Hyvät naurut Netistä, part #2

  • 2 477 035
  • 6 832

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Interin saldo kun 13 ottelua on pelattu.

2-11-0

Siis 2 voittoa, 11 tasapeliä ja ei yhtään tappiota. 0-0 tasureita vain yksi.

Ei yhtään tappiota 13 ottelussa ja matkaa kärkipaikalle on 15 pistettä. Siinä voisi yksi jos toinenkin jossitella.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Viestin lähetti InSideHockey
Interin saldo kun 13 ottelua on pelattu.

2-11-0

Siis 2 voittoa, 11 tasapeliä ja ei yhtään tappiota. 0-0 tasureita vain yksi.

Ei yhtään tappiota 13 ottelussa ja matkaa kärkipaikalle on 15 pistettä. Siinä voisi yksi jos toinenkin jossitella.

Ja siitä saa hyvät naurut koska...?
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Tep
Taas yksi hyvä syy muuttaa täältä hemmettiin. Oksettavaa.

Saanko kysyä, että mistä täältä, eli tarkoitatko Suomea vai Lieksaa. Sen mitä olen vuosien varrella Poliisi-tv:tä katsonut, vastaavia on tapahtunut eri puolilla Suomea, eli tuskin löytyy paikkakuntaa, jossa ei joku hylkiö vastaavaan kykenisi.

Ja kova urakka on varmaan hakea Suomen rajojen ulkopuoleltakin paikkaa, jossa kaikki eläisivät sopusoinnussa keskenään kukkasten ympäröiminä ja sateenkaaren alla käsi kädessä kuljeskellen. Äkkiseltään ei tule mieleen yhtään kansallisuutta, joka ei hirveyksiin kykenisi.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Siivu-Leevi
Veljekset Fedorov

Erityisesti More than a lover -videopläjäys on katsomisen arvoinen.

Mitä vittua? kysyy Lapin kansa, eikä jatka.

Olen kysymysmerkkinä. Olipa muuten surkea laulaja kyseisessä kipaleessa. Korviin sattuu kun ämmä yrittää päästä ylemmäs kuin ääni antaa myöten.
 

Cucamonga

Jäsen
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viestin lähetti theref
Itse en ollut ainakaan nähnyt tätä 5 minuutin mittaista pätkää tuosta NBA-väännöstä:

Täällä.

Kiitos tuosta pätkästä, oon jo ettiny sitä jonkin aikaa. Olis muuten aika paskat housussa kun reilu parimetrinen korsto tulis nyrkit ojos naaman eteen tappeleen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös