Ilves-TPS 28.2.2004 klo 17.00, Hakametsä

  • 5 472
  • 57

TOPI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huolestuttavinta ilveksen kannalta se ,että Pitkämäen jättisuuret pelihousutkaan ei enää oikein auta .
Onko nyt varmasti selvitetty , että löytyiskö jostain vielä suurempia housuja.
 

Alabama Song

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Infamous

PS. TPS-faneilla on kyllä ylivoimaisesti Suomenmaan oudoimmat kannatuslaulut. Mutta eisevväljä miten kannustaa, kun vaan kannustaa!
Suomessa on ylipäätänsä outoa, että katsomossa "huudetaan" kannustuslauluja. Minun tietääkseni Tampereellakin on katsomossa yleensä aika vaisu meininki.

Mutta mitä sinä tarkoitat, että TPS-faneilla - tarkoittanet ns. Sissiryhmää - on oudoimmat kannustuslaulut? En mä ainakaan ole Turussa huomannut ko. Sissiryhmän lauluissa mitään outoa. TPS:iä kannustavia, mutta ei vastustajaa pilkkavia lauluilta ne minusta kuullostavat.
 
Viimeksi muokattu:

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Viestin lähetti Alabama Song
Mutta mitä sinä tarkoitat, että TPS-faneilla - tarkoittanet ns. Sissiryhmää - on oudoimmat kannustuslaulut? En mä ainakaan ole Turussa huomannut ko. Sissiryhmän lauluissa mitään outoa. TPS:iä kannustavia, mutta ei vastustajaa pilkkavia lauluilta ne minusta kuullostavat.

Sen osan mitä laulujen sanoista ymmärsin, oli jotain tepsin ja raipen välimaastosta. Samaa mieltä olen siitä, että laulut ilmeisesti oli tarkoitettu omien kannattamiseen. Mutta ne melodiat ja ne sanat vaan tekivät niistä outoja.

Siitäkin olen samaa mieltä, että Tampereella on tätänykyä katsomossa valitettavan vaisu meininki. Tosin viime kierroksilla on ollut jo vähän merkkiä paremmasta. Kun vielä saisi mekkalan pysymään koko pelin ajan. Ei tulisi niitä hiljaisia hetkiä.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juuri tätä on katsomokulttuuri Suomessa, kun joku yrittää viedä eteenpäin niin tulee ihmettelyä ja valitusta ettei saada sanoista selvää.

Jälkimmäisestä kärsiville vinkiksi: katsokaa vaikka brittifutista pelin verran ja tulkaa tänne kirjoittamaan kuulemienne biisien sanat. Vai ettekö saaneet selvää? Voi että.

Ensimmäiseen ei auta kuin aika.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Juha Salminen
Jälkimmäisestä kärsiville vinkiksi: katsokaa vaikka brittifutista pelin verran ja tulkaa tänne kirjoittamaan kuulemienne biisien sanat. Vai ettekö saaneet selvää? Voi että.


Ne kuuluvat paremmin television läpikin kuin TPS-kannattajien vinkuna Hakametsässä..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viestin lähetti dude
Ne kuuluvat paremmin television läpikin kuin TPS-kannattajien vinkuna Hakametsässä..

Huomaa muuten hyvin turussakin tuon sissiryhmän vinkunan. Aina, kun ilves vierailee turussa ei hallissa kuulu kuin ipafanien huudot. Jotkut vaan yksinkertaisesti saavat äänensä kuuluviin paremmin, kuin toiset. Ehkä lujaäänisimmät kannustukset turussa on tällä kaudella olleet hifkillä, ilveksellä, jokereilla ja pelikaaneilla...lahtelaisista lähtee aivan totaalisen kova möykkä vaikkei paikalla ole yleensä, kuin kourallinen kannattajia. Johtunee varmaan myös runsaasti nautitusta viljajalosteesta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tuosta kannustuksesta tuli mieleen, että turhan vaisut kiitokset sai Tepsin fanikatsomo joukkueelta. Mitä nyt pari pelaajaa viitsi vilkuttaa piippuhyllylle päin. Duden dissauksesta huolimatta se kannustus kuului mainiosti hallin toiseen päähän asti. Pienemmälläkin metelillä on saatu koko joukkue kumartamaan rivissä faneille, kunniakierroksista puhumattakaan.

Hyvin kyllä kannusti kotiyleisökin Ilvestä. On sitä hiljaisempiakin pelejä käyty Hakametsässä katsomassa.
 

Alabama Song

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Infamous
Mutta ne melodiat ja ne sanat vaan tekivät niistä outoja.
Tää on nyt ihan off-topic ja kuuluisi varmaankin jonnekin muualle. Olen osittain samaa mieltä, että Sissiryhmän laulut ovat vähän vaikeita sanoiltaan tai jos halutaan näin ilmaista niin jopa outoja. Mutta Sissiryhmä on todella piristävä "ilmiö" suomalaisessa ja erityisesti turkulaisessa jääkiekkokatsomokulttuurissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös