Jäähyjä ajassa 60:00

  • 2 723
  • 26

tsei_tsei

Jäsen
Re: Tsei Tsei...hohhoijaa...

Viestin lähettänyt käyttäjä Eisenhower
Luin vasta nyt tämän viestiketjun ja en voi muuta kuin ihmetellä sitä negatiivisuuden määrää, joka Tsei Tsein sielunelämää hallitsee. Kyynisyys on älykkäimmillään taiteenlaji, mutta nuo Tsei Tsein kommentit kertovat vihamielisyydestä ja ahdistuksesta, jonka taustalla on usein oma riittämättömyyden tunne. Normaalia on, että tämä ahdistus kaadetaan jonkun toisen niskaan. Tässä tapauksessa tuo "joku toinen" on Antero Mertaranta, suomalainen jääkiekko ja suomalaiset jääkiekkofanit.

Hae ihmeessä apua ammattiauttajilta tai elämäsi käy ennen pitkää liian raskaaksi. Negatiivisuus on kuin lumipallo. joka vieriessään kasvaa, kunnes se ei yhtäkkiä enää olekaan omistajansa hallittavissa.

Arvostan suuresti viiden pennin psykoanalyysiä, jonka pystyt tekemään tuntematta minua yhtään paremmin. Jos suhtaudun tiettyyn ilmiöön negatiivisesti, niin tekeekö se minun koko elämästä surullista ja ahdistunutta? Enhän minä Antero Mertarantaa vihaa. Vitutti vaan äskettäinkin, kun Mertsi sanoi, että Ylönen taklattiin törkeästi kyynerpäällä keskialueella, vaikka kyseessä oli puhdas taklaus. Mielestäni on surullisempaa, jos joku henkilö on näin yksisilmäinen ja pystyy kääntämään jokaisen pienenkin asian Suomen syrjimiseksi tai vastaavasti Suomen eduksi. (tässä Suomi = Suomen jääkiekkomaajoukkue)

Molli on realismia ja duuri fantasiaa.
 

tsei_tsei

Jäsen
Re: tsei tsei

Viestin lähettänyt käyttäjä Vakio

Minkä tahansa muun urheilulajin edustajat olisivat onnesta ymmyrkäisenä, jos kadunmiehet puhuisivat ko. lajista puhumasta päästyään ja jos kaikki mediat seuraisivat lajia yhtä herkeämättä.

Niin, ehkä olenkin katkera, kun Yle ei televisioi Suomen jalkapallomaajoukkueen harjoitusotteluita, ei edes niitä jotka pelataan virallisena UEFA:n varaamalla maaottelupelipäivänä, vaan lähettää jotain pilipali Sweden Hockey Gameseja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös