Ilari Filppula palaa Ilmalaan

  • 220 939
  • 503

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eiköhän Jalonen ole ennen valintaa kartoittanut missä kunnossa Ilari on, ei se nimi sinne paperiin vain ilmesty ja tule täytenä yllätyksenä pelaajille ja seuroille. Tapparahan mm kieltäytyi päästämästä Barkovia mukaan koska Tappara haluaa antaa antaa Barkoville lepoa tauon aikana. Ilari on omin sanoin kunnossa, pikku vammaa on ollut mutta ne ovat ohi. Näinollen tehottomuuden syyt lienee vain joukkueen muutenkin hieman takunneessa pelissä, Ilarilla muun joukkueen tavoin on ollut vaikeampi vaihe menossa tammikuussa. Tappara on oikeastaan ainoa kärkiporukoista joka on porskuttanut voitosta voittoon, Jokerit muiden kärkiporukoiden tavoin on takunnut pelinsä kanssa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Minusta tänään nähtiin parasta Ilaria pitkään aikaan, jalka liikkui oikein mallikkaasti ja järkkäsi paikkoja Teuvolle ja Mosekselle tämän tästä. Toki ottelun loppupuolella alkoi kadota kuvasta muiden pelaajien tapaan, mutta kyllä se Ilari sieltä vielä tulee. Toivottavasti ei käy mitään haavereita EHT-reissulla, kuten ei Ossillekaan.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ilari ei sitten lähde mihinkään shitteihin vaan lepää ja treenaa kevättä varten.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kyse taitaakin olla siitä ettei Ilari ajattele tuolla tavalla.

Kysymys on siitä, että työnantajalla pitää ola oikeus määrätä mitä työntekijä tekee. Varsinkin, kun ei tee tällä hetkellä juuri mitään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kysymys on siitä, että työnantajalla pitää ola oikeus määrätä mitä työntekijä tekee. Varsinkin, kun ei tee tällä hetkellä juuri mitään.

Mitä nyt johti Jokereiden selvästi parasta ketjua Oulussa, tehottomuus maalipaikoissa ja Backlundin huippu peli piti Ilarin pistetilin nollassa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mitä nyt johti Jokereiden selvästi parasta ketjua Oulussa, tehottomuus maalipaikoissa ja Backlundin huippu peli piti Ilarin pistetilin nollassa.
Mustaa voi aina maalata valkoiseksi. Mulle ihan sama kuka johtaa mitä, jos tehot ovat nolla joka matsissa. Haluan korostaa, että kyseessä on joukkueen edelleen paras pelaaja. Luulisi, että päänsilittelyn aika olisi ohi, mutta näköjään ei. Ilari tulee keväällä, mutta ei sitä nyt mihinkään majoukkueeseen lähetetä. Jotain rajaa henkilöpalvonnalekin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mustaa voi aina maalata valkoiseksi. Mulle ihan sama kuka johtaa mitä, jos tehot ovat nolla joka matsissa.

Tehot on olleet nollissa, mutta kaksi viimeistä peliä on olleet esityksinä pirteitä ja paikkoja on ollut. Tietenkin ykkössentteriltä pitää vaatia enemmän tehoja, ei pelkästään paikkojen luomista ja niiden tuhlausta. Olen samaa mieltä että EHT:lle lähtö ei välttämättä ole Jokereiden kannalta paras ratkaisu, mutta jos ja kun Ilari haaveilee Leijonapaidasta kotikisoissa niin ei se haaveiden kaataminenkaan välttämättä ole Jokereiden kannalta parasta. Toivottavasti ei loukkaannu ja toivottavasti saa tuolla samalla positiivisia onnistumisia kun kerran matka Ruotsiin joka tapauksessa näyttää suuntaavan.

Jokereiden ylivoima tosin olisi tarvinnut paikalla olevaa Filppulaa, sitä ei Ruotsista käsin hiota kuntoon kun ykkössentteri pelaa siellä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ilarilta tänää parempi peli pitkään aikaan. Luistinkin näytti liikkuvan paremmin. Silti voisi kyllä perua tuon ensi viikon höntsän, Turhaa sinne lähteä pelleilemään.
 

Jokeriarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyse taitaakin olla siitä ettei Ilari ajattele tuolla tavalla.

Kyllä minä tuon ymmärrän hyvin, totta kai Ilaria kiinnostaa edes mahdollisuus pelata paikasta kisajoukkueeseen, vaikka se todennäköisyys kuinka pieni olisikin. Lähinnä vain harmittaa, kun selvästi huomaa ettei ole parhaassa terässä ja tauon voisi käyttää Jokerien ja hänen itsensä kannalta paremmin hyödyksi.
 

Yoswald

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilari on 31-vuotias ja pelaa elämänsä kautta. Änäristä tulee vähemmän miehiä kisoihin kuin yleensä, euroopan vakiosenttereistä Jarkko Immonen pelaa vaisumpaa kautta ja Niko Kapanen ei välttämättä maajoukkueessa pelaa. Näkisin että Ilarilla on realistiset mahdollisuudet kisoihin jos antaa hyviä näyttöjä nyt mj-peleissä ja kevään pleijareissa.

Tämä on Ilarille vähän sellainen nyt tai ei koskaan -tilanne, joten kyllä minä ainakin ymmärrän miksi mies päästetään Ruotsiin höntsäämään. Toki sillä varauksella että on toipunut loukkaantumisestaan 100% kuntoon.
 

Scade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun kerran Kekalaisen yksi suurista visioista on ollut se etta tehdaan Jokereista houkutteleva paikka pelata sen avulla, etta tuetaan yksiloiden kehitysta niin olisihan se vahan ristiriitaista todeta Ilarille, etta ala lahe sinne ei sulla kuitenkaan mitaan mahdollisuuksia ole.

Kyllahan joukkueen pitaa tukea omiaan ja luoda luottoa ja positiivista ilmapiiria. Jos Ilari itse tosissaan haluaa kilpailla mj-paikasta ja nahdaan etta siihen on jonkinlaiset mahdollisuudet niin kylla seuran pitaa tukea tata.
 

BrxA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilari iskettiin venäjän kaatoon suoraan ykkösen keskelle. Kyllähän tuolta paikalta kelpaa kisamahiksia kartoitella

Kentät:

Salminen - Filppula - Haataja
Mäenpää - Hietanen

Osala - Hytönen - Aaltonen
Niskala - Lajunen

Kiiskinen - Koskiranta - Anttila
Väänänen - Kousa

Savinainen - Lahti - Kuusela
Kukkonen - Ohtamaa


(Sopii mielestäni tähän ketjuun niin kovan spekulaation takia)
 

Bremberg#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tampa Bay
Kyllä on ilo katsoa Ilarin edesottamuksia tämänpäiväisessä EHT kamppailussa.

Pelihuumori näyttää olevan korkealla ja eritoten Salmisen kanssa yhteispeli sujuu erittäin hyvin ja näyttävästi.

Toivottavasti samankaltainen Ilari nähdään loppukaudenajan Jokereissa!
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllä on ilo katsoa Ilarin edesottamuksia tämänpäiväisessä EHT kamppailussa.

Pelihuumori näyttää olevan korkealla ja eritoten Salmisen kanssa yhteispeli sujuu erittäin hyvin ja näyttävästi.

Toivottavasti samankaltainen Ilari nähdään loppukaudenajan Jokereissa!

Juuri samaa olin tulossa kirjoittamaan. Tänään oli jäällä se Filppula, joka nähtiin syksyn peleissä pelaamassa. Aivan ansaitusti valittiin Suomen parhaaksi pelaajaksi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei taida kovin kummoinen olla taso Suomen maajoukkueessa, kun yksi jalka Filppula on joukkueen paras.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Oli kyllä suvereenia Ilaria tänään. Paremmalla ketjukaverien viimeistelyllä olisi voinut olla vaikka 0+3 tämän pelin jälkeen.
 

migsuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Olin jo heittämässä kirvestä kaivoon Ilarin osalta keskiviikkoisen Venäjä-Suomi pelin jälkeen. Nimittäin siinä pelissä Ilarin peliesitys oli sanalla sanoen todella flegu ja väsynyt, myös jonkin asteista turhautumista oli havaittavissa.

Tänään sitten oli jäällä se vanha kunnon Ilari Filppula, luistin liikkui hyvin, ajoitukset ja sijoittuminen oli mallillaan sekä jaksoi myös painaa hyvin omiin päin eikä selkä suoristunut turhaan. On kyllä lupa odottaa, että Ilu syttyy taas liiga peleissäkin uusiin liekkeihin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olin jo heittämässä kirvestä kaivoon Ilarin osalta keskiviikkoisen Venäjä-Suomi pelin jälkeen...

No ei kai sen vahvuudet nyt mihinkään muutamassa päivässä katoa, vaikka heikompi peli tai kokonainen jakso tulisikin.

Iso harmi (teidän kannalta tällä hetkellä) että tollasia eht-paskoja on olemassa. Nytkin I.Filppulalle olis paljon parempi vaihtoehto kevättä varten treenata oman jengin kanssa ja sitten vastavuoroisesti ladata akkuja sopivasti. Olen voimakkaasti niiden koutsien puolella, jotka koittavat estää tärkeimpien pelaajien menon noihin kissanristiäisiin. Paino sanalla koittaa, koska kyllä noista keskustellaan ihan rakentavastikin joukkueissa, siitä olen varma.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
No ei kai sen vahvuudet nyt mihinkään muutamassa päivässä katoa, vaikka heikompi peli tai kokonainen jakso tulisikin.

Iso harmi (teidän kannalta tällä hetkellä) että tollasia eht-paskoja on olemassa. Nytkin I.Filppulalle olis paljon parempi vaihtoehto kevättä varten treenata oman jengin kanssa ja sitten vastavuoroisesti ladata akkuja sopivasti.
No en tiedä. Ilari ei ole tämän vuoden puolella ollut se oma liigaa dominoinut itsensä. Voi olla, että treenaaminen olisi asiaan auttanut, mutta ihan yhtä hyvin homma voi aueta maajoukkueen mukanakin kun tulee vähän uusia ärsykkeitä. Fyysisesti kumpikaan vaihtoehto tuskin on toista merkittävästi raskaampi, joten ei tässä laakereillaan olisi kuitenkaan voinut lepäillä. Jos ja kun Ilari itse halusi Leijonapaidassa vielä pelata, oli hänen päästämisensä mukaan tasan oikea ratkaisu.

Jokereiden ylivoimalle olisi kyllä tehnyt hyvää, että kapellimestari olisi ottanut osaa harjoituksiin, mutta sille nyt ei hirveästi mahda mitään. Tärkeämpää olisi kuitenkin saada se tuttu ja dominoiva ykkössentteri takaisin ja tämäniltainen esitys ilmeisesti oli askel oikeaan suuntaan.
 

julle-jr

Jäsen
Olen voimakkaasti niiden koutsien puolella, jotka koittavat estää tärkeimpien pelaajien menon noihin kissanristiäisiin. Paino sanalla koittaa, koska kyllä noista keskustellaan ihan rakentavastikin joukkueissa, siitä olen varma.
Onko tämä lopulta niin yksinkertainen asia? Okei, EHT-turnaukset ovat painoarvoltaan turhia, mutta eikö kuitenkin suuren yleisön kiinnostus jääkiekkoa kohtaan lopulta mahdollista sm-liigankin kehityksen? Eli mitä enemmän löytyy lajista kiinnostuneita maksavia asiakkaita, sitä parempia pelaajia liigajoukkueisiin saadaan. Jos jääkiekko kiinnostaa suurta yleisöä, se kiinnostaa samalla myös sponsoreita. Ja jos laji kiinnostaa, hakeutuvat myls lahjakkaat junnut sen pariin. Vaikutukset ovat siis moninaiset. Ja ainakin minusta tuntuu, että suuren yleisön kiinnostukseen vaikuttaa juuri maajoukkueen otteet, eli pitkässä juoksussa ei ole ihan samantekevää, minkälaisen kuvan maajengi jättää näissä sinänsä turhissa turnauksissa, joita kuitenkin katsotaan suomalaisissa kodeissa mielenkiinnolla.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Iso harmi (teidän kannalta tällä hetkellä) että tollasia eht-paskoja on olemassa. Nytkin I.Filppulalle olis paljon parempi vaihtoehto kevättä varten treenata oman jengin kanssa ja sitten vastavuoroisesti ladata akkuja sopivasti. Olen voimakkaasti niiden koutsien puolella, jotka koittavat estää tärkeimpien pelaajien menon noihin kissanristiäisiin. Paino sanalla koittaa, koska kyllä noista keskustellaan ihan rakentavastikin joukkueissa, siitä olen varma.
Mielestäsi siis Filppulan olisi tänäänkin ollut parempi maata kotona lepäilemässä, kuin olla hyvien suoritusten kautta kasvattamassa sitä kadoksissakin ollutta itseluottamusta ja pelihuumoria, sekä kerätä kansainvälistä kokemusta ja antaa näyttöjä MM-kisoja varten?

Aika mustavalkoisia näkemyksiä saa EHT:sta lukea, kuinka koko turnauksessa ei ole mitään hyvää jne. Pelaajat luultavasti ovat aivan toista mieltä, mutta onneksi Jatkoajassa tiedetään asiat paremmin.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Aika mustavalkoisia näkemyksiä saa EHT:sta lukea, kuinka koko turnauksessa ei ole mitään hyvää jne. Pelaajat luultavasti ovat aivan toista mieltä, mutta onneksi Jatkoajassa tiedetään asiat paremmin.

Tää on ihan totta. Nuo 3 peliä ei varmasti huippu-urheilijoita siinä määrin rasita, että koko kevät on pilalla sen takia. Pelaajat ottaa aina mj-tehtävät kunnialla ja siitä tosiaan voi saada huikean inspiksen loppukautta ajatellen. Toki nuo loukkaantumiset on aina mustapuoli, mutta kuka niitä pystyy ennakoimaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös