Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

  • 129 095
  • 563

M.K.M. 15

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames, Suomen maajoukkue, Pelicans
Kiitos kehuista, vaikka ehkä hieman liioitellut olivatkin...

Videot on mm. parilta kuukauden parhaat -videolta, joita löysin Flames:in foorumilta. Käytin myös muita sekalaisia kokoelmia(yhteensä n. 10:tä).
En tiedä muutakaan paikkaa, mistä saisi highlighteja. Nhl.com:ista en ole onnistunut lataamaan niitä koneelleni. (Mikä ei tietenkään tarkoita,
etteikö sellainen olisi mahdollista. Olen aivan 'loistava' tietokoneen käyttäjä...:j) Olis kiva jos joku vois neuvoa mua tässä asiassa.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Tony Twist

Pitkästä aikaa laitan jonkun tekeleeni jakoon.
Tässä olisi n.45 minuutissa tehty pätkä Tony Twististä.
Loppui hieman materiaali kesken kun tätä valmistelin. Pahoitteluni siitä.
No mutta toivottavasti kelpaa joillekkin...



Ainiin!!! Anteeksi kaikille jotka eivät pidä musiikista!!!!

Nauttikaa ja ANTAKAA palautetta!!!

http://rapidshare.de/files/10467743/Tony_Twist_Tribute.wmv.html
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Marcelo Nyman kirjoitti:
Pitkästä aikaa laitan jonkun tekeleeni jakoon.
Tässä olisi n.45 minuutissa tehty pätkä Tony Twististä.
Loppui hieman materiaali kesken kun tätä valmistelin. Pahoitteluni siitä.
No mutta toivottavasti kelpaa joillekkin...



Ainiin!!! Anteeksi kaikille jotka eivät pidä musiikista!!!!

Nauttikaa ja ANTAKAA palautetta!!!

http://rapidshare.de/files/10467743/Tony_Twist_Tribute.wmv.html

Loistava pätäkä jälleen kerran, kiitos Marcelo! Tietenkin pari vanhaa ja huonolaatuista clippiä oli seassa, mutta sinähän et sille mitään voi.

Loppukaneetiksi sanoisin vain, on tuo Twister ÄIJÄ!! Yksi kovimmista ikinä missään.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Marcelo Nyman kirjoitti:
Nauttikaa ja ANTAKAA palautetta!!!
Tässähän herkistyy nähdessään Twisterin St Louisin paidassa, kiitos siitä. Ja oikeasti kiitos teille kaikille jotka näitä jaksavat vääntää. Todella miellyttävää katsottavaa.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Squit kirjoitti:
Loistava pätäkä jälleen kerran, kiitos Marcelo! Tietenkin pari vanhaa ja huonolaatuista clippiä oli seassa, mutta sinähän et sille mitään voi.

Loppukaneetiksi sanoisin vain, on tuo Twister ÄIJÄ!! Yksi kovimmista ikinä missään.

Kiitoksia. Yhdyn tuohon "äijä" juttuun.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Mites tuo musiikki on uponnut niihin jotka ovat katsoneet Twister Tribuutin???
 

obe'

Jäsen
Suosikkijoukkue
#8
Marcelo Nyman kirjoitti:
Mites tuo musiikki on uponnut niihin jotka ovat katsoneet Twister Tribuutin???
Itse en ole millään tavalla tuon tyylisen musiikin ystävä, mutta videoon musiikki sopi hyvin. Muutenkin hyvä video :)
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
obe' kirjoitti:
Itse en ole millään tavalla tuon tyylisen musiikin ystävä, mutta videoon musiikki sopi hyvin. Muutenkin hyvä video :)

Ok. Thanks!
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Marcelo Nyman kirjoitti:
Pitkästä aikaa laitan jonkun tekeleeni jakoon.
Tässä olisi n.45 minuutissa tehty pätkä Tony Twististä.
Loppui hieman materiaali kesken kun tätä valmistelin. Pahoitteluni siitä.
No mutta toivottavasti kelpaa joillekkin...



Ainiin!!! Anteeksi kaikille jotka eivät pidä musiikista!!!!

Nauttikaa ja ANTAKAA palautetta!!!

http://rapidshare.de/files/10467743/Tony_Twist_Tribute.wmv.html


Aivan loistava pätkä loistavasta tappelijasta!!! Näitä lisää! Sanat eivät riitä kertomaan...

Niin ja musa sopi hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

marty33

Jäsen
Suosikkijoukkue
toronto, detroit, ottawa, tps
Marty ja Semenko

Voisko joku pro väsäillä tribuutteja, täs olis vaihtoehtoja: McSorley, Semenko,
ja tietenkin buldoggi Wendel Clark, best of all time, total power forward.
Joey Kocur..
 
Täällä aloitetellaan uutta harrastusta tappelu-/maali-/taklaus-videoiden parissa. Tähänastiset tuotokset on tehty mielestäni vähän huonolla moviemakerillä. Löytyykö netistä jotain parempia freewarena?
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
jacquar-fan kirjoitti:
Täällä aloitetellaan uutta harrastusta tappelu-/maali-/taklaus-videoiden parissa. Tähänastiset tuotokset on tehty mielestäni vähän huonolla moviemakerillä. Löytyykö netistä jotain parempia freewarena?
En ainakaan ole itse löytänyt mitään joka olisi kelvannut minulle. Käy ostamassa "kunnon" ohjelma... Ne on halpoja...
 

macce

Jäsen
Suosikkijoukkue
kaikki ne 'nimettömät' pikkuseurat..

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Terve!!

No siitä onkin vähän aikaa kun oon täällä ollu eikä sillon edes tainnu olla tätä hienoa omien videoiden foorumia!! Olen ittekin tehny sellasen 5 videoo ja ajattelin että jos niistä nyt pari ensimmäistä laittas tänne ihmisten katseltaviksi ja arvioitaviksi!! joten pari omaa kokoelmaa aiheesta Taklauksia ja Tyrmäyksiä!!

Best Of Hockey vol.1
http://rapidshare.de/files/8371558/Best_Of_Hockey_Vol_1.0.wmv.html

Best Of Hockey vol.2
http://rapidshare.de/files/8767615/Best_Of_Hockey_Vol.2.wmv.html
 
Viimeksi muokattu:

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Uncle J kirjoitti:
Näyttää tämä ketju jo hiljentyneen, mutta tässä on video minkä kasasin sunnuntai-illan ratoksi...

Ladatkaa ja nauttikaa:
http://rapidshare.de/files/12107229/Bowling_Would_Be_Better__If_It_Were_Hockey.wmv.html

Hyvä klippi! Kiitoksia! Siinä oli jokaiselle jotakin: maaleja, torjuntoja, taklauksia ja tappeluita.

Tehkää ihmeessä muutkin, kyllä näitä katsotaan :)

Mielellään kertokaa mitä videoissanne on (ja vähän myös että missä suhteessa). Mä en ainakaa pahemmin välitä sellaisista joissa on pelkästään tai suurimmaksi osaksi tappeluita...

Itsekin meinaan tehdä tämän kauden hailaiteista kokoelmaa.. Tai aioin jättää sen kauden loppuun, mutta taidanki tehdä useamman kun materiaalia on niin paljon! Tosin tämän kauden taklauksia (läheltä kuvattuna) ja torjuntoja (niin ikään läheltä, mieluiten uusintoja) kaivattaisiin. Nuo highlight machinesta otetut torjunnat ja taklaukset kun ei kovin kummoiselta näytä, kun ne on useimmiten kaukaa ja itse pelitilanteesta (ei uusinnasta) kuvattuja... Maalit nyt näyttääki joltain kaukaakin.. Niin ja tosiaan Ovechkinista varmaan teen myös kokoelman, mutta sen varmaan säästän kauden loppuun, että siitä tulis vähä erilainen kuin muut. Noita Ovechkin-kokoelmia nimittäin on jo aika monta.
 

MOHJMTS

Jäsen
eleven kirjoitti:
Hyvä klippi! Kiitoksia! Siinä oli jokaiselle jotakin: maaleja, torjuntoja, taklauksia ja tappeluita.

Kiitoksia vaan.. Olipa sinne eksyny pieni kirjotusvirhekin nimimerkin kohdalle, mutta niillä nyt ei täällä niin väliä..

Ja seuraava video tuleekin sitten joskus tulevaisuudessa kun on taas laadukasta materiaalia tarpeeksi...
 

Larba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nopeasti väsäsin moisen koosteen. Pelkkiä taklauksia luvassa, ei pelkästään Nhl:stä vaan muitakin liigoja mukana.

Ensimmäistä kertaa tuota Moviemakeria käyttelin ja aika usein tuppasi mokoma kaatua.

Kokoa n. 50mb
Kestoa reilut 3 minuuttia

http://rapidshare.de/files/12223441/Hits_From_Various_Leagues.wmv.html

Ps. Kaikki mahdolliset kirjoitusvirheet ovat tarkoituksellisia
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Tuo Moviemakeri on kyllä oiva laitos tuhoamaan videoidentekoinnostustani. Se on helppo käyttää ja saa kyllä ihan kivoja amatööripätkiä väsättyä, mutta sitten se kaatuileminen...

Jos ohjelmassa on ominaisuutena, että saa lisättyä ääntä, niin miksi se kaatuu aina kun jonkun äänen siihen liitän? Se nyt ei olisi mikään ihme, jos syynä olisi vain se että koneeni on aivan sekaisin, mutta kun kaveri sanoi saman ilmenneen hänelläkin.

Ei muuta. Piti vain avautua.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
ChosenTwo kirjoitti:
Tuo Moviemakeri on kyllä oiva laitos tuhoamaan videoidentekoinnostustani. Se on helppo käyttää ja saa kyllä ihan kivoja amatööripätkiä väsättyä, mutta sitten se kaatuileminen...

Jos ohjelmassa on ominaisuutena, että saa lisättyä ääntä, niin miksi se kaatuu aina kun jonkun äänen siihen liitän? Se nyt ei olisi mikään ihme, jos syynä olisi vain se että koneeni on aivan sekaisin, mutta kun kaveri sanoi saman ilmenneen hänelläkin.

Ei muuta. Piti vain avautua.
Jos sulla on koneella ffdShow codekki paketti niin poista se ja kokeile sen jälkeen uudestaan. Kyseiset ohjelmat eivät oikein pidä toisistaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös