Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 477 002
  • 6 832

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Jääkiekkoväkivaltaa

Urheiluruudun videopätkä 80-luvulta(?) Bruins-Rangers matsista. Ei näköjään kannata yrittää viedä pelaajien mailoja

Et **ttu vie mun mailaa!

Onkos kellään tarkempaa infoa tapahtuneesta. Kiinnostais tietää, että minkälaiset rangaistukset pojille mätkäistiin.

ps. Hoopihan oli tyylikäs nuorimies.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti rectum
Urheiluruudun videopätkä 80-luvulta

Hahaha.

Näyttää ihan IFK-touhulta. Puuttuu vain että Jarkko Ruutu sukeltaisi pää edellä alas katsomoon kiivettyään.

K
 
Huhtikuun Mikrobitissä kun oli kerrankin hyvä osoitevinkki, niin pitääpä mainita. Vanhoja virolaismainoksia ladattavaksi löytyy osoitteesta http://www.lehvalehva.ee

Enpä ole vielä kerinnyt enempää kuin Zaporozets-mainoksen katsomaan, mutta kyllähän mainoksen lopusta iskeytyi päähän virolaisnuotilla: "Osta Zaporozetsi!"
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Viestin lähetti Smoerrebroed

Enpä ole vielä kerinnyt enempää kuin Zaporozets-mainoksen katsomaan, mutta kyllähän mainoksen lopusta iskeytyi päähän virolaisnuotilla: "Osta Zaporozetsi!"

Parfüümid mainos kannattaa tarkistaa pariinkin otteeseen, ihan vaan sen takia että siinä on niin letkeä kappale. Ei täällä ole tehty, eikä varmasti tehdä noin hyviä mainoksia.
 

Vimes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk

Champ

Jäsen
Re: Jääkiekkoväkivaltaa

Viestin lähetti rectum
Urheiluruudun videopätkä 80-luvulta(?) Bruins-Rangers matsista. Ei näköjään kannata yrittää viedä pelaajien mailoja

Et **ttu vie mun mailaa!

Onkos kellään tarkempaa infoa tapahtuneesta. Kiinnostais tietää, että minkälaiset rangaistukset pojille mätkäistiin.

ps. Hoopihan oli tyylikäs nuorimies.

Oli katsojilla varmaan mukava tappeluhetki :)
 

pp33

Jäsen
Re: Jääkiekkoväkivaltaa

Viestin lähetti rectum
Urheiluruudun videopätkä 80-luvulta(?) Bruins-Rangers matsista. Ei näköjään kannata yrittää viedä pelaajien mailoja

Et **ttu vie mun mailaa!

Onkos kellään tarkempaa infoa tapahtuneesta. Kiinnostais tietää, että minkälaiset rangaistukset pojille mätkäistiin.

ps. Hoopihan oli tyylikäs nuorimies.

Pätkä on kaudelta 1979-80, tapahtumapaikkana Madison Square Garden. Tilanne sai alkunsa, kun Rangers-kannattaja yritti viedä Terry O'Reillyn mailan ja tuli samassa huitaisseeksi Stan Jonathanin silmäkulman auki. Taz on heti juonessa mukana ja kiipeää katsomon puolelle kouluttamaan varasta. Kaveri pääsee irti O'Reillyn syleilystä, mutta Peter McNab saa karkulaisen kiinni ja selättää tämän. Tässä vaiheessa paikalle on ehtinyt myös Mike Milbury, joka suorittaa yhden kaikkien aikojen legendaarisimmista tempuista. Mike, Rangers-fani ja kenkä on unohtumaton yhdistelmä.

Mitähän lienee katsojilla ollut mielessä, kun Big Bad Bruins O'Reillyn, Milburyn, Secordin ja Wensinkin johdolla vyöryy pleksin yli?

Niin, pari pelaajaa taisi saada tuosta lyhyet pelikiellot. Syytteitä ei muistaakseni nostettu.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Re: Jääkiekkoväkivaltaa

Viestin lähetti pp33
Tässä vaiheessa paikalle on ehtinyt myös Mike Milbury, joka suorittaa yhden kaikkien aikojen legendaarisimmista tempuista. Mike, Rangers-fani ja kenkä on unohtumaton yhdistelmä.

Tuossa vaiheessa repesin kyllä aivan täysin. Ei voi olla todellista että pelaaja ryntää katsomoon, selättää fanin ja hakkaa häntä kengällä naamaan =)
 

M10

Jäsen
Viestin lähetti JAT
Eihän näille saisi nauraa mutta repesin totaalisesti :) Selatkaapa kuvia ja verratkaa Jyrkin asustusta Norjassa 1989 ja Moskovassa 1990 :)

Kyllä tuo Norjan kuva kirvoitti viikon parhaat naurut. Ei tuollaista farkkuasua voi olla!
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Morrow10
Kyllä tuo Norjan kuva kirvoitti viikon parhaat naurut. Ei tuollaista farkkuasua voi olla!

Pitsäsikö meidän Jatkislaisten tehdä Jyrkille palvelus ja ilmoittaa hänet seuraavan tuotantokauden Sillä Silmällä ohjelmaan Fag Five jamppojen stailattavaksi!
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Viestin lähetti Elton
Pitsäsikö meidän Jatkislaisten tehdä Jyrkille palvelus ja ilmoittaa hänet seuraavan tuotantokauden Sillä Silmällä ohjelmaan Fag Five jamppojen stailattavaksi!



Mä oon ehdottomasti samaa mieltä! Kyllä tolle kaverille pitää jotain tehdä.....
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Viestin lähetti punainen#20
Mä oon ehdottomasti samaa mieltä! Kyllä tolle kaverille pitää jotain tehdä.....

Kokeilkaapa tota Jyrkin mailia vaikka Messengeriin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös