Ilves-Lukko Hakametsässä torstaina 29.1. klo.18.30.

  • 18 570
  • 236
Tila
Viestiketju on suljettu.

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti masaman
Et kyllä laittanut tätä minulle, mutta noin 20 liigamatsia tällä kaudella nähneenä voin sanoa, että Lukon kotimatseissa pelin viihdyttävyys on ollut usein todella korkealla, ainoastaan viime kertainen tappara peli oli hieman vaatimaton:)

Meillä päin viihdyttävyys tarkoittaa kovia taklauksia. Hienoja kuvioita ja paljon vetoja... osuuko kenties kohdalle?


Jos otetaan sitten vaikka Ässät, niin heidän kotimatseissaan homma kusee yleensä siihen, että yleisö vaatii aivan liian paljon tuon tason joukkueelta. Joukkue yrittää ja omat vittuilee, kyllä Raumallakin vittuillaan omille, mutta ei lähellekään samaan malliin kuin Porriis.. ja yleensä, kyllä vaan, veirasjoukkueen dominointi on katkaissut kahden ensimmäisen erän yrityksen, mutta kolmanteen erään on aina tullut eri joukkue... Sitä kuinka kauaksi aikaa niin se on eri asia:) Raumalla tätä hommien lopettamista ei ole vielä tullut vastaan Rautakorven aikana...

Ihan sama vaikka hävittäisiin joka peli 100-0, mutta jos joukkue kaatuu saappaat jalassa niin minulle se on aivan sama... on meinaan tullut oltua yhtä paljoa hallissa 90-luvun mitaliaikoihin ja saman vuosikymmenen lopulla rämpimisessä.

Aivan samoilla linjoilla kanssasi siittä mitä peliltä kaipaan. Valitettavasti se, että jos vierasjoukkue tulee peliin vain pelin rikkominen mielessä, ei kotijoukkuekkaan siitä yksin hyvää saa, ainakaan, mikäli vierasjoukkueella on riittävästi taitoa. Siksi en koe mitenkään kovin suureksi ongelmaksi huonojen porukoiden "kahvaavaa" peliä, koska hyvä joukkue kyllä pärjää silti, mutta jos esim. Lukko, millä löytyy huomattava määrä taitoa joukkueestaa, alkaa siihen niin peli on ihan perseellään, koska heidän taidollaan siinä todella onnistutaan.

Tuo alkuperäinen viestini kysymyksineen muuten perustui siihen, että sen viestin kirjoittaja, mihin vastasin, esitti suurta kiekkotietäjää ja hyvää näkemystä Lukon kotipeleistä. Yllättävää, sillä tämä murkku asuu Espoossa ja varmaan ajelee Raumalle peleihin mopollaan joka kerta.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Artsi
Tuo alkuperäinen viestini kysymyksineen muuten perustui siihen, että sen viestin kirjoittaja, mihin vastasin, esitti suurta kiekkotietäjää ja hyvää näkemystä Lukon kotipeleistä. Yllättävää, sillä tämä murkku asuu Espoossa ja varmaan ajelee Raumalle peleihin mopollaan joka kerta.

Viitannet minuun? Murkku? Olen 27 vuotias, siitä suuresta kiekkotietäjästä en osaa sanoa, mutta liigaa on tullut seurattua kyllä niin kauan kuin muistan. Asun kyllä espoossa, mopoa en omista, ja lukon kotipeleissä käyn kun vaan kotipuolessa vierailen.

Onhan niitä tällä kaudella tullut nähtyä, tosin Lehkosen aikana en päässyt katsomaan yhtään. Valitettavasti niitä ei näe tarpeeksi, mutta playoffeissa sitten täytyy yrittää vielä enemmän päästä ihailemaan suosikkini kotiotteluita.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti ipanmies
Sen verran monta sataa Ilveksen peliä olen nähnyt että voin sanoa sinulle aivan suoraan sen että Raimo Helminen ei YLEENSÄ suutu kaukalossa turhan takia. Siihen tarvitaan painava syy.

Miksi muuten yrität kovasti kyseenalaistaa minun tietämystä lajista? Yritätkö pönkittää tällä omaa egoasi palstalla kun et pysty vastaamaan asioihin mistä keskustellaan ja menet vain henkilökohtaisuuksiin. Kirjoittaisit jonkun mielipiteen asiasta josta täällä on kovasti keskusteltu ja jättäisit saivartelun pois. Näyttää siltä että sinä kuulut siihen ryhmään jotka eivät kestä lukon pelitavan kritisointia ja sinun on yritettävä vain haastaa riitaa täällä palstalla.


Perskuta... ai että minä sitten rakastan palaneiden hermojen ja herneiden hajua aamuvarhaisella!!


kovasti ja kovasti... otas nyt ihan rauhassa ja vetäset pari kokoa isommat bokserit jalkaan ja lukase tuo viestini uudestaan ja siellä, kyllä vaan, on myös käytössä hymiöitä (ne on sellasia pikku lisäyksiä sitä varten, että vastapuoli pystyisi kenties eroittamaan huumorin/sarkasmin tekstistä)

no nyt täytyy mennä...

edit. No pakkohan sitä on pikkasen, kun sieltä päästä tulee juttua kuin olisi kyse atomipommin tiputtamisesta pakolaisten päälle...

Ei me länsirannikkolaiset oikeesti hei olla niin kamalia, että haluttaisiin härnätä Raimoa, jos siltä vaikka vahingossa peli sekoaisi:) niinkin kamalasti voi käydä...

Kai minä nyt tiedän millä tavalla Lukko pelaa kun olen 20 peliä tällä kaudella heiltä nähnyt ja siihen sisältyy, voi kyllä, muutama vierasmatsikin, joten en jaksaisi nyt alkaa väittelemään asiasta.... Entäs sitten vaihtoehto B. Meillä jokaisella on joskus paska päivä, olisiko mahdollista, että tämmöinen päivä olisi voinut sattua Lukon kohdalle, EI varmasti, sehän ei käy lainkaan päinsä...

Lukko on hyvinkin todennäköisesti pelannut kurinalaisesti, sortumatta turhiin hienouksiin ja joskus sillä voittaa joskus ei, useammin kyllä ensimmäinen vaihtoehto, kuten esim. Jokereita vastaan... Siellä sentään Kankaanperä haastoi kokoisensa vastustajan eikä mitään 164 cm Topi Lehtosta....
 
Viimeksi muokattu:

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Optimisti
Todennäköisesti Aamulehti, ehkä Ilves.com, varauksella tappara.fi (tuskin - koska sitä varmasti seuraat). Enpä osaa kuvitella muita lähteitä. No, ehkä Jatkoaika. Tarkemmin ajateltuna saattaa hyvinkin olla Jatkoaika.


Todennäköisesti, ehkä, varauksella, No ehkä, saattaa hyvinkin olla. Olet kyllä virtuoosi. :D
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti psychodad
Juuri sillä asenteella suurin osa joukkueista todellakin on raumalle tullut, mutta kuten jo aiemmin sanoin, lukko osaa viihdyttää vastustajasta ja niiden pelityylistä huolimatta.

Sorppa virheellisestä ikäarviosta, mutta kun nykynuorilla on tapana kirjoitella mm. Rauma ja Lukko pienillä kirjaimilla, niin luulin vaikka en tiennyt.

Uskotko muuten tosissaan, että Raumalla nähdään hyvää lätkää, jos vierailija vain pyrkii rikkomaan Lukon peliä ja iskemään muutamalla vastahyökkäyksellä. Itse en usko
 

Petaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti krobbe
Ei taida tulla vastausta, uskoisin!





Tyhmien ihmisten kanssa on rasittavaa keskustella. Erityisen rasittavaa se on silloin, kun tyhmä ihminen luulee kaiken lisäksi olevansa maailmakaikkeuden keskipiste ja keskusteluiden napa.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
H****tti mukulat! Lopettakaa jo tuo provoilu. Ei se ainakaan asennettani esimerkiksi Ilvekseen muuta tippakaa! Samanlaisesti ne pelaa kuin muutkin.

Suomen parasta taitokiekkoa. Kun tuo sikalauma tulee Raumalle pelaamaan, niin taitokiekkoa on maila kainalossa ja sitten täällä pari apinaa on kirjoittanut 30-40 viestiä Lukon kahvailusta vuoronperää ja joku aina vastaa. Puhdistakaa ensin oma pelinne ja alkakaa sitten. Onneksi tuo ei ole yleinen näkökanta ilveläisten riveissäkään...

Raumalla ei ole katsojaongelmia kuten muualla ja ei ole koskaan ollut. Lähes aina asukasluvusta 10% on jäähallilla pelejä katsomassa. Sietäisitte lapset selkäänne. Isä ja äiti päästäneet tietokoneen ääreen ja tuossa sitten on se jälki luettavissa!

Ei tänne mitää keskustelua saa tuolla lapsellisella käytöksellä!

http://www.ur.fi/artikkeli.phtml?id=7416
 
Viimeksi muokattu:

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Viestin lähetti Artsi
Uskotko muuten tosissaan, että Raumalla nähdään hyvää lätkää, jos vierailija vain pyrkii rikkomaan Lukon peliä ja iskemään muutamalla vastahyökkäyksellä. Itse en usko

Näin mutten tekee joka joukkue mikä on tälläkin kaudella Raumalla vieraillut. Sm-liigasta ei löydy joukkuetta joka viihdyttäisi vastustajaa vieraskentällä. Lukko pelaa kotona niin hyvin, että vastustajalla ei o paljon ollut mahdollisuuksia. Lukon joukkue on treenattu fyysisesti niin hyvään kuntoon, että jaksaa raahata 100 kiloisia pelaajia perässään.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Oho, oraakkeli kertoi melkein jotain pelistä.
Kuka luokkasi? Ketä kahvasi ja kuka löi näpeille?
Ainakin mulle ihan epäselvää.

Eipä taida ipan pelaamisesta olla paljoakaan kerrottavaa,
kun siitä ei kukaan mainitse.

Tän ketjun sais sulkea, Sykoran hermoromahdusta odotellen..
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Artsi
Sorppa virheellisestä ikäarviosta, mutta kun nykynuorilla on tapana kirjoitella mm. Rauma ja Lukko pienillä kirjaimilla, niin luulin vaikka en tiennyt.

Uskotko muuten tosissaan, että Raumalla nähdään hyvää lätkää, jos vierailija vain pyrkii rikkomaan Lukon peliä ja iskemään muutamalla vastahyökkäyksellä. Itse en usko

Pahoittelen kirjoitusvirheitä. Johtuvat laiskuudesta, ei kielitaidottomuudesta. Nykynuorilla on tapana lisätä tekstiin milloin mitäkin roskaa, leikkiä capseilla ja korvata kirjainyhdistelmät vierailla kirjaimilla. En uskonut että tekstini sentään vastaisi ns. "teinix" kirjoitusta.

Uskon kyllä, siksi niin sanoin. Luonnollisesti peli on tahmeampaa jos vastustaja hyvin roikkuu, mutta se ei voi haitata sitä iloa jonka saan kun niitäkin vastustajia voitetaan. Lukkoa on yritetty kotona kahvata kumoon, mutta lopussa kiitos seisoo...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti ipanmies
Mikä tässä on pointtisi? Miten niin jokainen taklaus voitaisiin tuomita vahingoittamisyritykseksi samalla ajattelutavalla..perustele se minulle. Jos Ulmerin huitaisu ei ollut mielestäsi vahingoittamisyritys niin mikä se sitten mielestäsi oli? olisi mukava tietää mielipiteesi eikä vain lukea saivartelujasi.


Voi voi, siis kysyn nyt suoraan, etkö pysty spekuloimaan tilanteita eri tahoilta, koska itse yleensä tätä yritän ja siksi tämä on ollut niin mielenkiintoista, koska .... aivan teoreettisesti pohdiskellen... mieti tätä:

Ulmer ei siis töllökuvan perusteella vetänyt HN:n mainostamaa "olan takaa" -lyöntiä, eihän (puhutaan tästä jälkimmäisestä.

Entäs sinä itse, miten toimit tilanteessa jossa (siis jos harrastat joukkuelajeja) et mielestäsi tee mitään pelistä poikkeavaa (joka pelissä koputellaan käsille, kyllä vaan Ipakin tekee näin ja varmasti näet sen kun oikein keskityt. Ja aivan varmasti myös kotipeleissä joku hakkaa mailalla) Ja kaveri tippuu maahan voivottelemaan (totta kai kaikissa tilanteissa voi loukata itsensä, mutta kyvyttömyys objektiiviseen ajatteluun häiritsee) niin eikö sinulla menisi itseltäsi hieman hermot kun tuomari näyttää päätyä kohti?

Kun tähän tilanteeseen laitetaan kanukki, niin tuskin hänen tekonsa enää näyttävät Columbinen koulun teinimurhaajien teolta.

Laamasella ei siis tutkimusten mukaan ollut minkäännäköistä murtumaa, joka kyllä saadaan aikaiseksi olan takaa lyönillä... ja tästä voitaneen päätellä (iskun voiman ollessa pieni kopautus), että Ulmeri ei voinut uskoa saamaansa tuomiota, joten sen takia yritti näyttää kaverin filmanneen vippaamalla kiekkoa häntä kohti.

Se miksi Laamanen tippui jäähän voi ihan hyvin johtua vaikka siitä, että hänen kipukynnyksensä on pieni. Itse olen nähnyt äijien luistelevan vaihtoaitioon vaikka kädessä olisi melkein avomurtuma (luut törröttävät ihoa vasten, mutta eivät tule läpi)



Siis, onko tällainen tilanteen kulku sinulle mahdottomuus...


Tästä johtuen jokainen taklaus voi johtaa "pahaan loukkaantumiseen" josta siis voimme vetäistä kaverille penalttia jne jne...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös