JA-seniorit 2022

  • 4 289
  • 30

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Moi

Kreikkalaiset aakkoset etenevät sellaista vauhtia, että meidän riskiryhmä ei taida kokoontua tälläkään kertaa, ainakaan perinteiseen ajankohtaan ja perinteisessä paikassa. Toki mielipiteitä ja ehdotuksia aiheesta kuunnellaan.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Taitaa olla fiksuinta, YV:llä & muita kanavia myöden sitten pienryhmissä vertaistukea eri puolilla maata muuten vaan... Harmi, rollaattori just vuosihuollettu ja hyvin kulkee!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Me ollaan @Tinke-80 kanssa aiheesta hiukan viesteilty. Mulla oli sellainen ajatus, että kalkkisten kokoontumisperinne jatkukoon entisellään, jahka rajoitukset ja pandemia sen sallii. Mutta rinnalla elää nyt ajatus alku- tai loppukesän kokoontumiseen eri teemalla (muillekin kuin senioreille) jossain sopivassa paikassa. Onko hyvä vai huono idea, paikkaehdotuksia?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Laitoinkin jo privaa Leonille että miten olisi kun MM-kisat alkavat la 13. toukokuuta klo 20:20 Suomi-Norja pelillä niin jos sitä ennen olisi tapaaminen jossain ja siitä sitten yhdessä tai erikseen katsomaan matsia johonkin?

"Jossain" ja "johonkin" ovat täysin avoinna koska en tunne Helsinkiä niin hyvin että voisin ehdottaa mitään paikkaa tälle tapaamiselle.
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
^ Suomi - Norja pelataan 13.5. mutta kylläkin Tampereella kuten muutkin Suomen pelit..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mikä on seniorin määritelmä?
Perinteen luojan eli edesmenneen ja kunnioitetun nimimerkki fiftyeightin sanoin: ”seniori-ikä on periaatteessa 35v, mutta jokainen joka henkisesti tuntee olevansa sen ikäinen, on tervetullut”.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jep niin on. Ehkä turhan epäselvästi ilmaisin että kyseinen peli voitaisiin porukalla katsoa jossain baarissa tai jossain muussa kisakatsomossa.


Ai näkyykö se peli Tampereen ulkopuolellakin? Heh. Sori oli pakko etkä ollut kyllä mun mielestä yhtään epäselvä. Joo mut mä en osallistu paitsi henkisesti vaikka vissiin olen reilustikin seniori-ikäinen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Miksi ei @Turha Kaukalo kaukalo ole tulossa paikan päälle? Erittäin hyvin sovit porukkaan.

Minulle sopii ainakin ihan hyvin tuo 13.5. jossain pk-seudulla. @Leon oli paikalla ensimmäisessä järjestämässäni kesäringissä niin totta kai olen paikalla hänen "uudistetussa" sennumiitissä. Sitä ilmaveiviä en silti lupaa vetää mutta tiedä mitä ilta tuo tullessaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai perhana, muistan kun olin joskus ja nimenomaan siis muistaakseni tasan kymmenen vuotta sitten tulossa paikalle, olin kysellyt legendaariselta Viiskasilta jo paikan ja että onko ok jos saavun paikalle vaikka ikää on vasta kuukausia yli kolmenkymmenen. Uskoin olevani seniori hengeltäni kuitenkin, kaikki oli ok mutta jotain tuli kotona muistaakseni vastasyntyneemme kanssa etten sitten viitsinytkään lähteä.

Muistan tuon jälkeen nähneeni joskus untakin josta palstalla olen maininnut, jossa saavuin johonkin hämyiseen töölöläisjuottolaan ja pelasin kiiltelevään satiinikauluspaitaan pukeutuneen schollin kanssa bilistä pari erää.

No, nyt ikää onkin jo 40 ja kyllä mä joku kerta tähän kokoontumiseen paikallekin vielä aion, mieluiten kun pandemiahommat on ohi ja maailma toivottavasti pyörii normaalimmin. Tässä kun vielä itse koronan kourissa olen nyt pari viikkoa kotoillut, niin korostuu se että ehkä nyt ei kuppiloihin tule lähdettyä kokoontumaan tällaisina aikoina.
 

Glove

Jäsen
Ikää olisi tarpeeksi, 14kk päästä jo 50 v. Mutta ei ole mitäön hajua mikä on tilanne keväällä, onko sitä töissä, työttömänä, saikulla vai eläkkeellä. Katotaan asiaa lähempänä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voisin tulla, jos sallitaan. Seniori-iän olen ylittänyt jo vuosia sitten.

Koulun joukkueessa olin aina Giovanni Buli, keskikenttäpelaaja niin futiksessa kuin lätkässäkin. Se oli kunnianosoitus Italia-faniudelleni. Ehkä myös viittaus siihen, etten ollut aina urheilijakunnossa. Mutta olin saatanan kova vapareiden laukoja ja muutenkin hyvä laukoja. Erikoismies jo silloin!

Silloin se oli vittuilua, mutta nykyään otan tämän kohteliaisuutena. Se oli todella kaunista. Ei joka jätkällä ole italialaista taiteilijanimeä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Leon

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ajatus osallistumisesta tuntuu kieltämättä houkuttelevalta. Ikä riittää kevyehkösti, ainoastaan ajankohta saattaa olla ongelmallinen. Koputan puuta ja toivon parasta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taidan ilmaantua paikalle mikäli aikataulu antaa myöden ja rollaattori kestää.

Pariin kertaan on ollut jo lähellä, jos tällä kertaa onnistuisi. Fyysinen ja henkinen ikä riittää reippaasti, ei edes rima heilu.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ollut kerran paikalla, mutta siitä on varmaan jo ainakin 10 vuotta. Ehkä sitä voisi taas jossain vaiheessa yrittää. Hauskahan se oli silloinkin kaljoitella.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ollut pari kertaa paikalla. Toisella kertaa näin legendaarisen scholl:n. scholl oli/on oikeasti olemassa, ja juuri sen oloinen, mitä kirjoituksissaan on itsestään tuonut ilmi. Trolliksi olin aiemmin epäillyt. Voiko siitä ilta enää parantua?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Me ollaan @Tinke-80 kanssa aiheesta hiukan viesteilty. Mulla oli sellainen ajatus, että kalkkisten kokoontumisperinne jatkukoon entisellään, jahka rajoitukset ja pandemia sen sallii. Mutta rinnalla elää nyt ajatus alku- tai loppukesän kokoontumiseen eri teemalla (muillekin kuin senioreille) jossain sopivassa paikassa. Onko hyvä vai huono idea, paikkaehdotuksia?
Samassa talossa kuin perinteinen kohtaamispaikka, on vuokrattavia kokoustiloja.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos on niin paikan pitää olla sellainen, ettei mitään retalejengiä pyöri nurkissa heilumassa.

Ja edellinen kaikella rakkaudella, olisi kyllä edelleen hieno päästä toteuttamaan se aiemmin tässäkin ketjussa mainitsemani uneni joku kerta, että erä tai pari erää bilistä schollin kanssa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos on niin paikan pitää olla sellainen, ettei mitään retalejengiä pyöri nurkissa heilumassa.

Ja edellinen kaikella rakkaudella, olisi kyllä edelleen hieno päästä toteuttamaan se aiemmin tässäkin ketjussa mainitsemani uneni joku kerta, että erä tai pari erää bilistä schollin kanssa.


Älä vaan pukeudu homohousuihin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onko tämä idea vielä hengissä eli että 13.5. tapaaminen ja matsin katselu jossain? Nythän näyttää ainakin siltä, että mitään rajoituksia ei silloin enää ole (toki tilanne voi muuttua nopeastikin, mutta juuri nyt ei näytä todennäköiseltä).

Lähinnä mietin, että kesäringin voisi pitää sitten tuolla heinä-elokuun vaihteessa kuten viime vuonna. Turha kuukauden välein miittejä pitää.
 

Glove

Jäsen
Onko tämä idea vielä hengissä eli että 13.5. tapaaminen ja matsin katselu jossain? Nythän näyttää ainakin siltä, että mitään rajoituksia ei silloin enää ole (toki tilanne voi muuttua nopeastikin, mutta juuri nyt ei näytä todennäköiseltä).

Lähinnä mietin, että kesäringin voisi pitää sitten tuolla heinä-elokuun vaihteessa kuten viime vuonna. Turha kuukauden välein miittejä pitää.
Joo liian kalliiksi tulee käydä Helsingissä kerran kuussa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen tulossa kesärinkiin, mutta tuon senioritapaamisen jätän väliin. Jos samanlainen miitinki järjestetään myöhemmin tänä vuonna, saatan tulla sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös