Tee asiakastyytyväisyystutkimus tai bränditutkimus SaPKolle.
Asiakastyytyväisyystutkimuksen rakenne voisi olla seuraava:
1. Johdanto
- SaPKo
- Mestis
- Teoreettinen viitekehys 1
- Teoreettinen viitekehys 2
2. Palveluammatit ja asiakastyytyväisyys
- Mikä on palveluammatti?
- Palveluiden määrittely
- Ydinpalvelu, avustavat palvelut ja tukipalvelut
- Vuorovaikutus palvelutilanteessa
- Onnistunut ja epäonnistunut vuorovaikutus
- Asiakastyytyväisyys ja -uskollisuus
3. Savonlinnalaiset kohderyhmänä
- Mikä on savolainen?
- Savo ja mainosmediat
- Jääkiekko ja Savo
4. Markkinoinnin kilpailukeinot (4P/7P/9P)
- Tuote, hinta, saatavuus, markkinointiviestintä jne
5. Asiakastyytyväisyystutkimus
- Tutkimusprosessi
- Tutkimusongelmat ja menetelmät
- Aineiston keruu
- Otanta ja otoskoko
- Tutkimuslomake ja sen rakentaminen
- Reliabiliteetti ja validiteetti
-Tutkimustulokset
6. Yhteenveto ja johtopäätökset
Bränditutkimuksen rakenne voisi olla:
1. johdanto
- Rakenne
- SaPKo
- Teoreettinen viitekehys 1
- Teoreettinen viitekehys 2
2. Brändäyksen strategia
3. Brändi kilpailuetuna
4. SaPKo-brändin ominaisuuksia
5. Viestinnän rooli brändäyksessä
6. Mittaaminen ja seuranta
7. SaPKon bränditutkimus
8. Yhteenveto ja johtopäätökset
Noista kahdesta saisit ainakin nopeasti tehtyä hyvän opinnäytetyön. Molemmissa aiheissa lähdemateriaalia on riittävästi, jotta tekeminen on mukavaa. Yhtiömuotojen tutkimisessa saatat päätyä siihen, että keksit pyörän uudelleen tai et keksi mitään. Siihen tilanteeseen et halua päätyä.
www.theseus.fi ja asiasanojen selauksesta löydät vastaavia töitä joista voit katsoa mallia. Varsinkin jos kysymyslomakkeen kysymyksien keksimisessä on vaikeuksia, niin tuolta saa hyvin otettua mallia. Kysely kannattaa tehdä
Webropolin avulla niin et joudu käsittelemään saamaasi tutkimusmateriaalia ns. käsin, vaan voit antaa koneen tehdä ikävät hommat. Jokaisesta tutkimuksesi kysymyksestä saat aikaan vähintään sivun verran materiaalia. Joten kysymysten määrällä voit suhteellisen helposti kasvattaa opinnäytetyösi kokonaispituutta. Loppujen lopuksi homma on helppoa kuin heinän teko, mikäli aihe on mieluisa ja lähdemateriaalia on riittävästi.