(Hyvän) Päivän maantietovisa – mikä valtio?

  • 198 036
  • 7 951

redpecka

Jäsen
1/5
 

Liitteet

  • 93a.png
    93a.png
    16,7 KB · kertaa luettu: 76

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Uskotteko hyteissänne? Ottelusarja on tasan 3-3!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko huomenna siis vuorossa eeppinen Game seveni?
 

redpecka

Jäsen
Onko huomenna siis vuorossa eeppinen Game seveni?
Kyllä se on näin nähtävä.

Taas se Puola! Olen tehnyt vääriä strategiaisa valintoja! Mutta olipas jännää, kiitos.
En ole itse oikein enää playareissa ollut kärryillä mitä kyselty kun tuntuu, että kaikki on kysytty jo 10 kertaa. Tosin laskin yks päivä kuvapankkini valtiot niin joku viisi puuttuu niiden lisäksi mitä ei ole huomioitu.

@Steril kävi laserleikkauksessa ja tulokset alkaa näkyä.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kyllä se on näin nähtävä.

En ole itse oikein enää playareissa ollut kärryillä mitä kyselty kun tuntuu, että kaikki on kysytty jo 10 kertaa. Tosin laskin yks päivä kuvapankkini valtiot niin joku viisi puuttuu niiden lisäksi mitä ei ole huomioitu.

@Steril kävi laserleikkauksessa ja tulokset alkaa näkyä.
En minä manaa kuin itseäni. Noissa alkusarjan peleissä kun Puola tuli, niin painoin toki mieleeni, että tuon kyllä tunnistan kun vastaan tulee. Mutta enpä tunnistanut.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
No huomenna tämä sitten katkeaa. Minulla oli kaksi, tai oikeastaan kolme katkaisun paikkaa. Mutta eipä ollut katkaisemaan. Minä olen todella huono katkaisuissa. En saa edes tipatonta katkaistua. No @Steril huomenna näyttänee miten katkaistaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
No huomenna tämä sitten katkeaa. Minulla oli kaksi, tai oikeastaan kolme katkaisun paikkaa. Mutta eipä ollut katkaisemaan. Minä olen todella huono katkaisuissa. En saa edes tipatonta katkaistua. No @Steril huomenna näyttänee miten katkaistaan.

Lienee kuitenkin näin päin parempi. Toisin päin katkaisemisen vaikeus voi vaatia jopa katkaisuhoitoa.
 

redpecka

Jäsen
En minä manaa kuin itseäni. Noissa alkusarjan peleissä kun Puola tuli, niin painoin toki mieleeni, että tuon kyllä tunnistan kun vastaan tulee. Mutta enpä tunnistanut.
Joo, en sillä mitenkään sanotutkaan. Nyt kun oli playarirundi #93 ja jokaisessa on noin 2 maata niin johan tässä on itseasiassa varmaan käyty maailman valtiot toiseen kertaan läpi.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
No @Steril huomenna näyttänee miten katkaistaan.
Lupaan näyttää huomenna katkaisun mallia - tosin suunta on vielä auki.
@Steril kävi laserleikkauksessa ja tulokset alkaa näkyä.
Tästä ollaan sitten hys hys, tuskin dopinglautakunta pitää ajatuksesta että tällaisia operaatioita suoritetaan juuri ennen välieriä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joo, en sillä mitenkään sanotutkaan. Nyt kun oli playarirundi #93 ja jokaisessa on noin 2 maata niin johan tässä on itseasiassa varmaan käyty maailman valtiot toiseen kertaan läpi.

Eikös parhaat ole käyty jo kolmesti? Muistelisin, että esimerkiksi Uganda oli runkkarissa kerran ja pleijareissakin kahdesti.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Joo, en sillä mitenkään sanotutkaan. Nyt kun oli playarirundi #93 ja jokaisessa on noin 2 maata niin johan tässä on itseasiassa varmaan käyty maailman valtiot toiseen kertaan läpi.
Siitä annan myös järjestäjälle kiitosta, että on tämä visa mahtava muistipeli tällaiselle vanhalle ihmiselle, jonka muisti tarvitsee jo harjoitusta pysyäkseen kunnossa. Maailmanlaajuinen muistipeli, sanoisin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kävi huomenna miten kävi, niin tämä on ollut hieno kevät ja se saa myöskin ansaitsemansa päätöksen, Game 7:sen. Seitsemänteen peliin venyminen on erittäin kova suoritus sekä allekirjoittaneelta että Veli @Unkka lta jo itsessään. Hyvä mieli siitäkin, että vähintään voi huomisen jälkeen sanoa että kaaduttiin saappaat jalassa ja viitta selässä jos kaadutaan. Sitä ei vie pois enää mikään.

Seitsemän peliä, pitkällä kaavalla kaikki irti. Leipää ja sirkushuveja matkustajille!
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Kävi huomenna miten kävi, niin tämä on ollut hieno kevät ja se saa myöskin ansaitsemansa päätöksen, Game 7:sen. Seitsemänteen peliin venyminen on erittäin kova suoritus sekä allekirjoittaneelta että Veli @Unkka lta jo itsessään. Hyvä mieli siitäkin, että vähintään voi huomisen jälkeen sanoa että kaaduttiin saappaat jalassa ja viitta selässä jos kaadutaan. Sitä ei vie pois enää mikään.

Seitsemän peliä, pitkällä kaavalla kaikki irti. Leipää ja sirkushuveja matkustajille!
Sanasta sanaan samaa mieltä. On tämä ollut huikea yhteinen merimatka. Eikä minkäänlaista merisairautta tai pahoinvointia ole ilmennyt (paitsi joulun aikoihin). Nyt jo tulee haikea olo kun tämä lysti huomenna loppuu. Ainoa asia joka jää itseäni kaivelemaan on se, että toisaalta olisin halunnut nähdä kahden titaanin, @Steril ja @Kauko Viisas yhteenoton. Sitä olisi ollut mukava katsoa katsomossa paineettomassa tilassa poppareita mutustellen @heketsu88 , @CuJo#31 , @Virveliä kainaloon , @Huono pakki ja moni muu sielunkumppani ympärillä.
Tuossa eilisellä juoksulenkillä tuli idea mieleen, jos @redpecka vielä joskus jaksaa näitä järjestää, että olisi kiva myös sellainen pikapeliturnaus, jossa kaikki pelaa kerran toisiaan vastaan, vaikkapa kerrasta poikki systeemillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös