Järvenpää jatkaa kakkoskoutsina

  • 1 928
  • 11

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tällainen tiedote putkahti:

"SaiPa on tehnyt jatkosopimuksen valmentaja Hannu Järvenpään kanssa. Sopimus on mallia 1+1v. Hänen valmentaa yhdessä päävalmentaja Heikki Mälkiän kanssa edustusjoukkuetta ja vastaa nuorten pelaajien kehittämisestä liigajoukkueeseen. SaiPa on ollut tyytyväinen Järvenpään panokseen etenkin nuorten pelaajien kehittäjänä."

Ihan hyvä homma. Jotain jatkuvuutta sentään.
 

Sachl

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hieno homma!

Mun mielestä Järvis on ollut ihan kelpo valmentaja, Mällin kanssa työ tuntuu sujuvan hyvin ja olen itse toivonnukkin että hän jatkaa, ensi vuonna saipan valmentaja kaksikko näyttää ihan kelvolliselta.
 

Hannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä juttu, että Järviksen kyvyt toimia nuorten kanssa on noteerattu. Uskotaan, että parivaljakko Mälkiä-Järvenpää saa palautettua sputnikit takaisin lentoradalleen ensi kaudella.

Nyt kun vielä saataisiin Pasille jatkosoppari. Joukkue tarvitsee persoonia!
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Hannes
Hyvä juttu, että Järviksen kyvyt toimia nuorten kanssa on noteerattu. Uskotaan, että parivaljakko Mälkiä-Järvenpää saa palautettua sputnikit takaisin lentoradalleen ensi kaudella.

Tuossahan tuo tärkein. Nuorilta pelaajilta on kuulunut kiitosta Järviksen toiminnasta, tpsin Skrikon aikana kuka tahansa kakkosvalmentaja olisi varmaan ollut pelaajan kannalta loistava.

Summa summarum. Mälkiä halusi ja Järvenpää halusi ja siitä syntyy jotain...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitenköhän mahtaa olla peluutuksen laita ensikaudella? Skrikon aikanahan Pete peluutti hyökkääjiä ja Järvis peluutti puolustajia (sen lisäksi että teki kaiken työn mistä Skriko otti kunnian, tosin tiedä sitten siitä kunnian määrästä...). Mälkiä, tultuaan kehiin, otti ohjat täysin omiin käsiinsä. Mitenköhän siis ensikaudella. Pysyykö Järvis taustahemmona, vai jakaakohan Mälli vastuuta hänenkin harteilleen enemmän?
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Ted Raikas
Mitenköhän siis ensikaudella. Pysyykö Järvis taustahemmona, vai jakaakohan Mälli vastuuta hänenkin harteilleen enemmän?

Eiköhän Järvikselle tule vastuuta myös peluuttamisessa. Mälkiä käsittääkseni halusi vaan ottaa heti alusta kaikki ohjat itselleen ja lähteä "kovalla kädellä" ohjaamaan laivaa uuteen suuntaan. Halusi saada homman näyttämään juuri siltä kuin H.Mälkiä haluaa. Toiseksi hänellä ei ole mitään yhteistä taustaa Järvenpään kanssa ja ehkä epävarmuus yhdessä tekemisestä ja näkemyksistä jääkiekkoilun suhteen oli taustalla. Jatkosopimus vahvisti molemminpuolisen tyytyväisyyden.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti Aksu
Toiseksi hänellä ei ole mitään yhteistä taustaa Järvenpään kanssa ja ehkä epävarmuus yhdessä tekemisestä ja näkemyksistä jääkiekkoilun suhteen oli taustalla. Jatkosopimus vahvisti molemminpuolisen tyytyväisyyden.
Itse asiassa, on. Kysykääpäs jommalta kummalta ovatko tuttuja ennestään. hymiö.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Itse asiassa, on. Kysykääpäs jommalta kummalta ovatko tuttuja ennestään. hymiö.

Joku viisaampi voisi nyt valaista minua ja kertoa missä vaiheessa ovat työskennelleet yhdessä???
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Viestin lähetti Aksu
Joku viisaampi voisi nyt valaista minua ja kertoa missä vaiheessa ovat työskennelleet yhdessä???
Siitä on kylläkin jo tovi, nuorisomaajoukkueen vuosina tai jotain(?), pelaajina.
Tai sitten muistan joitain nimiä ihan päin v... väärin.
 

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Siitä on kylläkin jo tovi, nuorisomaajoukkueen vuosina tai jotain(?), pelaajina.
Tai sitten muistan joitain nimiä ihan päin v... väärin.

Skriko ja Järvenpää ovat kyllä tuttuja toisilleen niin nuorisomaajoukkueista kuin leijonistakin, mutta Mälkiällä ja Järviksellä tuskin tälläistä yhteistä nuorisomaajoukkue taustaa on. Miehet kun ovat aivan eri ikäluokkaa, Mälli (-58) ja Järvis (-63). A-maaottelut jäivät aikanaa Mälliltä vähiin mutta B-maaotteluja miehet ovat tietysti saattaneet yhtäaikaa pelata. Liigassa tai missään muussakaan sarjassa tiet eivät ole kuitenkaan aiemmin kohdanneet.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Voi olla näinkin, mutta jostakin tuo nyt vain kummittelee, että näillä kahdella oli joskus silloin, yhteydenpitoa tai jotain. Kysykää "Hemmolta" varmistus, en nimittäin tästä enää menisi takuuseen (en kyllä mennyt alunperinkään).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös