Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

  • 128 826
  • 563

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Tiki #10

Tuli tuossa (taas) väännettyä yksi video lisää, tällä kertaa eräästä NHL:n kaikkien aikojen värikkäimmistä pelaajista ja kaupan päälle hän on vielä suomalainen.

Kuten arvata saattaa, kyseessä on Esa Tikkanen. Jotkut taisivat tällä tai NHL videot palstalla jonkin verran kysellä videota Tikkasesta, joten olkaapa hyvät vain!

Oli kyllä aikamoisen vaikeaa löytää videoita Tikistä, mutta jonkin aikaa kun etsi niin kyllä ihan hyvää materiaalia sain kasaan. Videolla muutama maali, vähän sikailua, muutama mojova niitti ja jokunen tappelukin sekä tietenkin hauskoja muistoja Tikin loistokkaan uran varrelta :)

Ja tärkein, eli linkki videoon: ESA TIKKANEN

Nautinnollisia katseluhetkiä, nasse setä menee nyt paskalle!
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Kiitoksia Doanerille hyvästä pätkästä! Lämmitti ja nauratti kyllä katsella. Enpä tiennyt että ehti pussaillakkin.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
ISO E

Philadephia Flyersin numero 88, Eric Lindros kylvi kauhua vastustajissaan 90 luvulla. Hän osasi maalinteon, ajoi ylitsesi jos astuit hänen tielleen ja tarvittaessa jakoi oikeutta paljain nyrkein. Hän osasi kaiken. Harmi vaan että aivotärähdykset pilasivat tämänkin pelaajan uran.

Eric Lindrosin Flyers vuosien parhaita paloja:

http://www.youtube.com/watch?v=DWqyNCs8i3g
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Philadephia Flyersin numero 88, Eric Lindros kylvi kauhua vastustajissaan 90 luvulla. Hän osasi maalinteon, ajoi ylitsesi jos astuit hänen tielleen ja tarvittaessa jakoi oikeutta paljain nyrkein. Hän osasi kaiken. Harmi vaan että aivotärähdykset pilasivat tämänkin pelaajan uran.

Eric Lindrosin Flyers vuosien parhaita paloja:

Jee! Antaisin suuren peukalon tästä, jollen olisi äsken telonut tätä ulokettani. Kuitenkin loistava tavaraa taas Doanerilta. Oli se E aikoinaan kova, voi että.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Philadephia Flyersin numero 88, Eric Lindros kylvi kauhua vastustajissaan 90 luvulla. Hän osasi maalinteon, ajoi ylitsesi jos astuit hänen tielleen ja tarvittaessa jakoi oikeutta paljain nyrkein. Hän osasi kaiken. Harmi vaan että aivotärähdykset pilasivat tämänkin pelaajan uran.

Eric Lindrosin Flyers vuosien parhaita paloja:

http://www.youtube.com/watch?v=DWqyNCs8i3g
Hyvää pätkää Doaner. Nostan hattua! Kyllähän Lindros on yksi vahvimpia kavereita kuka on ikinä NHL pelannut. Aivan mahtava tasapaino ja se voiman määrä miehessä. Harmi että ura meni sitten miten meni mutta parhaana aikoina oli kyllä dominoiva pelaaja liigassa. Pystyi tekemään kaikkea mahdollista kaukalossa paitsi toimimaan maalivahtina :-) Huikea taklaaja ja yllättävän pehmeät kädet joten harhautuksetkin onnistuivat. Toivoin että miehen ura vielä jatkuisi mutta kyllä se näyttää siltä että mies ei enää NHL:n kaukaloihin astu. Virallista lopettamispäätöstä ei ole ilmeisesti tullut vielä?
 

TML

Jäsen
Loistava pätkä jäätävästä äijästä!

Oli aikoinaan niin YV että alta pois. Kukas toi Detroitin ämmä oli tossa melko lopussa joka veteli tilanteen jälkeen selästä laitaan Erkin mutta jäi nopeesti tilanteen jälkeen taottavaks?
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Loistava pätkä jäätävästä äijästä!

Oli aikoinaan niin YV että alta pois. Kukas toi Detroitin ämmä oli tossa melko lopussa joka veteli tilanteen jälkeen selästä laitaan Erkin mutta jäi nopeesti tilanteen jälkeen taottavaks?

Kyseinen pelaaja on viikatemies Stu Grimson.

Kiitos kaikille palautteesta!
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Olen aloittelemassa uuden videon luontia ja minulla on seuraavanlainen ongelma : Minulla on paljon Media playerin videoita (avi, wmpg jne.) sekä myös quicktime videoita (mov). Olen tehnyt tähän asti videoni Movie Makerilla, mutta kun se ei oikein suostu yhteistyöhön noiden quicktime videoiden kanssa. Kysymykseni kuuluu löytyisikö sellaista videon teko ohjelmaa joka toistaisi molempia videoita ja jos löytyy niin voisitteko pistää linkkiä?

Jos ilmaisin asiani liian epäselkeästi kyselkää ihmeessä niin yritän tarkentaa...
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Olen aloittelemassa uuden videon luontia ja minulla on seuraavanlainen ongelma : Minulla on paljon Media playerin videoita (avi, wmpg jne.) sekä myös quicktime videoita (mov). Olen tehnyt tähän asti videoni Movie Makerilla, mutta kun se ei oikein suostu yhteistyöhön noiden quicktime videoiden kanssa. Kysymykseni kuuluu löytyisikö sellaista videon teko ohjelmaa joka toistaisi molempia videoita ja jos löytyy niin voisitteko pistää linkkiä?

Jos ilmaisin asiani liian epäselkeästi kyselkää ihmeessä niin yritän tarkentaa...

Olisin itsekkin kiinnostunut tuollaisesta ohjelmasta, mikäli semmoista on olemassa.

Itse olen kuitenkin tyytynyt siihen että olen convertoinut mov, rm ja 3gp formaatissa olevat videot avi:ksi, jolloin ne toimivat myös movie makerissa. Käyttämäni ohjelman nimi on ImTOO MOV Converter 3.

Itellä on jäänyt toi videoiden tekeminen aika vähiin viime aikoina, kun resurssienhallinta (explorer.exe) pukkaa virheraporttia aina jos yritän katsella/käsitellä avi formaatissa olevia clippejä. En jaksa kinata koneen kanssa, kun ei tiedä mitä pitäisi edes tehdä.

PS. Ilmoittele ihmeessä jos tarvitset jotain lisämateriaalia videon tekemiseen!
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
No nytpä Doaner osui oikeaan lottopottiin!

Pukki toi tallentavan DVD:n ja nyt onnistun siis siirtämään vanhat VHS videot koneelle! Kasettilaatikossa on se 30-40 kasettia (ehkä enemmän, en muista tarkalleen), kaikki täynnä lätkävideoita. Suurimmaksi osaksi power weekkejä ja muita NHL pätkiä.

Materiaalia on siis useita satoja tunteja ja tämä takaa aikalailla rajattomat mahdollisuudet videoiden tekemiseen! Vielä kun lasketaan kaikki netistä ladatut pätkät (n. 20 CD:llistä), niin luulisin että niin pelaajasta kuin pelaajasta löytyy edes jonkinlaista materiaalia. Pääasiassa videot ovat tietenkin tältä vuosituhannelta, mutta on seassa tietenkin vanhojakin pätkiä aika rutosti.

Nyt jos jollain on jotain toiveita heittää kehiin, niin katsotaan jos saisin tehtyä ns. toive koosteita ;)
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Jos saisit tehtyä Sergei Fedorovista pätkän, arvostaisin sitä suuresti. Netistä en nimittäin montaa pätkää Sergeistä löydä.

Sergeistä nyt pitäisi ainakin löytyä materiaalia (detroit ajoilta). Laitetaan se projekti listalle.

Ajankohdasta en osaa sanoa mitään, mutta yritän käydä projektin kimppuun niin pian kuin mahdollista.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Fyysisen pelin ystäviäkin pitää muistaa silloin tällöin...

Vaikkei olekaan oma tekemä kooste, niin silti tämä video sopinee parhaiten tähän ketjuun.

NHL kauden 1996-1997 kovimmat niitit:

http://youtube.com/watch?v=px1erlpJ2YE
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Jos saisit tehtyä Sergei Fedorovista pätkän, arvostaisin sitä suuresti. Netistä en nimittäin montaa pätkää Sergeistä löydä.

Noniin, nyt on Seesaminkin toivomuspätkä valmis. Projekti venyi hieman, mutta eikös se niin ole että parempi vähän myöhään, kun ei millonkaan...? :)

Sergei Fedorov Tribute:

http://youtube.com/watch?v=Ns_matFr_MI

Ja kuten tavallista, latauslinkki tulee myöhemmin, kunhan vain jaksan videon sendspaceen uploadata...

Ja kommentit ovat aina tervetulleita, muistakaa että risujakin saa antaa!

Seuraavaksi saattaa olla luvassa pätkää Selänteestä, Koivusta tai Mike Richteristä...
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Tätä kiitos!!! Varsinkin 90-luvun pätkät Koivusta ovat erittäin harvassa, joten niitä olisi mahtava nähdä!

Niinhän ne ovat ja siksi minullakaan ei niitä ihan hirveästi ole.... ja kuten sanoin projekti tulee jostain pelaajista, en tiedä vielä kenestä...
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Sergei Fedorov Tribute:

http://youtube.com/watch?v=Ns_matFr_MI


Ja kommentit ovat aina tervetulleita, muistakaa että risujakin saa antaa!

Juu, oli taas taattua Doaner- laatua!! Vähän tyhmältä tuntuu aina samanlaista litaniaa tänne kirjoittaa, mutta kiitos jälleen kerran tästä. En usko että kukaan näistä risuja kehtaa antaa, jos joku käyttää omaa aikaansa tehden laadukkaita tribuutteja meidän iloksemme, niin itse en osaa ainakaan kuin nöyrimmät kiitokseni esittää..

Ja vielä tuosta CuJo- tribuutista, tuntuu että joka katselukerralla paranee.. Tuo mukavasti muistoja mieleen nuo Blues- ja Edmonton-aikaiset pätkät nuoruusvuosilta, kun tuli lähes fanaattisesti NHL:ää seurattua!!
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Juu, oli taas taattua Doaner- laatua!! Vähän tyhmältä tuntuu aina samanlaista litaniaa tänne kirjoittaa, mutta kiitos jälleen kerran tästä. En usko että kukaan näistä risuja kehtaa antaa, jos joku käyttää omaa aikaansa tehden laadukkaita tribuutteja meidän iloksemme, niin itse en osaa ainakaan kuin nöyrimmät kiitokseni esittää..

Kiitoksia. Kuten todettu nyt kun tallentava DVD soitin mahdollistaa vanhojen VHS kasettien käytön materiaalina, on videoita todella mukava tehdä. Toisaalta jo materiaalinkin haussa on vaivansa. Ei ole aina niin hohdokasta kelata kymmentä 3 tunnin VHS kasettia läpi kuvakelauksella, yhden päivän aikana ja siirtää materiaalia koneelle ja taistella bugista Movie Makeria vastaan, mutta lopputulos ja toisten kiitokset auttavatkin sitten asiaa :) eli kommentteja (varsinkin positiivisia) on AINA todella mukavaa saada.

Mihis on muuten muiden videoiden editointi into hävinnyt? Ketjun alussa on toisten jatkoaikalaisten tekemiä upeita tekeleitä, mutta viime aikoina minä olen melkeinpä ainoana jatkanut videoiden postaamista tänne...

EDIT: Unohtui vielä sanoa että seuraavina projekti listalla on Brendan Shanahan ja Teemu Selänne, vaikka Saku Koivuakin paljon kyseltiin. Koivun aika tulee sitten myöhemmin... :)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös