Ilves - HIFK ti 8.3.2005

  • 21 307
  • 130
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Owen
Mikäs Ilves faneja taas risoo?

Mua risoo,että Hifk kannattajat ovat vielä
itsetietoisempia tai yhtä itsetietoisia kuin Ilves fanit. ;)


EDIT.
..ja lisäksi mua risoo että ei mua kiinnosta
Hifk:n fyysisen kiekon evankeliumi,vaan taitokiekko. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Jalmari74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Norwich City
Viestin lähetti Old School

Mutta kyllä katkeria fanit ovat, tosin olisin minäkin JOS Ilves olisi kyykyttänyt IFK:ta samoin kuin IFK viime vuosina Ilvestä.

Osa faneista on.En kyllä ole henkilökohtaisesti millään tavalla katkera.Hifkillä on kyllä sen verran kova nippu,että häpeä ei ole hävitä joka peliä.

Mutta jos esim.jokin suht samantasoinen joukkue kyykkyttäisi pelistä toiseen,niin se vituttais.

ps. Tps-fanit älkööt vaivautuko puuttumaan edelliseen lauseeseen.Tämän kauden joukkueella ei ole kyykytetty Ilvestä niin kuin aikaisempina vuosina.

Kaikkea hyvää kaikille joukkueille!!
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Helvetti, ihan selkeesti tosipelit alkamassa, kun tikusta saadaan sitten niin perkeleesti asiaa. Jos joku väittää, että Hifki ei kiinnosta, niin se valehtelee. Joukkue, jossa on tuollainen rosteri ja joka pelaa tuollai niinku melko mukiinmenevänsemiokplusmiinus kiekkoa, ei vissiin voi olla kiinnostamatta... Täähän on vaan mun mielipide!

Ja jos joku väittää, ettei hihki oo mestari suosikki nro. 1 & 1/2 on väärässä!1111 siis meitin jälkeen
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Viestin lähetti Sides
Jos joku väittää, että Hifki ei kiinnosta, niin se valehtelee. Joukkue, jossa on tuollainen rosteri ja joka pelaa tuollai niinku melko mukiinmenevänsemiokplusmiinus kiekkoa, ei vissiin voi olla kiinnostamatta... Täähän on vaan mun mielipide!

Ei kai kukaan tosissaan tuollaista ole väittänytkään ( ? ) - playoff vääntöä tässä ketjussa nääs. Joukkue jossa pelaa numeroa 25 kantava J.R ei voi olla kiinnostamatta. Mies vetää yksinään jokaiseen peliin 1000 katsojaa lisää. Tämän kauden HIFK on huippujoukkue, jolle toivon menestystä. Liigan selkeä kakkonen Ilveksen jälkeen.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti HeGe41
Tiesin tasantarkkaan, kuinka HIFK vetää, mutta minua kiinnostaa Jyp, Ässät ja Lukko yhtälailla.

Edustat todennäköisesti todella pientä vähemmistöä Ilves-fanien joukossa. HIFK on valtaosalle SE joukkue, jota vastaan syntyy parhaat väännöt ja todelliset taistelut. Viha/rakkaussuhde Tapparaan on pikemminkin se, joka on kärsinyt inflaatiosta teennäisten välisarjojen ja värittömien pelien takia.

Täytyy toivoa, että saadaan paikka kuitata runkosarjan tappiot pudotuspeleissä - viimeistään finaalissa.
 

VL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves & Buffalo Sabres
Runkosarjapelit on pelattu ja Ilves-HIFK unohdettu, mutta minun on pakko silti puuttua vielä asiaan.

Onneksi myötähäpeä ei ole hengenvaarallista... Sen verran hämmentäviin ylilyönteihin tässä keskustelussa ovat erityisesti muutamat Ilveksemme kannattajat harhautuneet. No tällä kertaa ei sentään spekuloitu sivukaupalla, oliko pelaaja X maalivahdin alueella kaksi erää putkeen ja ratkesiko ottelu pelaaja Y:n filmiin. Ei sillä hyvää pleijarilämpöä tässä kyllä haetaan.

Myös JHagin, jonka kanssa olen itsekseni ollut useimmiten samaa mieltä, kiihtynyt vertaus Ilveksen ja HIFK:n jäähysaldoista kovan pelin mittarina oli sikäli tarpeeton, että esimerkiksi pelkästään Top 10 -kaksikko Ruutu + Vopat on ottanut 70 minuuttia käytöksestä. Eiväthän käytöskympit heidän asemaansa SM-Liigan selkeästi fyysisimmässä ja aggressiivisemmassa kärjessä horjuta, mutta eivät välttämättä myöskään ole kovan pelin tuotosta. Korjatkaa toki, jos olen väärässä. Silti olen samaa mieltä, että HIFK on fyysisyydessä Ilvestä edellä. Jos täällä purnattiin, ettei HIFK käyttänyt kuittivihkoa Kaipaisen tapauksessa, olisi mielenkiintoista tietää kuinka monta kertaa teidän mielestänne meidän romuluisempi osastomme (lähinnä Rönnberg, Alen, Helenius) kuittasi maalille ajot ja kiekonronkkimiset hanskasta, jotka toki peliin kuuluvat? Eli hyvä herra, olen samaa mieltä Ilveksen ja HIFK:n fyysisyydestä, mutta hakisin perustelut jokseenkin eri kautta.

Minulle HIFK on paras mahdollinen vastustaja heti Tapparan jälkeen. Fyysinen ja taitava joukkue. Peleissä saa käydä kuumana ja muuten värittömässäkin matsissa sattuu ja tapahtuu aina jotain mielenkiintoista. Ja toisin kuin Tapparan kohdalla, ei HIFK:n kanssa ole sinänsä edes katkeroittavaa paikalliskilpailuasetelmaa. Kunpa HIFK tulisi vastaan play-offeissa!

Itse pelissä parasta katseltavaa oli Tomas Vokounin toiminta. Voukoun oli varma, luki peliä hyvin ja osallistui peliin ihailtavasti. Mailankäyttökin oli täysin eri luokkaa kuin Pitkämäen. Väitänkin, että hieman vaisusti pelanneen HIFK:n ja kohtuuttoman punnertamisen vierasjoukkueeseen nähden jokaisen maalinsa eteen tehneen Ilveksen ottelu ratkesikin pitkälti maalivahtipeliin. On todella sääli, että en ole vieläkään nähnyt Toskalaa toisen Ilvekseen tulemisensa aikana. Ehkä tämä on hieman kohtuutontakin jo, mutta Pitkämäkeä en henkilökohtaisesti halua Ilves-maalilla enää nähdä. Mutta olipa pelissä hyvääkin, minusta esimerkiksi Luomala ja Vidgren olivat näiden aina täysillä yrittävien (mm. Kaipainen & Kariya) ohella hyvällä yrityksellä liikkeellä.

Kaipaisen mailallahuitaisu oli selkeästi jäähyn arvoinen ylilyönti, mutta jotenkin jäi tunne tarpeettoman kovasta rangaistuksesta. No mikäpä tuomari minä olisin? Mitä taas tulee HIFK:n kuittivihkoon ja Alénin hanskojen pudotukseen, Harkins ja toinen HIFK-pelaaja (Karalahti?) välittömästi lähtivät kyllä Kaipaista kohden ja ainakin Harkins hänet syleilyynsä otti. Alén tuli kuvioihin Kaipaista suojelemaan ja nappasi lähinnä olleen Harkinsin otteeseensa hanskat pudottaen. Molemmat pelaajat toimivat kuten pitikin. Taitopelaajista puheenollen, koska näemme Helmisen, Turusen tai Leinon puuttuvan Ilves-pelaajan sääntöjenvastaiseen kohteluun? Linjatuomari haki hieman niskan päällä olleen Alénin pois joten Harkinsin ei tarvinnut hanskoistaan edes luopua. Muistikuvieni mukaan koko välikohtaus näkyy selvästi videossakin ja ainakin minusta poikkeavat tulkinnat tuntuvat tarpeettoman värittyneiltä.

Ringbom oli tuttuun tapaan pihalla aina välillä. Seuraten heilurimaisesti aina vihellys- ja huutokonsertteja jäähyjä jakaessaan. Erityisesti Kuhdan saama 2+10 tasoitusjäähy oli huolestuttava osoitus ammattitaidottomuudesta, vaikka se katsomossa naurattikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös