Itsenäisyyspäivän Linnan juhlat & lieveilmiö liveseurantaketju 6.12.2019

  • 59 902
  • 961

Barney

Jäsen
Osmo Ikonen osaisi varmaan soittaa tuota lavalla olevaa kantelettakin vai mikä helvetti tuo vekotus onkaan. Siinä on kyllä lahjakas muusikko.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tuossa oli oivallinen osoitus nyky”musiikista” koneet jyllää ja keinotekoista tunnelman luontia.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Roope Salminen ja koirat 10 vuotta?

Eihän niillä oo ku yks biisi?

Huutista Roopen kommentille siitä, että Madafakin Darra on yksi 2010-luvun isoimmista hiteistä :D
 

Barney

Jäsen
Oli kyllä hauskoja vitsejä Roopelta. Naurattaa vieläkin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Huberin omat kappaleet loppui niin nyt kuulemme pinkkipuhelin - heviä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Seuraaviin Linnan juhliin voidaan jatkoihin hankkia soittamaan Slipknot ja jokainen sivistynyt pelle, joka koittaa käyttäytyä asiallisesti, niin niskapers-otteella isoista ovista ulos. Appelsiini- sekä muut vitun mansikkaboolit ovat vain hinteille ja teinitytöille. Pöytään vain yhtä boolia, kossuboolia, joka on sitä itseään.

Rupeisi kerrankin tapahtumaan. Perjantai ja kaikki.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Roope ja sen kahdeksan tasa-arvoista pelleään. Jännä juttu että silti Roope aina edustaa kaikkialla.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Haber laulaa itsenäisyyspäivänä Hollywoodin vuoristoista ja kuinka ei haluaisi niiden luota lähteä. Ei ehkä ihan sovi itsenäisyyspäivän tunnelmaan, mutta kuka minä olen tuomitsemaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Seuraaviin Linnan juhliin voidaan jatkoihin hankkia soittamaan Slipknot ja jokainen sivistynyt pelle, joka koittaa käyttäytyä asiallisesti, niin niskapers-otteella isoista ovista ulos. Appelsiini- sekä muut vitun mansikkaboolit ovat vain hinteille ja teinitytöille. Pöytään vain yhtä boolia, kossuboolia, joka on sitä itseään.

Rupesi kerrankin tapahtumaan. Perjantai ja kaikki.

Paikkana Nosturi, ilta loppuu näyttävään Wall Of Deathiin.
 

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Roope ja sen kahdeksan tasa-arvoista pelleään. Jännä juttu että silti Roope aina edustaa kaikkialla.
Onks siin muitakin kuin Roope ja JonJon? Mitään muita bändin jäsenii ei näy ikinä missään muualla kuin keikoilla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Haber laulaa itsenäisyyspäivänä Hollywoodin vuoristoista ja kuinka ei haluaisi niiden luota lähteä. Ei ehkä ihan sovi itsenäisyyspäivän tunnelmaan, mutta kuka minä olen tuomitsemaan.

Katsos ei ole enää Suomea ja Ruotsia ja Yhdysvaltoja. Olemme globaaleja. Janne Holmenkin halusi edustaa Ahvenanmaata ja Kimi halusi Monacoon. Ja Elon Musk kuuhun.
 

Barney

Jäsen
Helvetin hyvin soitti Osmo Ikonen tämän biisin. Kuulosti melkein siltä, kun soittaisi omaa biisiään.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Hirviniemi myös kai Kuusamakujalla kun ei näy.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Haber laulaa itsenäisyyspäivänä Hollywoodin vuoristoista ja kuinka ei haluaisi niiden luota lähteä. Ei ehkä ihan sovi itsenäisyyspäivän tunnelmaan, mutta kuka minä olen tuomitsemaan.

Olisko sen pitänyt säveltää itsenäisyyspäiväksi ihan oma biisi?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
”Ja seuraavaksi....kuulemme...Lärvistä”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös