Ikäkysely 2019

  • 2 229
  • 20

Kuinka vanha olet?

  • Alle 18

  • 18-24

  • 24-30

  • 30-36

  • 36-42

  • 42-48

  • 48-54

  • 54-60

  • 60+


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Olen miettinyt, että minkä ikäistä porukkaa täällä mahtaa käydä? Viimeisen ikäkysely, jonka löysin, oli vuodelta 2012. Tässä siis päivitettyä versiota. Itse kuulun toisiksi nuorimpaan ryhmään.
 

Ralph

Jäsen
Äänestin vaihtoehtoa 24-30, enkä valehdellut äänestyksessä.
 
Suosikkijoukkue
KK
Ei perkele. Vastahan minä täytin 25 vuotta ja nyt tänä vuonna 35 mittariin. Käsittämätöntä. Ei sitä oikein junnuna tajunnut, kun vanhempi väestö puhui, että kun ikää tulee menee vuodet nopeampaa. Niin se vain on. No ei siinä, minusta on mukava vanheta, varsinkin kun alkaa ymmärtää elämää eri tavalla ja tulee, no ei fiksummaksi, mutta jotain kokemuksia rikkaammaksi. Alkaa ymmärtää minkälainen kakara sitä vielä 25-vuotiaana oli ja minkälainen kakara sitä vieläkin on. Olisinpa jo 50.

Edit: osaa vanhempana nauraa itselleen ja sitä kautta muille.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
24-30. Fingerporiin viitaten, ennen olin reilu nyt vajaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
+30 komea mature. Vaatimatonkin vielä. Mies parhaassa iässä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä täällä oikein ikää kysellään, mikäs vitun portsari sinä luulet olevasi? Mä olen sen ikäinen kuin olen ja revi siitä. Vitsi vitsi ja huono sellainen. Silti en ikääni paljasta. No okei 48-54. Muna ja sielu 18.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minunko se pitää valittaa, kun ei kukaan muu ryhdy.

Ikähaarukoissahan on äänestyksessä valinnanvaraa. Jos on 24, 30, 36, 42, 48 tai 54 vuotta iältään, niin on kaksi eri vaihtoehtoa, joista valita lokeronsa. Jos tuolle linjalle lähdetään, että valita saa mihin ryhmään kokee kuuluvansa, niin menee ihan hörhöilyksi.

Miksi juuri kukaan ei ole 17-vuotias. He kertovat olevansa kohta 18-vuotiaita. Olisivat nyt sen 17, kun ovat 17. Ei meitä huijata. Ollaan itsekin oltu kohta 18, ehkä jopa 17.

En suostu tuommoiseen äänestykseen.
T. Kiukkuinen setämies
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kuulun tuohon alimman kategorian harvalukuiseen porukkaan, 50-luvulla syntynyt. Yli kymmenen vuotta on mullakin vierähtänyt tällä palstalla jäsenenä, vaikka olenkin tällainen "myöhäisherännäinen" palstalaisena.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Vaikean äänestyksen pistit pystyyn 30-vuotiaille :)

No 30-36 kategoriaan itseni laitoin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eihän naiselta ikää saa kysellä... En kyllä tiedä miksi. No olen sen aiemminkin maininnut että olen vähän päälle neljäkymmentä eli ei se mikään salaisuus ole.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eihän naiselta ikää saa kysellä... En kyllä tiedä miksi.

Australian vauva.fi kerrotaan, että sitä ei saa kysyä, koska sillä tiedolla ei tee mitään. Eihän kukaan kysy kuppikokoakaan, vaikka se kyllä kiinnostaisikin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eihän kukaan kysy kuppikokoakaan, vaikka se kyllä kiinnostaisikin.
Ja toisaalta kuppikokokaan ei kerro kaikkea. Kuppikoon kirjaimeen vaikuttaa myös ympärysmitta... Kun ympärysmitta pienenee niin kuppikoko suurenee jossain hassussa suhteessa... Siis jotenkin absurdia, vaikea tajuta. Jotain kertoo se että siskoni käytti hoikimmillaan liivejä 65H... Ja minä taas käytän useimmiten liivejä 80E. Ja minulla on huomattavasti suuremmat rinnat kuin siskollani... Tämä johtuu siis siitä että ympärysmitta vaikuttaa kuppikokoon tavalla jota en ihan tajua. Ja suhteet ja "lain alaisuudet" vaihtelevat merkeittäin ja malleittain että kokeilemalla löytää sopivan...
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
30-36 haarukassa ja ainakin tätä kirjoittaen siis enemmistössä. Ei siis enää ihan junnuketjuissa pelata, mutta ikämieheksi tai edes kokeneeksi on vielä matkaa.

Jännästi muuten menevät nuo rajat. Näyttäisi olevan kovalla prosentilla niitä, joissa "rajan" kohdalla voi itse määritellä itsensä kahteen eri "ikäluokkaan". Mennäänkö tuossa kuukausien mukaan, ja esimerkiksi 36v 5kk vanha menisi kategoriaan 30-36, mutta 36v 7kk taas 36-42?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
24-30. Pelottaa kun 30 on lähempänä kun 20. Mitään en oo elämässä saanu aikaan...
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Jännästi muuten menevät nuo rajat. Näyttäisi olevan kovalla prosentilla niitä, joissa "rajan" kohdalla voi itse määritellä itsensä kahteen eri "ikäluokkaan". Mennäänkö tuossa kuukausien mukaan, ja esimerkiksi 36v 5kk vanha menisi kategoriaan 30-36, mutta 36v 7kk taas 36-42?
Olisi varmaan pitänyt laittaa esim 24-29, 30-35 ja 36-41 jne. Väärin meni. Sovitaan vaikka noin mitä kirjoitit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös