Isomäen jäähalli – ladosta liigahalliksi

  • 1 145 029
  • 5 510

Vradavw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voin vaikka vannoa että muuta "parannuksia" halliin ei tule kuin vähän pinotexia, ja senkin levittää ässäjunnut ilmaseksi värisilmän homehtuneilla maaleilla..

MUTTA, jos jotain oikeesti hyvää tulee niin lupaan syödä sitä kivikylän hyvää makkaraa jokaisessa kauden pelissä jossa käyn, joka ihme kyllä hallilla ollessaan muuttuu tajuttomaksi perseenräjäyttäksi..

Kauan tässä ollaan jo pärjäävää joukkuetta, "nykyaikaista" hallia, isompia tupakki karsinoita, kylmää olutta ja toimivaa seuraorganisaatiota poriin toivottukkin.. Mutta nyt patasydän alkaa jo itkemään verta.

Jos/kun PoPa pääsee liigaan syksyllä, niin voisi olla taas voimia raahautua hallille katsomaan ässien konttaamista yhden kauden verran lisää..
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän noi Isomäen ongelmat alkavat olla jo sitä luokkaa, ettei sitä välttämättä pienillä pintaremonteilla enää korjata. Jos Ässissä olisi aikaansaavaa seurajohtoa, alkaisi se kartoittaa yhteistyökumppaneita lähiseudun yrityksistä ja muista mahdollisista rahoittajista ja tekisi _valmiit_ suunnitelmat rahoituslaskelmineen siitä, miten ja millä aikataululla Poriin voitaisiin rakentaa kunnollinen jäähalli kilpaurheilukäyttöön. Kun nämä suunnitelmat olisivat valmiit, mentäisiin niiden kanssa kaupunginhallituksen pakeille ja pyydettäisiin _lainaa_, ei suoraa rahoitusta, osaan kuluista ja esitettäisiin esim. kaupungin vastaavan infrastruktuurin rakentamisesta (tietyöt yms. normaalit kaupunkisuunnitteluun kuuluvat asiat).

Mallia vaikka Espoosta jalkapallon puolelta, jossa Honka on edennyt jotakuinkin näin uuden stadioninsa kanssa.

"Ei tää oo niin vaikeeta", "jos jotain haluaa, sen saa" ja muut heitot tähän. Loppujen lopuksi nämä asiat ovat yllättävän usein kiinni ihmisistä ja heidän välisistä suhteistaan, ei mistään muusta.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Ensikaudeksi toimiva vedonlyöntipiste, kiitos. En ole varmasti ainoa, jolta on vedot jääneet väliin osaamattoman henkilökunnan takia.

Samaa mieltä, mutta sysätään osavastuu myös osaamattomille veikkaajille. Siellä aletaan arpomaan sitä lappua siinä tiskillä, jos on lappu valmis ni vähintään panos puuttuu ja sitten maksetaan se 4 euron ristiinveto pankkikortilla... Ei näin, raveissa tommosesta toiminnasta joutuis kotiin opettelemaan.

a) täytä lappu (oikein)
b) rahaa käteen jo valmiiks, ei voi tulla tiskillä yllätyksenä ett täähän maksaa jotain
c) kun saat lapun takaisin, niin siirry syrjään selvittelemmän niitä K-kaupan kuittejas.
 

Patalappu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Taitaa tulla kuutio

Olen kuullut suhteellisen luotettavasta lähteestä että ensi kaudeksi tulee halliin kuutio. Hiukan pelkään jotain surkuhupaisaa mallia mutta ihan jees että tulee. Ei sitä kyllä ole yhtään kaivannut mutta kait siitä on kiva kattella Prisman mainoksia pelitauoilla.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Olen kuullut suhteellisen luotettavasta lähteestä että ensi kaudeksi tulee halliin kuutio. Hiukan pelkään jotain surkuhupaisaa mallia mutta ihan jees että tulee. Ei sitä kyllä ole yhtään kaivannut mutta kait siitä on kiva kattella Prisman mainoksia pelitauoilla.

Sulo Vileeni on varmaan jostain saanut jonkun käytetyn mallin halavalla....
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Eiköhän tämä uutinen kerro olennaisesti sen, miten Pori pitää liikuntapaikoista huolta:http://www.satakunnankansa.fi/cs/Sa...la+lumimassat+vyoryivat+tupakkakarsinaan.html

Jatketaan vaan samaa rataa Kommunisti Pori.. :)

Jotenkin näistä sinun jutuistasi "vähän" haiskahtaa se, että nuo pahamaineiset Kommunistit ovat päästäneet keltaista litkua kerran jos toisenkin sinne aamiaismurolautaseen. Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että Porihan on ollut ns. porvarikomennossa sieltä syksyn 2008 kunnallisvaaleista asti. Sampsa Kataja on ainakin niin paljon hehkuttanut liikuntapaikkojen merkityksestä ja Kokoomus yleensäkin, joten onhan se nyt kumma kun ei mitään tapahdu. Vai tapahtuuko?

Sitä mä vaan, että tässä liikuntapaikka-asiassa kukaan kunnallispoliitikko ei kauheasti voi ottaa sulkia hattuunsa. Mutta katsotaan nyt, miten porvarienemmistö homman hoitaa, kun kerran päästiin näistä kauhistuttavista 5-4 -vasemmistoenemmistöpäätöksistä...
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jotenkin näistä sinun jutuistasi "vähän" haiskahtaa se, että nuo pahamaineiset Kommunistit ovat päästäneet keltaista litkua kerran jos toisenkin sinne aamiaismurolautaseen. Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että Porihan on ollut ns. porvarikomennossa sieltä syksyn 2008 kunnallisvaaleista asti. Sampsa Kataja on ainakin niin paljon hehkuttanut liikuntapaikkojen merkityksestä ja Kokoomus yleensäkin, joten onhan se nyt kumma kun ei mitään tapahdu. Vai tapahtuuko?

Sitä mä vaan, että tässä liikuntapaikka-asiassa kukaan kunnallispoliitikko ei kauheasti voi ottaa sulkia hattuunsa. Mutta katsotaan nyt, miten porvarienemmistö homman hoitaa, kun kerran päästiin näistä kauhistuttavista 5-4 -vasemmistoenemmistöpäätöksistä...

Nooo, eikös se ole nyt sitten ensi vaaleissa lätkäjätkä-Nummeliinin vuoro napata vasurien kiintiöpaikka eduskuntaan, jos Puhjo viimein ymmärtää väistää Lähiö-Loordin tieltä? Aki hoitaa meille uuden hallin, kun Katajasta ei siihen ole, niinkö Enska?

Se, mitä itse olen kuullut, niin kaupunki kyllä lähtee talkoisiin mukaan, kaupunginhan halli tuo on. Tarkoittaa, että osallistutaan pukukoppi, käytävät, ym.. remonttiin. Se, mihin kaupunki ei lähde, on rakentamaan osakeyhtiölle uusia anniskelubaareja, Hesburgeria, toimistoa ym... Siitä kenkä puristaa. Nämä pitäisi Ässien itse hoitaa.

Tämä lumitilanne oli tiedossa jo Saipa-pelissä, jossa tupakkapaikka oli jo hengenvaarallisessa kunnossa. "Häkkiä" ei olisi missään nimessä saanut avata yleisölle tuossa kondiksessa.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Nooo, eikös se ole nyt sitten ensi vaaleissa lätkäjätkä-Nummeliinin vuoro napata vasurien kiintiöpaikka eduskuntaan, jos Puhjo viimein ymmärtää väistää Lähiö-Loordin tieltä? Aki hoitaa meille uuden hallin, kun Katajasta ei siihen ole, niinkö Enska?

Se, mitä itse olen kuullut, niin kaupunki kyllä lähtee talkoisiin mukaan, kaupunginhan halli tuo on. Tarkoittaa, että osallistutaan pukukoppi, käytävät, ym.. remonttiin. Se, mihin kaupunki ei lähde, on rakentamaan osakeyhtiölle uusia anniskelubaareja, Hesburgeria, toimistoa ym... Siitä kenkä puristaa. Nämä pitäisi Ässien itse hoitaa.

Poliitikot ovat poliitikkoja, se nyt on ihan sama istuuko siellä Sampsa,
Aki tai Veijo hallitsevan nuijan päässä, mikään Isomäen halli ei taida olla kovinkaan suuri mielenkiinnon kohde päätöksiä tehdessä.

Täytyy kyllä kompata kaupungin kantaa ja olen täsmälleen samaa mieltä mitä tulee noiden oheistilojen rakentamiseen. Nimenomaan perusinfran kunnossapitäminen ja uudistaminen kuuluu kiinteistön omistajalle ja extrahommat vuokralaiselle. Olisi se Ässille varmasti ok mikäli kaupunki rakentaisi Heselle tilat ja Ässät vuokraisivat ne 20 k kaudeksi. Ilmaista rahaa, ei siinä mitään.

edit. Juuri tulleen puhelun mukaan Tiilimäen Hesburgerin risteyksessä (siis se mistä käännytään Isomäkeen) oli kiinnitetty joku lakana jossa toivoteltiin hyvää kesälomaa. Lupsakkaat, pienen kalastajakylän suipot lienevät asialla...
 
Viimeksi muokattu:

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Nooo, eikös se ole nyt sitten ensi vaaleissa lätkäjätkä-Nummeliinin vuoro napata vasurien kiintiöpaikka eduskuntaan, jos Puhjo viimein ymmärtää väistää Lähiö-Loordin tieltä? Aki hoitaa meille uuden hallin, kun Katajasta ei siihen ole, niinkö Enska?

Jep, tässä vahvistuikin tuo aamiaismuroteoria. No, tapansa ja väylänsä kullakin purkaa omia antipatioitaan, keskustelupalsta lopulta aika harmiton siihen tarkoitukseen.

Ja jos mennään sitten varsinaiseen asiaan, niin itse olen aika vahvasti tätä mieltä:

Poliitikot ovat poliitikkoja, se nyt on ihan sama istuuko siellä Sampsa, Aki tai Veijo hallitsevan nuijan päässä, mikään Isomäen halli ei taida olla kovinkaan suuri mielenkiinnon kohde päätöksiä tehdessä.

Just näin. Tietystihän on hyvä muistaa, ettei kuntatalous ole missään päin Suomea kauhean kaksisella tasolla, mutta eihän se sitäkään tarkoita ettäkö esimerkiksi jäähallin voisi jättää ihan oman onnensa nojaan. Ihan yksinkertaista vaihtoehtoa asiaan ei ole esittää, mutta toivon mukaan sellainen - tai ainakin jonkinlainen vaihtoehto - joltain löytyy.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jep, tässä vahvistuikin tuo aamiaismuroteoria. No, tapansa ja väylänsä kullakin purkaa omia antipatioitaan, keskustelupalsta lopulta aika harmiton siihen tarkoitukseen.

No, kyllä tuo aamiaismuroteoriasi paikkansa pitää, se on selvä. Ainakin tämän Porkan Paronin kohdalta, joka on kussut niin monelle lautaselle (riippumatta onko köyhä vai rikas), että jos ne lautaset pitäisi nyt valmistaa, niin olisi sillä huikea työllistävä vaikutus. Linja-autofirmat saisi lisää tilauksia, kun Porkan pitkäaikaistyöttömät kärrättäisiin Humppilaan hommiin.

Mutta edelleen tästä lumihommasta. Ässät on vastuussa tapahtuman järjestäjänä turvallisuudesta ja siihen mielestäni kuuluu muutkin asiat, kuin juopuneiden vierasfanien kyttääminen. Kysyin Saipa-matsissa yhdeltä järkkäriltä, että miksi "häkki" on auki tuossa kunnossa, niin hän sanoi, että "Ei kai siellä nyt mitään ihmeellistä ole, vähän lunta vaan".
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
edit. Juuri tulleen puhelun mukaan Tiilimäen Hesburgerin risteyksessä (siis se mistä käännytään Isomäkeen) oli kiinnitetty joku lakana jossa toivoteltiin hyvää kesälomaa. Lupsakkaat, pienen kalastajakylän suipot lienevät asialla...
"HYVÄÄ KESÄLOMAA! T:HAUKI" siinä luki. Tuo hauki ei ainakaan heti lohjennut.

Mutta mitä tulee remontointehin, niin eipä taida nyt rahaa lohjeta sillä ylimääräiset menevät varmaankin tuohon patajunnuareenan rakentamiseen.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Jotenkin näistä sinun jutuistasi "vähän" haiskahtaa se, että nuo pahamaineiset Kommunistit ovat päästäneet keltaista litkua kerran jos toisenkin sinne aamiaismurolautaseen. Kannattaa nyt kuitenkin muistaa, että Porihan on ollut ns. porvarikomennossa sieltä syksyn 2008 kunnallisvaaleista asti. Sampsa Kataja on ainakin niin paljon hehkuttanut liikuntapaikkojen merkityksestä ja Kokoomus yleensäkin, joten onhan se nyt kumma kun ei mitään tapahdu. Vai tapahtuuko?

Sitä mä vaan, että tässä liikuntapaikka-asiassa kukaan kunnallispoliitikko ei kauheasti voi ottaa sulkia hattuunsa. Mutta katsotaan nyt, miten porvarienemmistö homman hoitaa, kun kerran päästiin näistä kauhistuttavista 5-4 -vasemmistoenemmistöpäätöksistä...
Papin poika ja pakana, ei nyt ihan melkein, mutta lähellä. Työläisperheen kasvatti ja vappumarssitkin marssittu. En sentään koskaan kantanut lippua..;)

Kyllä mä ymmärrän juureni ja tajuan, että jääkiekko on työläiskaupungissa eri asia, kuin 1980-luvun Helsingissä. Siellä istuttiin jo silloin, kun Porissa seistiin karvalakit päässä ja juotiin taskumatista satamasta trokattua vodkaa.
Vaikka muistot on hienot ja niitä muistellaan vielä vanhana patuna kiikkustuolissa, jotenkin Porissa on jäänyt "sama levy päälle".

Halli on kaupungin ja Ässät on päävuokralainen. Kyllä kaupungin talojakin kunnostetaan silloin tällöin. Halli on vaan yksinkertaisesti niin vanhanaikainen ja huonossa kunnossa, että siitä tulee vuosi vuoden jälkeen Porille iso häpeäntahra.

Pukuhuoneet on mitä on. Ei ole kunnon kuivaustiloja. Ei ole punttisalia tms. Jyväskylässä, Hämeenlinnassa ja Raumalla hallit laitettiin remonttiin, jotta niissä on ne olosuhteet, jota nykypäivän ammattilaiskiekko vaatii. Miksi sama ei ole onnistunut Porissa..? Siinä se kysymys onkin.

Mitä olisi tapahtunut, jos Porin teatterin katolta olisi tippunut 20 kuutiota lunta Porin Vasemmistoliiton pikku-jouluporukan niskaan, ja stallareiden punkut olisi lentänyt pitkin Valtakatua? Vieläkin saisi kaivaa Puhjoa ja Nummelinia lumihangesta ja muistoksi olisi jäänyt vaan kaksi kulunutta karvalakkia.

Periaate on sama. Jäähalli on kaupungin, samoin teatteri. Miksi kulttuuriväen paikat on kunnossa, mutta jäähalli ei..? Olisiko kysymys siinä, että vanhat luurangot ovat edelleen kaapissa. Pori on kekkoslovakia ja Ässät porvariseura? Mene ja tiedä, näin ainakin tuntuu.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisiko Ässät valmis maksamaan moninkertaista vuokraa, jos halli olisi parempi?

Ehdotan nimeksi Halli-Harrin Halpa-Halli.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Se, mitä itse olen kuullut, niin kaupunki kyllä lähtee talkoisiin mukaan, kaupunginhan halli tuo on. Tarkoittaa, että osallistutaan pukukoppi, käytävät, ym.. remonttiin. Se, mihin kaupunki ei lähde, on rakentamaan osakeyhtiölle uusia anniskelubaareja, Hesburgeria, toimistoa ym... Siitä kenkä puristaa. Nämä pitäisi Ässien itse hoitaa.

Noniinno... Mitä taas olen itse sivusta kuunnellut erästäkin Porin kaupunginvaltuuston jäsentä, niin "mä en tajua, miksi ne Ässät ruinaa sitä rahaa kymmeniä tuhansia. Pesäkarhut sentään tienaavat mitaleita useampia vuodessa. Ja ei me Ässiä tarvita Porin imagon pönkittämiseen. Meillä on hyviä teattereita ja tanssiryhmiä ja...
Vähän huolestuttaa. Eihän tietysti lätkä ole se ykkösasia kaupunginhallituksen jäsenten mielessä (eikä näin kuuluisi ollakaan), mutta tuollainen teksti on aika rumaa kuultavaa.

Jaaniin. Loppuun suora lainaus samaisen henkilön suusta: "Jorma Uotinen yhdistetään Poriin satavarmasti ennen Ässiä. Toi on niin pientä touhua toi kiekko."
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Noniinno... Mitä taas olen itse sivusta kuunnellut erästäkin Porin kaupunginvaltuuston jäsentä, niin "mä en tajua, miksi ne Ässät ruinaa sitä rahaa kymmeniä tuhansia. Pesäkarhut sentään tienaavat mitaleita useampia vuodessa. Ja ei me Ässiä tarvita Porin imagon pönkittämiseen. Meillä on hyviä teattereita ja tanssiryhmiä ja...
Vähän huolestuttaa. Eihän tietysti lätkä ole se ykkösasia kaupunginhallituksen jäsenten mielessä (eikä näin kuuluisi ollakaan), mutta tuollainen teksti on aika rumaa kuultavaa.

Jaaniin. Loppuun suora lainaus samaisen henkilön suusta: "Jorma Uotinen yhdistetään Poriin satavarmasti ennen Ässiä. Toi on niin pientä touhua toi kiekko."


Näistä niin kannata sen suurempaa numeroa tehdä. Valtuustossa on 86jäsentä joilla arviolta parilla, kolmellakymmenellä on edes minkäänlainen mielipide jääkiekosta tai edes urheilusta. Yhden valtuutetun mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Pori on kohdellut Ässiä mielestäni keskivertaista paremmin ja varsin reilusti jos asiaa alkaa vertailemaan muihin kaupunkeihin.

Halli on käytännössä ilmainen ja kaupunki tukee varsin mukiinmenevästi sen lisäksi avustuksilla Ässiä.Toki hallin kunto on huono ja vaatisi remonttia ja jos palstaveli Dee Sniderin kertomat asiat pitävät paikkansa niin sen kaltaista fiksausta voisi kaupungilta juuri odottaa ja toivoa.

Toki kiekolla on hieman porvarillista statusta vs. futikseen jolle kaikessa hiljaisuudessa rakennettiin toista milliä maksava, mestareiden liigankin otteluihin kelpaava lämmitettävä nurmi stadionin viereen, mikä on toki hieno asia. Pallon potkimisen tukeminen on perinteisesti kuulunut nimenomaisesti juuri vasemmalle kallistuneiden päättäjien intresseihin joten futispuolella lobbaaminen on onnistunut selkeästi paremmin kuin Ässillä. Tässäkin huomioisin Ässien tj:n vastuun, olisiko välillä järkevämpää neuvotella asioista positiivisempaan sävyyn, eikä aina vaan kitistä hallin paskaa kuntoa.

By the way, henkilökohtaisesti olen myös innokas futiksen seuraaja ja täytyy sanoa, että olen hieman huolestunut Ässien sponsorieuroista kun Popa nousee kauden päätyttyä Veikkausliigaan, vaikkei se asia omaan ostokäyttäytymiseen vaikutakaan.

Tällä hetkellä Porissa tosiaan on periaatteessa oikeistohallinto joten mikäli mitään ei hallilla tapahdu, tiedän ainakin ketä henkilökohtaisesti pidän vastuullisena. Vaalilupaukset ovat vaalilupauksia, prkl.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mr. Bletchin kanssa vahvasti samoilla linjoilla.

Pitää muistaa, kun huudetaan uutta hallia ja kaikkea, että Ässät maksaa 25 000 euroa vuodessa pelitapahtumavuokria. Tähän päälle tietysti harjoitusvuorot, en osaa sanoa, mitä se tekee tarkalleen. Mutta vastakohtana voisi ottaa Tepsin, joka maksaa Typhoonistaan 600 000-700 000 euroa kausi. Siinä on yksi aika hyvä syy, miksi TPS on ollut aikamoisessa talouskurimuksessa viime aikoina.

Eikös nuo aikoinaan mennyt niin, kun Ässätkin pelasi jalkapalloakin, että PPT oli demarien seura, Ässät Kokoomuslainen ja MuSa puhtaasti kommarijengi? No, ajat on onneksi muuttuneet.

Ja onhan ihan selvä, että jalkapalloon panostetaan enemmän, koska nykyinen trendi on vahvasti sellainen, että jääkiekosta on tulossa elitistinen laji ja harrastajamäärät saattavat laskea, koska jokaisella perheellä ei vain riitä rahat pojan lätkäharrastukseen. Futis on halvempaa ja muutenkin helpompaa harrastamista, verrattuna lätkään. Ja eikös tämä stadikan nurmi saanut hyvin valtiontukea ja EU-rahojakin, muistaakseeni?

Kyllä vahvat juorut ovat kertoneet, että halliremonttia varten on lähivuosille budjetti merkintöjä tehty ja riippuu varmaan aika pitkälti siitä, että mikä on Ässien visio ja osuus, kun remonttia aletaan tekemään? Se on selvää, että pankista pitää lainaa hakea ja yhteistyökumppaneita myös. Johdon osaaminen ratkaisee paljon. Kun hallitus vaihtui, niin joka tuutista toitotettiin, että nyt on hallitus täynnä rahajätkiä ja talousosaamista. Pian pitäisi tulla myös puheille vastinetta.

Yksi ongelma on urheilullinen puoli. Sen pitäisi olla paremmassa kunnossa, kun aletaan miettiä miljoonaluokan velanottoa, koska urheilullinen menestys kulkee ainakin Porissa vahvasti talouden kanssa käsi kädessä. Jos hopeakauden jälkeen olisi hieman tehty asioita toisin ja panostettu ennenkaikkea valmennukseen ja sitten pelaajistoon enemmän, kuin Juha Pajuojan tai Ville Hirvosen verran, niin tämä hallihankekin olisi nyt helpompi toteuttaa, koska Porissa playoffit ovat rahasampo ja iso sellainen. Se nähtiin silloin hopeahuumassa ja niillä rahoilla eletään vieläkin. Vaan ei kovin paksusti, kun ei tuotteeseen panostettu tarpeeksi, vaan jäätiin odottelemaan toista lottovoittoa, vähemmilä riveillä vaan...
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Onko muuten tästä puhutusta mediakuutiosta jotain tarkempaa tietoa ? Vaatiiko sm-liiga sen tulevalle kaudelle ?
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Jos Isomäen halliin mediakuutio ripustetaan, niin vaatii se myös äänentoiston totaalisen uusimisen. Muuten sillä kuutiolla voi ajella lähinnä mykkäfilmejä, sillä kuulutuksista ei nytkään saa millään mitään selvää seisomakatsomossa. Puolityhjissä peleissä istumakatsomon puolella saa sentään jotain tolkkua.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jos Isomäen halliin mediakuutio ripustetaan, niin vaatii se myös äänentoiston totaalisen uusimisen. Muuten sillä kuutiolla voi ajella lähinnä mykkäfilmejä, sillä kuulutuksista ei nytkään saa millään mitään selvää seisomakatsomossa. Puolityhjissä peleissä istumakatsomon puolella saa sentään jotain tolkkua.

Tuota minäkin ajattelin, että tulee mielenkiintoista melusaastetta, kun aletaan ajamaan siitä pömpelistä tavaraa ulos. Ei taida Hirsimäen ex-Mondeosta revitty vanha subbari riittää...?

Kai sähköpuoli on myös muistettu huomioida, tämän pömpelin suhteen? Meinaan vaan, kun ei meinaa valotkaan syttyä? Luulen, että muutama oikkari luvassa, kun tuota uutta härpäkettä aletaan iskeä tuonne Isomäki Gardenin kattoon. Kai sentään katto kestää...???
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Kai sähköpuoli on myös muistettu huomioida, tämän pömpelin suhteen? Meinaan vaan, kun ei meinaa valotkaan syttyä? Luulen, että muutama oikkari luvassa, kun tuota uutta härpäkettä aletaan iskeä tuonne Isomäki Gardenin kattoon. Kai sentään katto kestää...???

Siinäpä olisi muuten hienoa nimeä kerrassaan, "Isomäki Cupe Garden" Sillä työnimellä alkaisi Plattien ja Morozovien metsästys toden teolla (mahdolliset valokuvat Hjallis-hallista.) Ja kun karu totuus paljastuisi olisi se myöhäistä...

Ihme homma, että lehdissä tästä investoinnista ei ole pahemmin ollut puhetta. Voisi kuvitella, että tälläinen screeni saataisiin investointina suhteellisen nopealla aikataululla kuoletettua mikäli Ässien henkilökunnasta edes joku osaa myydä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KOO-VEE, PiTa, Detroit Red Wings
Isomäen halli on Suomen paras

Pelkästään rahalla ei onneksi saa tunnelmaa peleihin. Espoolaisena muistan vielä Matinkylän peltihallin, jossa Kiekko-Espoo pelasi pelinsä (ja nousi SM-liigaan). Ulkonaiset puitteet olivat vaatimattomat, mutta sellaista tunnelmaa kuin siellä oli ei ole Espoossa sittemmin koettu, vaikka uusi halli rakennettiin.

En tarkoita, että mitään parannuksia ei pitäisi tehdä Isomäen hallissa, mutta haluan vain muistuttaa siitä mistä tunnelma koostuu. Se koostuu monesta eri asiasta: ihmisistä ja siitä miksi nämä ovat halliin tulleet, jäähallin arkkitehtuurista ja siinä tehdyistä ratkaisuista, rakennuksen historiasta jne. Esim. Hartwall-Areenalle on vaikea saada milloinkaan kunnon tunnelmaa kun katsomot ovat niin kaukana jäästä ja toisaalta liian suuri osa yleisöstä on tullut liikekumppanuuden takia eikä ole laisinkaan kiinnostunut pelistä.

Yksi asia, joka voisi tuoda jotakin mukavaa lisää Isometsän halliin olisivat cheerleadersit. Porista löytyy varmaan jokin cheerleaders-seura, jonka tytöt voisivat tulla tanssimaan Ässien peleihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös