Ilves - HPK 23.03.2002 (la)

  • 789
  • 4
Tila
Viestiketju on suljettu.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
MTV3 on siis päättänyt hieman tasoittaa ottelusarjaa, ja kyseinen ottelu on seurattavissa television välityksellä. Perinteisestihän tämä merkitsee kerhon osalta täysin ponnetonta pelailua ja tappiota. Itse asiaan, eli mielestäni ottelun asetelma on se, että Ilves ei enää usko jatkomahdollisuuksiinsa ja kerho hoitaa homman kotiin. Tämän kauden esitykset kerhoa vastaan, ja varsinkin 6-1 tappio kotona, eivät tee hyvää itseluottamukselle. Kerhon voittoa tukee myöskin se, että tällä kaudella joukkue ei ole juuri syyllistynyt ylimielisyyteen ja hyvänolontunteeseen. Puurula jatkaa maalissa kuin itse varmuus, ja Ilveksen maalivahtia saadaankin varmaan arvuutella huomiseen saakka.

P.S. Toivottavasti tämä ketju etenee rauhallisemmissa tunnelmissa kuin ensimmäisen kotipelin vastaava...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Otsikko kuuluisi kai olla HPK-Ilves 23.3. la? :)

Kaverin kanssa lyöty veto taitanee kallistua meikäläisen eduksi. Jos (kun) lauantain ottelu hoidetaan kotiin - olen kissanruokapurkkia rikkaampi. En usko, että peli tulee olemaan kovin tiukka. Veikkaisin, että sekavaa kiekkoa on luvassa, sillä paineet ovat niin kovat, että virheitä tehdään ja jäähyjä jaetaan. Kerho voittaa lukemin 6-2.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti sopuli


Muah! Copy-paste-käsi pääsi iskemään... Ai niin, tää oli sitä tsättäilyä. Lopetan.

Nooo probleeeemo! Avasin uuden ketjun oikein päin. Jatketaan siellä. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös