä ihmettä Taru ajatteli ottaessaan Petrin pudotukseen. Taru on vetänyt homman kehnosti ja on projektipäällikkönä vaarassa pudota - no otetaan mukaan joukkueen paras pelaaja. Mä olisin itse ottanut sen jälkiviisastelevan kaverin (Sebastian?), jolle Jaajokin vähän lämpesi, että mikset sä avaa suutasi jos näet että homma menee päin helvettiä.

Taru sai jonkinlaisen paniikkireaktion johtoryhmän edessä. Tuli itkua ja tuli ihme analyysiä, että muut haukkuvat tätä, koska pelkäävät tämän olevan niin hyvä kisaaja, että savustetaan ulos.

Muuten jakso oli aika perus. Näille kahdelle ravintolalle 1,5h mainos. Se jäi ihmetyttämään, että minkähänlaisia mainos flaijereita nuo mahtoivat jakaa, kun ne näyttivät normaaleille A4-papereille mustavalkoisilla painomusteilla. Eikö kenelläkään ole verkostoissa Helsingissä mitään mainostoimistoa, jonka kautta saisi ilmaiseksi tai edes halvalla kunnon mainosesitteet. Olihan se koomisen näköistä, kun kaverit pudotelevat valkoisia A4-papereita randomilla ihmisten postiluukuista sisään.

Siitä koin äärimmäistä vahingoniloa, kun ilmaiseksi tuotteita ja esiintyjiä ruinannut joukkue hävisi kisan. Voittajajoukkue taisi laittaa enemmän rahaa pöytään, jolla saatiin lopulta parempi tulos. En tiedä, vähän itseä tökkii kahden jakson jälkeen tämä tyyli, että kisailijat käyttävät hyödyksi omia verkostojaan. Pitäisi saada kavereilta ilmaiseksi tuotteita ja palveluita nopealla aikataululla. Jos tätä ei rajoiteta mitenkään ohjelman aikana, niin luultavasti lopullisen voittajan valinta kohdistuu johonkin Helsingin seudulla verkostoituneeseen kisailijaan.

Kahden jakson jälkeen ei ole vielä kukaan kisailijoista jäänyt oikein positiivisesti mieleen. Ehkä Petrin nyt voisi nostaa esiin, mutta hänkin on ollut enemmän sellainen "tekee mitä pitää" -kaveri. Yllättävän vähän on nähty minkäänlaisia luovia ratkaisuja tai muita temppuja.

Kauden jälkeen on mielenkiintoista nähdä että päätyykö voittaja lopulta edes Jaajolle oikeasti töihin. Tässäkin ohjelmassa mennään sen verran sometilit edellä, että tuleeko kaikista kisaajista lopulta vain jotain itsenäisiä somevaikuttajia, jotka työllistävät itse itsensä kisan jälkeen omilla bisneksillään.
 
Viimeksi muokattu:

Bronco

Jäsen
En myöskään tajua taktisesti tuota Petrin ottamista mukaan viimeiseen kolmikkoon, oli päivänselvää ettei Jaajo laita Petriä tässä vaiheessa pihalle. Itse olisin valinnut tilalle sen kaverin josta Jaajokin tuumasi, että kaveri on ihan näkymätön ja ehkä sen vuoksi en nyt edes kaverin nimeäkään muista.

Kaksi pudotukseen valittua tuli yllätyksenä myös meikäläiselle. Tarun näkökulmasta ajateltuna järki oli ehkä siinä, että Petri kun ei varmasti putoa, niin asetelmasta tulee enemmän 50/50 ja Tarun todennäköisyydet selvitä jatkoon paranee. Ja toisaalta JOS olisikin käynyt jostain syystä niin, että Petrille oltaisiin annettu monoa (luokkaa 0,0001% mahdollisuus), niin siinä tapauksessa vahva kilpakumppani olisi pelattu ulos. Taru meni siis riskillä, kun tilanne oli joka tapauksessa toivoton.

En usko, että oli mitenkään itsetarkoituksellista uhriutumista tai säälipisteiden hakemista.

Johnnie voi olla aivan hyvin oikeassa. Tarua kun en tunne mitenkään, niin en lähde väittämään vastaan. Olen itse kuitenkin samoilla linjoilla kuin @Barney. Näytti siltä, että Taru huomasi mahdollisen ulospääsyn ja lähti käyttämään tuota säälikorttia loppujen lopuksi liikaa.

Tässä jaksossa huomasi hyvin, että äkkipikaisen Hjalliksen sijaan myös Jaajon kaltaisen leppoisamman vetäjän edessä tyypit ovat ihan yhtä lailla paiseissa. Siellä oli pala kurkussa itse kullakin, jotka tiesivät suoriutuneensa huonosti ja päässä raksutti kovaa vauhtia meriselitykset sen mukaan mihin suuntaan keskustelua ohjattiin toisella puolen pöytää. Ymmärränkin oikein hyvin Tarun murtumisen herkkänä, nuorena tyyppinä kameroiden edessä. Ja mielestäni oli ihan oikein, että tuota muun ryhmän käsienpesua, pelkuruutta ja huonoa kommunikointia kritisoitiin. Mutta yhtä edelleen, mielestäni Taru veti homman liian pitkälle.

Tuolla oltiin somessa huomioitu että ravintola-alalta kokemuksen omaavat oli lyöty samaan tiimiin. Itsekin mietin että mitä järkeä, mutta viihdettä sekä draamaahan tässä myös väännetään. Meinaa aina unohtua tuo käsikirjoituksen osuus.

Hyvä pointti. Ihmetytti myös, että voittajajoukkueeseen oli heitetty käytännössä kaikki ne kisailijat, jotka tunnetaan somesta. Heidän pöydissä vilahtikin esim. tubettajia.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Immosen lakki oli kamala, mutta hänestä jäi mieleen myös tuo omien tapaksien tekemisellä hehkuttelu. Onko se nyt joku erityinen osaamisen alue nykypäivänä, että syö ja tekee tapaksia?

Taru pettyi ja ymmärrän, että itketti. Silti tuo ihmiselle varsin varsin tyypillinen puolustusmekanismi, ne pelkää mua tai ne kadehtii mua, on ulkopuoliselle noloa katsottavaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jäin muuten miettimään että miksi johtoryhmän herra kritisoi "Lidl-Jay-Z" -Jannea? Eikös tuo hoitanut heti taikurihomman kuntoon? Eli otti roolia itse ja hoiti siten osan tehtävästä kuntoon?

Itseäni hymyilytti ajatus taikurista. Kunnes muistin miten hyvä korttitemppu toimii naisiin(olen kadehtinut monesti vierestä) ja miten edes perushyvä taikuri luo tunnelmaa. Eikä ole jaloissa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Immosen lakki oli kamala, mutta hänestä jäi mieleen myös tuo omien tapaksien tekemisellä hehkuttelu. Onko se nyt joku erityinen osaamisen alue nykypäivänä, että syö ja tekee tapaksia?

Taru pettyi ja ymmärrän, että itketti. Silti tuo ihmiselle varsin varsin tyypillinen puolustusmekanismi, ne pelkää mua tai ne kadehtii mua, on ulkopuoliselle noloa katsottavaa.

Hahah repeilin samoille asioille. Junttijanne jaksoi vouhottaa kuinka on tapasmestari, mutta raaka-aineet olisi pitänyt Lidlistä käydä hakemassa. Ei sillä etteikö ne Lidlin ainekset ole ihan Ok, mutta en nyt ensimmäisenä niitä olisi ravintola-annoksiin laittamassa ja pyytämässä kovaa hintaa.

Ja tuo Tarun horina siitä kuinka hän on uhka, oli aika myötähäpeää. Ehkä se tosiaan halusi koulukiusattuna keksiä jonkun puolustusmekanismin tuohon.

Edit. Niin myös se viiniasiantuntija oli aluksi aika kujalla, kun selitti niille daameille 100% rypäleistä :D kai se sitten myöhemmin lähti sujumaan.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
Itseäni jäi mietityttämään että oliko kiellettyä myydä esimerkiksi niitä tiramisuja kalliilla suoraan tietyille ihmisille? Mitä nyt näitä ennen katsellut niin aina mielestäni voitot ovat tulleet sen kautta että myyty yksi tuote esimerksiksi 1000 eurolla eteenpäin. Nyt ei ainakaan mielestäni kukaan yrittänytkään tällaista. Voi olla että on kielletty koska sittenhän kisa menisi vain siihen kenellä on parhaat kontaktit.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Helena vei nyt nuorta mimmiä kuin litran mittaa heti alussa. Työnsi projektipäälliköksi ja piiloutui koko tehtävän ajaksi. Nätisti pelattu, mutta tuo ei kanna.
Joo, Helena käytännössä määräsi Tarun projektipäälliköksi, antoi tyriä ja suolasi tehtävän jälkeen. Samaa mieltä, ettei kanna, eikä Helena muutenkaan ole ollenkaan sitä, mitä Jaajo luultavasti hakee. Mutta kun ei ole ihan surkea ja tuo viihdettä, niin pyörinee mukana vielä jonkin aikaa. Taru ei tainnut olla edes heikoin lenkki tehtävässä, vaan ne markkinointimiehet. Mutta eihän tuolla tavalla voi sulaa johtoryhmässä, vaikka jonkin verran olikin syytä muuta poppoota kritisoida. Sinänsä tuossa formaatissa kyllä ihan normaalia, että tehtävä mennään päällikön johdolla, eikä aleta kesken tehtävän hämmentää, mutta oli tuolla nyt asioita, mihin olisi muiden pitänyt puuttua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös