Ilkka Pikkarainen

  • 7 350
  • 19
Tila
Viestiketju on suljettu.

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Ilkka "Pikkis" Pikkarainen on nyt sitten ilmeisesti menossa New Jerseyhyn, Urheilulehden mukaan.
Vaikka mä nyt oonki Jokerifani, ni pakko se on myöntää että siinä on harvinainen aarre.
Loistava pelaaja joka menee joka tilanteeseen täysillä, ja aina loppuun asti.
Onnea nyt sitten sinne NHL:ään, ja toiv. valtaa itselleen paljon peliaikaa ja loistavan paikan. Sen se on vähintään ansainnu! :)
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haluan vielä painottaa ettei Jumala ole allekirjoittanut ainakaan minun tietääkseni sopimusta. Urheilulehtihän on jo aiemmin kertonut että Santala ja Ruutu siirtyvät Venäjälle joten tähän uutiseen kannattaa suhtautua varauksellisesti. Toivon että Ilkka pelaa vielä yhden ehjän kauden suomessa ennen kuin päättää NHL:ään suunnata. Aika turhauttavaa on veivata noita bussipelejä AHL:ssä. Mutta, kun Ilkka pättää rapakon taakse siirtyä niin hänestä tulee uusi Esa Tikkanen. Vittumainen, röyhkeä, agressiivinen ja myös taitava. Voiko pelaajalta enempää vaatia?
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti lintu
Urheilulehtihän on jo aiemmin kertonut että Santala ja Ruutu siirtyvät Venäjälle joten tähän uutiseen kannattaa suhtautua varauksellisesti.
Haluan vielä painottaa, ettei urheilulehti ole missään vaiheessa uutisoinut, että Hra Santala tai Hra Ruutu siirtyisi Venäjälle vaan että molemmat ovat saaneet yhteydenottoja Venäläisiltä seuroilta. Noh, jokatapauksessa Urheilulehden uutisellista painoarvoa voi ja pitääkin hieman aina kyseenalaistaa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kingstonwall
Haluan vielä painottaa, ettei urheilulehti ole missään vaiheessa uutisoinut, että Hra Santala tai Hra Ruutu siirtyisi Venäjälle vaan että molemmat ovat saaneet yhteydenottoja Venäläisiltä seuroilta. Noh, jokatapauksessa Urheilulehden uutisellista painoarvoa voi ja pitääkin hieman aina kyseenalaistaa.

Jaa, no tarkoitus ei ollut mustamaalata kyseistä lehteä. Minä muistin sitten näköjään väärin. Pahoittelut.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti lintu
Vittumainen, röyhkeä, agressiivinen ja myös taitava. Voiko pelaajalta enempää vaatia?

Lisäisin tähän listaan vielä, että erittäin v-mäisen näköinen jääkiekkoilija.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Q
Lisäisin tähän listaan vielä, että erittäin v-mäisen näköinen jääkiekkoilija.

Ei mikään mammanpojan näköinen äijä.
 

Liitteet

  • ipikkasnadi.jpg
    ipikkasnadi.jpg
    16,4 KB · kertaa luettu: 1 293

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti lintu
Ei mikään mammanpojan näköinen äijä.

Luvalla sanoen on kyllä hiukan maitopojan näköinen. Jos vaikka vertaa naamaa The Pasiin poikapainin tiimellyksessä, niin on kyllä vielä jonkun verran kiinniotettavaa. Mutta kai jumalien täytyy ollakin hiukan maidon näköisiä, ettei sentään itse piruksi luulla.

(ainiin lintu, en bongannut tuota "jumala" titteliä allekirjoituksestasi, vaan tuolta testialueen aivan fantastisesta ketjusta, "Onko Ilkka Pikkarainen Jumala?". Enivei, kopirait bointsit menee sulle)
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti Carlos
Luvalla sanoen on kyllä hiukan maitopojan näköinen. Jos vaikka vertaa naamaa The Pasiin poikapainin tiimellyksessä, niin on kyllä vielä jonkun verran kiinniotettavaa.

Luulen, että Veli Carlokselle tulisi kylmää kyytiä joutuessaan samaan kaukaloon Jumala Pikkaraisen kanssa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Q
Luulen, että Veli Carlokselle tulisi kylmää kyytiä joutuessaan samaan kaukaloon Jumala Pikkaraisen kanssa.

Ja tämä lause tarkoittaa mitä? Pikkarainen kova jätkä ja Carlos mamis, niinkö?
Et kai vetänyt herneen nenääs siitä, että joku kertoi oman mielipiteensä suosikkisi ulkonäöstä?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Svante
Ja tämä lause tarkoittaa mitä? Pikkarainen kova jätkä ja Carlos mamis, niinkö?
Sehän se vasta kova jätkä on, joka uskaltaa mennä samaan kehään kaverin kanssa jolta tulee turpaan 100 varmasti... (tästä ei Carlos varmaan loukkaannu)

nim. kesällä ei jääkiekossa paljon tapahdu
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti dana77
Sehän se vasta kova jätkä on, joka uskaltaa mennä samaan kehään kaverin kanssa jolta tulee turpaan 100 varmasti... (tästä ei Carlos varmaan loukkaannu)

Sanoisin että kyseinen kaveri on kohtalaisen tyhmä. Siis se joka menee kehään ja tietää saavansa nenilleen, ellei sitten ole jotain motiivia tyyliin Kultanen.

Taisi tosiaan oraakkelimme Q ottaa vähän hernettä nenuseen. En kyllä ymmärrä miksi, sillä se että iso I näyttää maitopojalta, ei tarkoita sitä että hän olisi maitopoika. Ja luulen että saisin plekseisiin lähes keneltä tahansa liigakiekkoilijalta, sen verran tehokkaammin he liikkunevat luistimilla. Poislukien tapaukset tyyliin V.P. Hård.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti Svante
Ja tämä lause tarkoittaa mitä? Pikkarainen kova jätkä ja Carlos mamis, niinkö?
Et kai vetänyt herneen nenääs siitä, että joku kertoi oman mielipiteensä suosikkisi ulkonäöstä?

Yritin ystävällismielisissä merkeissä kysyä veli Carlokselta, että riittäisikö rohkeus hypätä Pikkaraisen kanssa looraan samaan aikaan, koputtaa olkapäähän ja tokaista "sä olet melkoinen maitonaama".

I.Pikkaraiseen liittyy monta legendaa, joita kaikkia ei täällä kannata kailotella. Eräs muistettavimmista liittyy kauteen 2001-2002, jolloin jokereissa vaikuttanut, koomikko Marty Feldmanin kaksoisveli Alex Brooks aloitti myllytyksen Pikkaraisen kanssa hockey-night lähetyksessä. Brooks löysi pian itsensä jään pinnasta vaaka-asennosta A-juniorin raskaiden iskujen seurauksena. Harvoin on naurattanut yhtä paljon TV-tuolissa.
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Q
Yritin ystävällismielisissä merkeissä kysyä veli Carlokselta, että riittäisikö rohkeus hypätä Pikkaraisen kanssa looraan samaan aikaan, koputtaa olkapäähän ja tokaista "sä olet melkoinen maitonaama".

No voi **ttu, täällä taas on menossa sitten "munisäonvahvempikusunjamuntäytyynäyttääse" -henki. Mitä helvetin väliä sillä on uskaltaisinko minä hypätä haastamaan Piku laatikkoon???? Sanoinko jossain tai missään mitään sinnepäin edes viittaavaa? Kiinnostaisiko minua edes miettiä mitään sellaista? No ei tod.

Sanatarkka lainaukseni:
"Luvalla sanoen on kyllä hiukan maitopojan näköinen. Jos vaikka vertaa naamaa The Pasiin poikapainin tiimellyksessä, niin on kyllä vielä jonkun verran kiinniotettavaa. "

Aika helvetin mustat lasit saa olla päässä jos tuommoista reilua parikymppistä maitonaamaa sanoo tosissaan kovanaamaksi. Varmasti 10 vuoden päästä jo heikompaa hirvittää katsoa päinkin, mutta tällä hetkellä kaveri on vielä poikasen näköinen.

Jatkan vielä omasta tekstistäni. Jos kukaan on katsonut The Pasin naamaa kun hän ottaa erää, niin se on julman näköinen. Se on todella julman näköinen. Vertasin siihen Pikun naamaa, ja totesin että vielä on matkaa.

SE että Piku on MIELESTÄNI maitonaaman NÄKÖINEN, EI tarkoita sitä että kaveri olisi maitopoika. Viddu kun osaa olla hankalaa tiettyjen henkilöiden kanssa...
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Hei hei, rauhottukaas nyt ihmiset! :)
Ehkä Pikkarainen on maitopojan näkönen (mitä en siis kiellä) mutta se ei ole menoa haitannut, päinvastoin. Jätkäl on nii tavallinen ilme aina ku vääntää ja tulee semmone olo et tajuuko se ees mitä se tekee... (Siis, älkää ymmärtäkö nyt väärin, olen maailmanmestari saamaan ihmisiä ymmärtämään asiani väärinpäin)
Ihan ku se olis arkipäivästä liiskata joku Rauman jättiläinen iha mummonmuusiks, ja tämä tekee Pikkiksen "maitopoikanaamasta" vielä pelottavamman. Silloin ku se oikeesti irvistää, ni se mahtaa olla ihan helevetin paha niittaaja... En uskalla edes ajatella...

Mutta, kai kaikki nyt kuitenki on samaa mieltä siitä, että kyseessä on yks SM-liigan parhaista vääntäjistä..??
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kylläpäs Q haastaa riitaa ihmeellisestä asiasta. Maitopojalta, äidin pikku nassukaltahan tuo Pikkarainen näyttää. Mutta mitä sitten? Eihän ulkonäöllä ole kovuuden tai pelitaitojen kanssa mitään tekemistä. Ja pelata Pikkarainen kyllä osaa.
Niin, ja ihan vaan tiedoksi että kyllä minä uskaltaisin "hypätä Pikkaraisen kanssa looraan samaan aikaan, koputtaa olkapäähän ja tokaista sä olet melkoinen maitonaama". Miksi ihmeessä en uskaltaisi? Mitäköhän minulle voisi tapahtua?
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Viestin lähetti Gellner

Niin, ja ihan vaan tiedoksi että kyllä minä uskaltaisin "hypätä Pikkaraisen kanssa looraan samaan aikaan, koputtaa olkapäähän ja tokaista sä olet melkoinen maitonaama". Miksi ihmeessä en uskaltaisi? Mitäköhän minulle voisi tapahtua?

Aivan, eihän Pikkarainen kuitenkaan mikään idiootti ole.
Tuskin tapahtuisi mitään muuta, kun että Ilkka naurahtaa, ja jatkaa taas hommiaan.. :)

(sori chat...)
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä, monen vuoden odotus palkintaan vihdoin ja Jumala palaa kotiin. Mikään ei enää liigassa tule olemaan enallaan, tuskin enää ennalleen tulee palaamaankaan. Loistava hankinta Penalle, ihan sama mitä hankit tulevalla kymmenellä kaudella, tämän jälkeen millään muulla ei niinkään ole väliä.

Tervetuloa takaisin Jumala, otathan Nordiksen taas tulevalla kaudella haltuusi?
 

botto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ilkka on todellakin mahtava pelimies mutta tarvitsee oikeat kaverit viereen. Tällä hetkellä tilanne on se että hänellä ei oikeastaan ole ketjukavereita. Toivotaan että pentti hankkii ilkalle hyvät ketjukaverit tai voi olla että miehestä tulee pelkkä kovapalkkainen rivimies.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ranska vs Kazakstan
  • 2.24
  • 4.25
  • 2.56
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös